|
|
|
|
Posted: Sat Aug 05, 2006 6:35 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 1:59 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 3:51 pm
Drevlin Ni kan ju alltid behålla det och försöka sälja dyrt på DM 20 eller något då det anses som en gammalt relik? ^_^ LOL! Det var inte dumt ^^ *var en av de hundra lyckliga med J-Cult-brev* Det betyder ju förresten att jag är medlem :O Då vet jag det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 4:39 pm
Niddler Drevlin Ni kan ju alltid behålla det och försöka sälja dyrt på DM 20 eller något då det anses som en gammalt relik? ^_^ LOL! Det var inte dumt ^^ *var en av de hundra lyckliga med J-Cult-brev* Det betyder ju förresten att jag är medlem :O Då vet jag det.Hmm...sant! Smart tänkande. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 5:24 am
Jag fick ett brev, jag trodde att mitt medlemsskap hade gått ut... Nåja. ._. Jag antar att ni har koll på sånt.. ^^;;
Dessutom var det särskrivningar och grejor med. Så jag tror jag slängde det (okej då, inte för det, mest för att jag ändå inte skulle gå xD ).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 8:03 am
jag har fan inte fått nåt brev. D: Vad jag vet. Varför inte? ;-; Är inte jag medlem längre? Kan ni kolla upp det plx?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 8:59 am
Dark Erica jag har fan inte fått nåt brev. D: Vad jag vet. Varför inte? ;-; Är inte jag medlem längre? Kan ni kolla upp det plx? Drevlin Visserligen har vi strulat en massa med våran medlemslista och det blev nog bara typ 100 brev tror jag. Så dom hundra fick ett hemskick ska skatta sig lyckliga. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 9:02 am
Dark Erica jag har fan inte fått nåt brev. D: Vad jag vet. Varför inte? ;-; Är inte jag medlem längre? Kan ni kolla upp det plx? Du kan få köpa mitt brev för ett paket med Pocky. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 12:44 pm
Och nu till en lite en fråga.
Jag har ett dilemma. För någon dag sen fick jag veta att min kusin blir konfirmerad nu till helgen, på lördag. Våran släkt som ser konfirmationer som en högtid, samlas därför i kyrkan för att se på detta och sedan äta middag hos den lycklige, etc, etc. Därför, eftersom jag blir tvungen till det, kommer jag inte kunna närvara under halva första dagen under konventet skulle jag tro, och jag undrar då om det finns möjlighet till att få någon slags rabatt, om man kommer in så pass sent. Finns det någon sådan möjlighet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 4:15 pm
Valgarv Och nu till en lite en fråga. Jag har ett dilemma. För någon dag sen fick jag veta att min kusin blir konfirmerad nu till helgen, på lördag. Våran släkt som ser konfirmationer som en högtid, samlas därför i kyrkan för att se på detta och sedan äta middag hos den lycklige, etc, etc. Därför, eftersom jag blir tvungen till det, kommer jag inte kunna närvara under halva första dagen under konventet skulle jag tro, och jag undrar då om det finns möjlighet till att få någon slags rabatt, om man kommer in så pass sent. Finns det någon sådan möjlighet? Det har jag tyvärr ingen aning om. Dessutom...även om du skulle få hela 50% rabatt, så skulle det bara handla om 25kr. Gör det verkligen SÅ mycket om du tvingas betala det lilla? Om ja så får du fråga på J-Cults hemsida eller på plats. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 7:26 am
Valgarv Och nu till en lite en fråga. Jag har ett dilemma. För någon dag sen fick jag veta att min kusin blir konfirmerad nu till helgen, på lördag. Våran släkt som ser konfirmationer som en högtid, samlas därför i kyrkan för att se på detta och sedan äta middag hos den lycklige, etc, etc. Därför, eftersom jag blir tvungen till det, kommer jag inte kunna närvara under halva första dagen under konventet skulle jag tro, och jag undrar då om det finns möjlighet till att få någon slags rabatt, om man kommer in så pass sent. Finns det någon sådan möjlighet? Men dissa dom. D: I need yu. -emocutt-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 6:14 pm
25kr är extrema summor, Drevlin-sama. You have no idea. ninja Frågar på plats, I shall.
Och *****, I'm afraid that is not possible. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 1:00 am
Valgarv 25kr är extrema summor, Drevlin-sama. You have no idea. ninja Frågar på plats, I shall. Och *****, I'm afraid that is not possible. neutral Men tänk såhära också, blir enklare för både oss och dig om du bara slänger fram en hundring istället för t.ex en 50-lapp, en 20:a och en 5 krona. xd UPPDATERING!En liten uppdatering har skett nu såhära inför visningen. Kan glatt informera er som varit oroliga för det att det blir karaoke! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 10:06 am
Valgarv Dark Erica jag har fan inte fått nåt brev. D: Vad jag vet. Varför inte? ;-; Är inte jag medlem längre? Kan ni kolla upp det plx? Du kan få köpa mitt brev för ett paket med Pocky. 3nodding Bring it. ;3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|