|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 18, 2005 11:47 am
[Thoughtless] ... Sensuroinnin tarvetta?Eipa kait, tuo on ihan ymmarrettavaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 19, 2005 6:10 am
Okei, kokeillampa.
Huolestuttaa jo ihan olan takaa. Apu ois tarpehen. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 1:28 am
Saispa nyt jo ne uudet laakkeet, ei jaksais olla noitten paskojen kans.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 10:44 am
Koska muistitikkuni on liian hyva etta koulun koneet huolisivat sen,lupasin lahettaa raporttini opettajalle kotoa kasin deandlinepaivan illalla.Mutta tanaan tuli sahkopostiini ilmoitus,etta raporttini ei ollut mennyt perille,koska olin kirjoittanut osoitteen vaarin. eek gonk Oh for crying out loud!! Miten voi tekniikka ja oma paa tehda nain kurjan tempun?!Valttelin paivan ko. opettajaa,ja taidan jatkaa sita viela ensi viikon... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 12:19 pm
...mie olen ilkea kaikille, ja sitten vinetan yksinaisyyttani eek *lyo itseaan* Mutta en voi itselleni mitaan, enka voi sillekaan mitaan etta lahes kaikki saavat minut nykyaan nakemaan punaista gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 07, 2005 10:24 am
Kun joka paikan hoylan tyot loppuivat nytten siella kampaamossa niin tuli ihan kauhea masis etten enaa nae siella olevia tyyppeja uudestaan, kun lompakko ei riita etta voisin kayda siella asiakkaana. ;-; Ja vituttaa mutten ole varma miksi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 2:10 am
Tekis niin mieli lopettaa lukio, mutta en ole varma viela mistaan. Tyottomyystuki olis parempi kuin opintotuki, mutta oon viela alaikainen eli en tieda saanko sita viela. asddasdsda miten voikin vammattaa kaikki taas.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 2:16 am
Alle 25-vuotiaat ei saa tyottomyystukea, ellei a)ole hankkinut ammattia b)on hakenut lukion jalkeen vahintaan 3 jatko-opiskelupaikkaan, mutta ei ole saanut opiskelupaikkaa
Elikka siis, lukion keskeyttaminen ei kannata rahallisesti. Jos et lukiossa viihdy, niin ainahan on mahdollisuus menna amikseen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 12, 2005 11:15 am
meppu Alle 25-vuotiaat ei saa tyottomyystukea, ellei a)ole hankkinut ammattia b)on hakenut lukion jalkeen vahintaan 3 jatko-opiskelupaikkaan, mutta ei ole saanut opiskelupaikkaa Elikka siis, lukion keskeyttaminen ei kannata rahallisesti. Jos et lukiossa viihdy, niin ainahan on mahdollisuus menna amikseen. Kun ei koulunkaynti ylipaataan kiinnosta. Kai se on pakko edes yrittaa, kun ei muuten oikein pysty itseaan elattamaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 12, 2005 11:17 am
Ottaa paahan. Nakojaan masennus nostaa taas paataan, ei oikein jaksais sita enaa. Toisaalta sain tanaan uudet laakkeet, ehka ne vaikka auttais talla kertaa. Ei kylla oikein jaksa uskoa. Hohhoi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 12, 2005 10:37 pm
samira_kerokero Kun ei koulunkaynti ylipaataan kiinnosta. Kai se on pakko edes yrittaa, kun ei muuten oikein pysty itseaan elattamaan. Yks vaihtoehto tietenkin on, etta menet tyokkarin listoille ja vaadit paasya tyoharjoitteluun, jolloin saat rahaa kuukaudessa ~500 euroa.. Mutta sita harjoittelua voi olla enintaan vain vuosi yhdessa paikassa.. Mutta sina aikana on hyva ettia tyopaikkaa. Tosin nykyaan kaikki tyonantajat vaatii ammatillisen koulutuksen.. Ilkeita kun ovat ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 13, 2005 3:31 am
meppu samira_kerokero Kun ei koulunkaynti ylipaataan kiinnosta. Kai se on pakko edes yrittaa, kun ei muuten oikein pysty itseaan elattamaan. Yks vaihtoehto tietenkin on, etta menet tyokkarin listoille ja vaadit paasya tyoharjoitteluun, jolloin saat rahaa kuukaudessa ~500 euroa.. Mutta sita harjoittelua voi olla enintaan vain vuosi yhdessa paikassa.. Mutta sina aikana on hyva ettia tyopaikkaa. Tosin nykyaan kaikki tyonantajat vaatii ammatillisen koulutuksen.. Ilkeita kun ovat >< Niin, mutta tuskin ne mitaan highschool dropouttia sinne paastaisi, pitais vahintaan olla amis-dropout. Ei voi mittaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 13, 2005 11:22 am
Vatuttaa vietavasti, kun kaikki osaavat olla parempia kaikessa :/ Itse kun koulu menee niin ja nain :whistle: ja ainoa, jossa oikeasti olen hyva, ja josta olen repinytkin kymppeja on kuvis. No ei mita, joka ikinen on mua parempi siina, missa ikina yritankaan. Onhan se, etta harjoittelu tekee mestarin, mutta kun ei tunnu onnistuvan harjoittelukaan, kun vatuttaa niin armottomasti se epaonnistuminen ja niin edespain ja niin edespain. Ehka pitaa vain jatkaa isan jalanjalkia katuojajuoppona ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 10:56 pm
Perfektionismi on paha tapa, josta kannattaa paasta eroon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 18, 2005 10:48 pm
Mie kavin maanantaina kyselemassa tyokkarissa tyoharjottelupaikoista ja sainkin sitten yhden paikan tietooni. No, mie sitten menin kaymaan siella paikan paalla ja siella sitten miut otettiin innolla vastaan ja otettiin miun kaikki tiedot ylos, jne. Lupasivat sitten soittaa myohemmin, saman paivan aikana kuitenkin, etta mika on tilanne, etta paasenko sinne tyoharjoitteluun vai en..
Vielakin odotan sita puhelua.. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|