|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 1:50 pm
+ Var hos Hopey idag ^^ + Jag har choklad.. ninja + Ska bli skönt att få sova ut till imorgon.. ;D
- Saknar en viss person..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 1:54 pm
+ Fick höra världens gulligaste kommentar idag. 4laugh + Var i studion. ninja
- 16 dagar kvar tills Vacuums album kommer ut. -.- Edit: - Blivit sviken för tusende gången denna vecka. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:10 pm
+ Såg Garfield idag. ninja + God tååååårtaaaa. ¦D
- Lite mat. D¦ Edit - Blev bombad med fågelskit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 4:15 am
- Jag är förkyld - Pga av att jag är förkyld kunde jag inte göra de dyken som återstod idag för att jag skulle fått mitt dykcert - Mitt öra smärtar väldigt mycket - Jag orkar inte följa med på barnkalas )':
+ Slipper mamma och pappa i några timmar pga barnkalaset...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 11:01 am
- Raderade min bästa sparning på FFVII, inte med flit förstås sweatdrop gonk - Brorsan slog mig gul och blå när vi åkte hem från landet idag <-< - Ont i magen crying
+ Körde på en ny sparning på FFVII :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 11:06 am
- Morfar har avlidit cry - Har ont i ögonen efter allt gråtande. >.< - Fått lite fler dåliga nyheter.
+... Nej vänta... Det finns inge plus..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 11:10 am
Det var inte bra, Petsy. :< @ alla minusen
+ Är på bra humör just nu, av nån anledning + David Bowie musik ~ + Kunde äntligen uppdatera min sida
- Skola imorgon
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 11:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 11:31 am
+Laddade äntligen ner Pokémon Fire Red och Leaf Green (efter mer än ett halvårs längtan! gonk ) +Besegrade Brock som ingenting och fick NÄSTAN alla mina Pokémon till lv. 10 (förutom Kakuna - men usch, hon vill inte gonk ) +Har läst färdigt min härliga läsebok -Klurade runt med det oupptäckta lösenordet för att kunna "extract":era filen till mappen så jag kunde spela spelet och upptäckte senare att lösenordet stod i hemsidans FAQ -Råkade få den vilda han-Pikachun i Viridian Forest att svimma p.g.a att jag använde Pidgey's Gust, och hon var på lv.11, och efteråt träffade jag bara på Pikachu på lv.3 och lv.4 och orkade inte söka mer efter en eller träna och gick direkt till Brock -Har ont i ögonen efter all ansträngning av att spela dataspel, vara online på Gaia och läsa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 11:56 am
Sephyre Det var inte bra, Petsy. :< @ alla minusen + Är på bra humör just nu, av nån anledning + David Bowie musik ~ + Kunde äntligen uppdatera min sida - Skola imorgon Nepp sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 12:19 pm
+Spelade golf idag XP (-gick inte så bra) +Chattade med min kompis som jag inte sett på jätte länge XD +Har inga läxor +Äter godis XP
-fick sista minuten reda på att vi skulle ta skolfoto imorrn.... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 2:37 pm
Dagens + och -
+ att veta att jag kommer sova gött hela natten
- sa hejdå till älsklingen ( heart Rahwin heart ) idag... crying crying crying
Godnatt alla monsterdiggare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2004 10:11 pm
+ Mår jättebra tack vare en speciell person.. + Har bara tre lektioner idag.. ^^`
- En av lektionerna är över två timmar, och en annan är över tre timmar.. >__<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2004 3:15 am
- Är sur på alla utom MIN Madde. mad - Vet fortfarande inte när morfars begravning ska hållas. *Sigh* - Snuvig! - Ont i magen. >.< - Kom försent till skolan eftersom jag låg och väntade på döden. - Vacuums album kommer ut om 14 dagar. - Vill träffa en speciell person men kan inte det. cry
Inga plus..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|