|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 30, 2006 8:22 am
aaha då var det dags att uppdatera sig här xP hmm okej tradition att sätta in sig här på medlems infot xD Hoppas några av er känner igen mig >>;; Namn: Ashley Kallas: Kines ><;;, Ashlaii, Saku, Slime Ålder: muu...15 Tycker Om: rita, hoppa runt, jordgubbar (dom man äter >>), kramas xD , bitas <<;; okej får sluta nu innan jag skrämmer fler xD Bor: Malmöe [jepp riktii skåwning sitter häer] Sport: Golf...tennis... lite annat onödigt: född och uppväxt i malmö, familj och släkt födda i asien, hmm... jag blir lätt hyper och är mest på gott humör hmm vad mer... vill gärna ha fler från gillet på min msn lista, pm:a mig om ni vill ^^ är inte inne mycket på gaia längre men ska försöka kanske nån gång i veckan det fixar sig xD hokaii that's it, kraom! <3
 (tills jag hittar nån bättre bild)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 30, 2006 8:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 30, 2006 8:34 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 1:01 am
Hej, jag e Emma och jag e finland-svensk. Jag e 18 år och ha bott 11 år i USA, sen jag va runt 6. Mitt svenska e inte så bra just nu. Jag ha varit tillbakas till Finland några månader över ett år. Jag e i gymnasium, men trivs inte här så riktig bra, men just nu e de den enda plats som riktig lärar mig svenska därför att jag pratar inte så mycket svenska med den små grupp vänner jag har. Jag vill utbilda mig till nånting, men vet ännu inte va. Jag tycker om at cyckla mrgreen Jag cycklad nästan hela sommaren 2006 och sen också i 2007 (allstå, nu). I 2006 cycklad jag så mycket för att använda en datorn med nättet på, så jag måste fara till biban eller butiken. Nu i 2007 ha jag hittad en man och så cycklar jag där - jag lonar hans cyckle den här året för min e som skit ^_^; Jag tycker om också att laga mat biggrin Men jag ha inte gjort de så många gånger ännu. Jag vill så vara en mama en dag men förre de e där många saker jag känner som att måste lära mig. Som att koka och steda och ta hand om mig själv. Fotografi (om de e rätt ord för den här meningen...) är ett annt sak jag tycker om att göra. Jag har ett deviantART här: http://emmynokie.deviant.com Den har bilder biggrin Också har jag http://gelbeschafe.deviantart.comJag hoppas att Svenska Gillet kanske hjälper mig med mina svenska! ^__^ (Nu när jag har ett bra plats att använda den!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 3:12 pm
Haha, EmmyNokie, fiskade jag inte med dig? biggrin fotografi - photography men också "bild" som i tyska (German) xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 8:23 am
 ( tehe uber cool bild surprised )
Namn : Linda
Nick: Zolah, Zo-chan, Sadistic, Zo och Svart get :3 blir ochså kallad för porr tanten surprised
Ålder: 19 :3
Bor: Norrbotten / Älvsbyn
Sysselsättningar - Rollspel, Lajv, Hattar, Teckna/konst, Anime/Manga, Alice Cooper, Katten - Är även vice ordförande för älvsby rollspels förening TrollBorgen.
Hatar - Rosa och Britney Spears
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 8:30 am
EmmyNokie [...] Fotografi (om de e rätt ord för den här meningen...) är ett annt sak jag tycker om att göra. [...] Mikusagi fotografi - photography men också "bild" som i tyska (German) xd Men Miku! Det där var ju ingen bra förklaring. Man brukar använda ordet Fotografering. För övrigt tycker jag att det är kul att ha några presentationer som är ren text, och inte som värsta kortfaktabladet xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 6:12 am
chibi_chan RastamanName Space Kaiser Xorg Nick Rastaman Spawned 1988-09-02 Lvl 18 Skills Anime/Manga, computers, music, politics. Weapons of Choice Slayers (anime), FMA (anime), Chobits (manga), Love Hina (manga), Shaman King (manga). Spells of Choice Borknagar - The Winterway, Carpathian Forest - Christian Incoherent Ramblings, Gorgoroth - Ritual. Apperance Unknown. Update lol.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 12:24 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 2:43 pm
Namn: Mikusagi Född: 10/04-88 Bor: Stockholm, söder om Söder. Civilstatus: Upptagen domokun Kort data: Kristen, bloggare, nykterist, gay Medlem i: Grön ungdom, UNF, Svenska kyrkan, Club Nintendo m.m. Gillar: Pojkvännen Lingonsylt, att blogga, att läsa bloggar, att klottra på papper, kramar, schlager Gillar inte: Geografi, homofober, springa häck, stöta kula Politik: Rödgrön. Favoritfärg: Rosa heart Blogg: http://mikusagi.blogspot.com/ Bilddagbok: http://mikusagi.bilddagboken.se/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 7:28 pm
Namn: Sevenh Född: 1988....... Bor: Umeå Civilstatus: 2 good 4 you/Assxuell/något annat Gillar: Kultur, musik, festivaler, festa, disskutioner osv. Gillar inte: Rabiata feminster som inte vet vad femnism är, nykterister som klagar på folk som dricker, icke rökare som klagar på rökare.. osv, you get the point Favoritfärg: Grå!! Övrigt: Jag är väl en sunkig, nersupen "b***h?" som lever för ungdomskulturen och elden....  Experience is a name everyone gives to thier misstakes. -Oscar Wilde
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 01, 2006 7:35 am
Namn: Magnus Född: 1985 Bor: Uppsala Studerar Civilstatus: Älskar alla ^^ Gillar: Mycket... sport... och lite till Gillar inte: Någonting säkert men jag är på gott humör nu så jag har ingen inspiration. Favoritfärg: Varierat... Starka färger är inte så kul om man är bakfull Övrigt: Neh  Liten bild jag får ta en till för att kompensera
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 12:03 pm
 Namn: Robin (o^BuBBlegum^o) Ålder: 87-12-09 Bor: Åkersberga Tycker om: En massa saker :3 Färg: Gillar grönt och svart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 9:29 am
Namn: Shelly 3nodding Etnisk bakrund:Indisk heart Ålder: 15 (16 i maj) Bor: staden som alltid är på G(ång) [Göteborg] Favo färger: Blå och svart Tycker om: mycket blaugh Hatar: irriterande personer, insekter och ormar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|