Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Hius-haus-huis, karvakasat p䩳s䭭e. Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Hiusten vari? :D
Ruskea.
48%
 48%  [ 27 ]
Blondi.
14%
 14%  [ 8 ]
Punainen.
7%
 7%  [ 4 ]
Musta.
8%
 8%  [ 5 ]
Epamaarainen tyvikasvu pilkistaa...
12%
 12%  [ 7 ]
Shokeraavan pinkit/vihreat/jtn muuta yhta hauskaa.
3%
 3%  [ 2 ]
Sen verran montaa savya ettei saa edes selvaa....
5%
 5%  [ 3 ]
Total Votes : 56

Shiroi Ookami- chan

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 7:08 am

Hoh. Meikalaisen hiukset on kullan variset, vaihtelee maantien variseen aika ajoin (ku joku hiton mielialasormus...) Tahtoo varjata mustaksi surprised

Otsatukan olen kolme vuotta sitten leikannut ja kasvattanut pois. Loppu tukka on paksu ja niin pitka etta istun sen paalle usein, joskus vierustoverikin...

En koskaan voisi edes kuvitella leikkaavani hiuksiani! Neon osa omaa identiteetiani. Ne ON mina.

(No toi nyt kuulosti ku niilla olisi oma tietoisuus stare )
PostPosted: Fri Jun 24, 2005 2:00 pm

Mulla on sellaset punaruskeet hiusset. varjasin tos joulun tienoilla panasiksi ja mustia raitoja mutta nyt ku vari on kulunu pois nii naa on tammoset omituiset... aion kummiski ennen syksya laittaa naihi vaaleita raitoja!

ja voi vattu mulla on luonnonkiharat hiukset! kaikki sannoo et "ihanat luonnonkiharat! maki haluun tommoset" mut oikeesti luonnonkiharat on omankokemuksen perusteella nii jatkeesta etta olkaa onnellisia joilla on suora tukka!

norski

Liffy Glitter

PostPosted: Sat Jun 25, 2005 3:23 am

norski

ja voi vattu mulla on luonnonkiharat hiukset! kaikki sannoo et "ihanat luonnonkiharat! maki haluun tommoset" mut oikeesti luonnonkiharat on omankokemuksen perusteella nii jatkeesta etta olkaa onnellisia joilla on suora tukka!

Amen to that. Minulla ei viela kovin pahasti kiharoituvat, onneksi, mutta sen verran etta jotkut sanovat "OMG! Kiharat!"
PostPosted: Wed Jun 29, 2005 8:27 am

[ Message temporarily off-line ]

ResiIience

Hilarious Gaian

6,050 Points
  • Forum Regular 100
  • Junior Trader 100
  • Friendly 100

Tsuzue

PostPosted: Wed Jun 29, 2005 8:28 am

miekin kyl tykkaisin rastoista, mutkun niissa on semmonen ikava puoli, et kun haluu pois, on pakko leikata hiukset niitten mukana... gonk
PostPosted: Wed Jun 29, 2005 8:35 am

norski
Kaikki joilla on luonnonkihara tukka tuntuu valittavan samasta aiheesta. |: Kun sellaiset on, niita ei kesta, ja kun ei ole, haluaa.
Itse tosin en halua, mutta silti...

thoughtless`

Tsuzue

PostPosted: Wed Jun 29, 2005 8:40 am

[Thoughtless]
norski
Kaikki joilla on luonnonkihara tukka tuntuu valittavan samasta aiheesta. |: Kun sellaiset on, niita ei kesta, ja kun ei ole, haluaa.
Itse tosin en halua, mutta silti...
miekin omaan luonnonkiharat..aarimmaisen oudot kiharat, mut en jaksa niista nyt enaa paasata.. mut joo.. niinhan se on etta nurmikko on useimmiten vihreampaa aidan toisella puolella..
PostPosted: Wed Jun 29, 2005 8:46 am

Taxet
Crew

sa-mi-ra

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 1:11 pm

PostPosted: Sun Jul 03, 2005 2:25 am

Nyt tiedan mita teen hiuksilleni. o: Kesakalju kuulostaisi mukavalta mutta annan hiusten sittenkin kasvaa, varjaan johonkin valiin tummanruskeaksi jos parempaa en keksi, menen kampaajalle ja leikkaan mahdollisimman epasymmetrisesti ja itse sohvellan etuhiukset. {8 Epatasaista.
Ongelmana on etta kun hiukset on lyhyet niin kasvaminen kestaa. ._. Ja etuhiukset on puoliksi lyhyet ja puoliksi pitkat, ja sita ikina tieda millainen ruskea tulee kun on punaisia varipigmentteja alla.

thoughtless`

Leningrad Cowboy

PostPosted: Sun Jul 03, 2005 5:26 pm

PostPosted: Mon Jul 04, 2005 4:32 am

Taipuisissa hiuksissa on sekin rasittava puoli, etta pesun jalkeen pitaa vahtia milla tavalla ne kuivuu, tai niihin saattaa tulla kummia kiemuroita joita ei saa pois ennen seuraavaa pesua. xp Yleensa laitan omani poninhannalle tai letille, niin pysyvat ainakin suorana alun matkaa.

Yocchan

Harhakuva

PostPosted: Fri Jul 08, 2005 1:12 pm

Pienena ihan valkoiset hiukset. Nyt ovat tasaisesti tummuneet ja tummuvat yha nakojaan. Punaista pigmenttia on, koska milla tahansa yritan hiuksiani varjata, ne menevat aina lopulta punaiseen savyyn taittuvaksi. Mutta ei se mitaan, punainen hiusvari sopii hyvin vihreisiin silmiini. 4laugh
PostPosted: Fri Jul 08, 2005 4:54 pm

Minulla oli pitkaan lyhyeksi leikatut, tummanruskeaksi varjatyt hiukset. Kasvattelen tassa pikkuhiljaa pidemmaksi, ja yritan samalla paasta takaisin alkuperaiseen variini, joka on sellainen... tavallisen ruskea. Kaljuakin haluaisin jossain vaiheessa kokeilla, mutta paani on aika omituisen muotoinen, ainakin omasta mielestani, joten se saa viela jaada.

Vadelma

thoughtless`

PostPosted: Tue Jul 12, 2005 12:49 am

Suoraan sanottuna hiukset vituttaa talla hetkella. Kun rakastan nykyista variani, tuo oranssi laiska on niin ihana.
Mutta se pjarkkeleen tyvikasvu on jo taalla, pitaisi varjata ja kampaajalla en saa hinnan takia, se taas tarkoittaa tylsaa yksivarista kotivarjaysta.
Tahdon jonkun ravakan laiskan taas!!! ;__;
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas