|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 10:59 am
Onko kukaan nähnyt Scissor Scisterisin musavideota biisistä I don't feel like dancing? Ihan huippu show,sen miehen tanssityyli saa mut repeileen joka kerta. rofl rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 10:04 pm
Itselläni ei kummempia tiettyjä alueita ole. Mättöhevistä puhtaaseen tanssijumputusmusiikkiin sehän menee, mutta amerikkalainen räppi ja r'n'b ei vaan yksinkertaisesti iske. Liikaa seksiä. Muutenkin nämä nykyajan Rihannat ja muut hirvitykset voisi jättää pois. Lähinnä kuitenkin kuuntelen kaikenmoista rokkia, emoa ja parapara/DDR musiikkia. Hentaipelien openerit ovat ihan älyttömän kivaa kuunneltavaa, niistä tulee vaan niin iloiselle tuulelle. Muutenkin animeitten oppenerit ja endingit kuuluvat soittolistaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 9:10 am
Jaa, mie taidan kuuluu tohon kaikkiruokasten lahkoon(siis musamaultani), ihan kaikki ei silti uppoa minuun kuten jotkut iskelmä hitit...(ällöö) eek xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 26, 2006 6:36 am
Last.fmSiellä näkyy mitä minä kuuntelen, wli vähän kaikenlaista.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 8:25 am
Alkanut muuttua indie-painotteiseksi tuo musiikkimaku lähiaikoina... hyvä vai huono juttu, en tiedä, mutta paljon uusia hienoja bändejä löytynyt vanhojen lisäksi: Belle and Sebastian, The Decemberists, Interpol...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 3:28 am
Minäkin kuulun musiikkimaultaan sinne kaikkiruokaisten lahkoon 3nodding hevi, rock, melodinen rock, melodinen hevi, jpop, jrock,trance, dance, klassinen, animemusa...mitäköhän vielä... Bändejä/artisteja on mm. Apocalyptica, Apulanta, Celine Dion, Charon, Disturbeb, Tiesto, Entwine, Evanescence, Faith No More, Gackt, Auymi Hamasaki, In Flames, Kany West, Kate Bush, Lacuna Coil, Lasgo, Nightwish, Poets of the Fall, Seether, Sonata Arctica, Suburban Tribe, The Prodigy, Type 0 Negative.... Kuten joku saattoi huomatakin, suosin tosi paljon suomalaista raskaamman sarjan musiikkia. Mutta hyvää musaa kun tekevät niin... Tässä todellakaan ei siis ole kuin murto-osa... Ja Disney elokuvista muuten löytyy kanssa aivan mahtavaa musiikkia!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 12:38 pm
Mulla on enemmänkin elektroninen musiikki veressä, esim. Ambient, Chillout, Trance, Techno yms. Mieliartisteja ovat Jean Michel Jarre, Röyksopp, Safri Duo, Coldplay, Santos, Leftfield, The Winyls ja aika monta muuta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 10:42 pm
se mitä ei tule suomen radiosta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 13, 2006 5:55 am
periaatteessa vois ajatella myös ihan hyvin että kaikki musiikki on hyvää, ihmiset ei vaan tykkää kaikesta
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 14, 2006 7:34 am
Kaveri perkele meni iskostamaan päähäni Industrialin ja EBM:n....
Psyclon Nine ja Suicide Commando on kyllä kieltämättä jotenkin vaan niin hyviä... surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 3:23 am
mää pidän enimmäkseen Jrockista... lempibändejä ja artisteja on varmaan esimerkiksi The GazettE, Alice nine., Gackt, Miyavi, BLOOD, D'espairsRay, ja hide... niitä kyllä riittää vielä piiiiiiitkä lista. biggrin oikiastaan kuuntelen vähän kaikkea musiikkia mutta ihastun kunnolla vain muutamiin kappaleisiin.
(niin ja sitten on ne monet joita suoraan sanottuna vihaan)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 4:18 am
Tuolta puuttui Punk-vaihtoehto kokonaan surprised Juu, eli punkista ja rokista tykkään. Ja kangasmusiikki (elokuvamusiikki) menettelee myös. Se on kyllä periaatteessa ihan sama mistä genrestä tulee, kunhan on hyvää 3nodding Edit: Meinasi ihan unohtua indie/alternative sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 6:49 am
No mie oon kyllä aikalailla kaikki ruokainen, mutta rock on hyvä. 3nodding mutta kyllä kuuntelen sitä mikä hyvälle kuulostaa. en ole turhan nirso. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 8:12 am
Tuossa pitäisi olla joku muu/monta vaihtoehto myöskin, sillä itse olen melko monimakuinen musiikin suhteen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 12:55 pm
Olen hevari. Taino, haluaisin olla. Mutta vastasin hevi/metalli.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|