Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Oletko outo? o_O?? Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 9 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Oletko hullu?
En, olen vain omalaatuinen!
32%
 32%  [ 18 ]
16%
 16%  [ 9 ]
32%
 32%  [ 18 ]
o_O!?
18%
 18%  [ 10 ]
Total Votes : 55

Wicked
Captain

PostPosted: Sat Apr 16, 2005 10:02 pm

Ellie_Moon
Mina olen vahan outo, muta sittenkin, olen kanadalainen... sweatdrop
Blame Canada! Blame Canada!... redface Sori... Oli pakko.
PostPosted: Sun Apr 17, 2005 1:43 am

Mie angstasin niin paljon teini-iassa, etta havettaa. Mie angstaan vielakin niin paljon, etta havettaa (tosin, on se lieventynyt jonkin verran... enaa ei pelotella ihmisia itsemurhayrityksilla tai niitten uhkailuilla.... nykyaan vaan toivotaan hiljaa olevansa kuollut). Onko siis miulla ylipitka teiniangsti vai olenko vaan vakavasti masentunut?

Mutta kuiteskin. Paatanpa nyt kertoa eraasta oudosta harrastuksesta, joka minulla on (mie oon todella yllattynyt, jos joku harrastaa samaa).
Mina hahmotan, eli toisin sanoen, teen tooosi paljon hahmoja vain noppia viskoen ja niitten tulosten perusteella kirjaten hahmoille ominaisuuksia. Yleensa tulokset ovat aika absurdeja. xd
Miksi mina sitten teen niita, kun niilla en varmaan koskaan tule pelaamaan? Yksinkertaista. Koska se on hauskaa ja ainakin minua se rauhoittaa. Hyva stressinlievityskeino.

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

Eathlinn
Crew

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 12:00 pm

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Mon Apr 18, 2005 12:13 pm

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 10:54 pm

Ty-chan
Mie angstaan vielakin niin paljon, etta havettaa (tosin, on se lieventynyt jonkin verran... enaa ei pelotella ihmisia itsemurhayrityksilla tai niitten uhkailuilla.... nykyaan vaan toivotaan hiljaa olevansa kuollut). Onko siis miulla ylipitka teiniangsti vai olenko vaan vakavasti masentunut?

Oi, sama. Tosin etta mie toivon etta lakkaisin olemasta, silleen ettei kukaan edes muistaisi minua mitenkaan sweatdrop
Ylipitkaksi teiniangstiksi mina omaa tilaani vaitan, en viitsi sanoa olevani masentunut kun kuitenkin asiat voisi olla huonomminkin.

Olen ladannut koulun neljalle tietokoneelle pokemonpelit, ja nyt niista on ihan hirvea kiista kuka paasee pelaamaan... varsinkin kaiuttimista. "Hihii! Kuka saa kuunnella tilulilu-aania!"

Voin vaan sanoa, etten ole ainoa outo tassa lukiossa.
PostPosted: Mon Apr 18, 2005 11:12 pm

Nindan

Hygienic Genius

Yocchan

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 12:15 am

Mie en tunne itseani erityisen oudoksi. Hankalaksi vain. Vaikka on kylla ihan totta, etta en haluaisi puhua muutamista harrastuksistani perheelleni tai etaisille kavereille (*koh* shounen ai *koh*). Ne ovat aika pitkalti avomielisia eivatka mitaan homofobikkoja, mutta varmasti silti katsoisivat minua siita lahtien oudosti.

Mina en myoskaan voi olla fanittamatta isani vaimon veljea ja sen miesystavaa... heart Ehka se on vahan outoa. sweatdrop
PostPosted: Tue Apr 19, 2005 4:51 am

Yocchan
Mina en myoskaan voi olla fanittamatta isani vaimon veljea ja sen miesystavaa... heart Ehka se on vahan outoa. sweatdrop

Wooh, elakoon, maailmassa on muitakin ihmisia jotka eivat pida homoja yhtaan erikoisempana kuin "Normaaleja ( stare )" ihmisia! 3nodding
En itse tunne yhtakaan, mutta saattaisi olla mielenkiintoinen tuttavuus. O.o

Siis EI silleen et oon poitsuleista ite kiinnostunu... sweatdrop

Ruoka

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 5:43 am

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 5:48 am

Pikku-Timppa

Ainoa asia mik� minua vituttaa on se miten heit� aletaa nyky�� nostamaan semmosee suureen asemaan miss� on in olla homo ja heteorus on niiiiiiin out... siis sillee ett� homous ois joku suatanan muoti-ilmi� ja ett� jokaisen pit�s olla homo sillon ku se on muotia... ne minua vain vituttaa...

Se kieltamatta on kylla... HIEMAN... *Hillitsee itsensa sekavalta purkaukselta* ...Mielenkiintoista.

Ruoka

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 6:38 am

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 6:43 am

he hee domokun

YamiEiji

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 6:50 am

olenko outo jos haluan puhua henkeviä himouskovaisten kanssa? ne on oikeesti ihan hauskaa porukkaa ku niitten kanssa voi väitellä vaikka kuinka kauan... mie kun tykkään filosofoinnista ja väittelystä jumalan jumalallisuudesta ja muusta tuommoisesta hauskasta 3nodding

Toinen mistä mie pidän kans on juusto... se on hyvvää ^^
PostPosted: Tue Apr 19, 2005 6:54 am

Pikku-Timppa
olenko outo jos haluan puhua henkeviä himouskovaisten kanssa? ne on oikeesti ihan hauskaa porukkaa ku niitten kanssa voi väitellä vaikka kuinka kauan... mie kun tykkään filosofoinnista ja väittelystä jumalan jumalallisuudesta ja muusta tuommoisesta hauskasta 3nodding

Toinen mistä mie pidän kans on juusto... se on hyvvää ^^
kyll kai 3nodding

YamiEiji

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 6:59 am

Vaittelen uskovaisten kanssa.
Vaittelen ateistien kanssa.

Molemmat yhta hauskaa ajanvietetta. Kummallakin puolella yhta paljon "todisteita" omille vaitteilleen kuin toisella. Hehheh... nautin noista vaittelyista suuresti, vaikkei lopputulosta tulisikaan. En sitten tieda onko sekaan niin outoa.

Outoja ovat minun perusteluni... stare
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 9 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas