Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Keittio // Ruoka &amp; Juoma keskustelua Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Wicked
Captain

PostPosted: Fri Mar 18, 2005 2:36 pm

Tee /ja/ kahvi. Molemmat on hyvia. Ja molempiin laitetaan palllllljon sokeria. (tai teehen hunajaa - erityisesti vihreaan teehen) eika mitaan maitolitkuja... *sokerihiiri* Teemerkeista Twiningsin Early Grey on parasta. *nyokkykova* Namnam.

Erikoiskahveja en olepahemmin maistellut. Kahvikaakao on ihan buenoa. Samoin capuccino - mut mieluiten kahvi ihan kahvina - ja sokerin kera. ^^ Itseasiassa kahvia opin juomaan vasta armeijassa... xD

twisted
PostPosted: Fri Mar 18, 2005 10:42 pm

Pikku-Timppa
Mik䠴䴤 suomen nykynuorisoa/senior-ish heppuja vaivaa ku ei kahvia en䤠juoda?? eek

Kahvi on hyvv䤠ja terveellist䮮. se riippuu toki mit䠳iihen lis䤠mut kahvi itess䤠on terveellist䮮. itekki juonu sit䠥kastaluokasta asti ja kato ny mimmonen miusta kasvanu domokun

Viittaatko sie tosissasi miuhun senior-ish-sanalla?! eek *heristaa kavelykeppiaan uhkaavasti Timpan suuntaan*

Siis kylla ma uskoisin,etta voisin itsekin addiktoitua kahviin, jos sita tarpeeksi usein maistelisi, mutta kai mulla on viela jalkitraumat lapsuuden kahvinjuonnista. sweatdrop Tapasin jokunne viikko sitten tyypin, jolle laakari oli sanonut etta hanen kahvinjuontinsa on edennyt erittain epaterveelliseksi.Noh,han juokin keskimaarin 16 kuppia kahvia paivassa. eek Han on pappi...

Carmen LaVihta

Wicked
Captain

PostPosted: Fri Mar 18, 2005 10:56 pm

Carmen LaVihta
Tapasin jokunne viikko sitten tyypin, jolle laakari oli sanonut etta hanen kahvinjuontinsa on edennyt erittain epaterveelliseksi.Noh,han juokin keskimaarin 16 kuppia kahvia paivassa. eek Han on pappi...
*laulaa* ...ja pappi sai taas kahvia juodakseen~... xd
PostPosted: Sat Mar 19, 2005 3:05 am

Pikku-Timppa
Mik� t�t� suomen nykynuorisoa/senior-ish heppuja vaivaa ku ei kahvia en�� juoda?? eek

Kahvi on hyvv�� ja terveellist�... se riippuu toki mit� siihen lis�� mut kahvi itess�� on terveellist�... itekki juonu sit� ekastaluokasta asti ja kato ny mimmonen miusta kasvanu domokun
nii sust on tullut nörtti xd meikä vasta alkoi juomaan kahvii kun tulin 7luokalle stare kyll kahvi on hyvää mutta ei se musta ole terveellistä sweatdrop

YamiEiji

Taxet
Crew

PostPosted: Sat Mar 19, 2005 6:50 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sat Mar 19, 2005 7:09 am

thoughtless`

Taxet
Crew

PostPosted: Sat Mar 19, 2005 7:26 am

PostPosted: Sat Mar 26, 2005 7:10 am

Vietnamilaiseen keittioon ei varmaan kuulu lattyja eika ohukaisia...se tuli selvaksi kun jouduin ruokapalvelutunnilla tekeen lattyja vietnamilaisen poitsun kanssa.Kun kaadoin taikinan sitten pannulle, niin han tuli ja alkoi heilutteleen sita kuin wokkipannua!WTF!?!Tuloksena varmasti maailman rumin latty ja hyvin vihainen suomalaistytto.Mutta maassa maan tavalla... stare

Carmen LaVihta

YamiEiji

PostPosted: Sun Mar 27, 2005 12:41 am

PostPosted: Thu Mar 31, 2005 3:59 am

....yksi alloinmista ruuista on ehdottomasti hiutalepuuro... xp
jos sita jaa vahaksi aikaa tuijottamaan, menettaa hetkessa ruokahalun 3nodding jos ei ois niita mansikoita siina kiisselissa ma en ees viittis menna ruokailuun hiutalepuuro paivana..
mie oon semmonen ruokailija joka voi syoda mita vaan kunhan ei tieda mista se on tehty ja ei tartte kattoa sita pitkaan... stare
totuus voi olla joskus kammottava.. xp

miraakkeli_88

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

PostPosted: Thu Mar 31, 2005 4:19 am

Tee ja kahvi on muuten hyvaa. Kummatkin sokerin ja maidon kanssa.

Lettuja mie paistelen joskus itse, kun tekee mieli leipoa ja ei ole paljoa aineksia kaapissa. Letut ei tarttee paljoa aineksia, mika on ihan hyva. Tosin voitaikina tarttee vahemman.

Taikinoista puheen ollen. Mie oon sellainen kauhia otus, joka tekee taikinoita joskus vaan syotavaksi. Siis en tee niista mitaan, syon vaan pois. Tosin, tuloksena on usein vahintaankin liian korkea verensokeri. sweatdrop Juu, tiedan, olen outo.
PostPosted: Thu Mar 31, 2005 9:47 am

Ty-chan

Lettuja mie paistelen joskus itse, kun tekee mieli leipoa ja ei ole paljoa aineksia kaapissa. Letut ei tarttee paljoa aineksia, mika on ihan hyva. Tosin voitaikina tarttee vahemman.

Taikinoista puheen ollen. Mie oon sellainen kauhia otus, joka tekee taikinoita joskus vaan syotavaksi. Siis en tee niista mitaan, syon vaan pois. Tosin, tuloksena on usein vahintaankin liian korkea verensokeri. sweatdrop Juu, tiedan, olen outo.

...my soul sister... whee

Carmen LaVihta

Wicked
Captain

PostPosted: Thu Mar 31, 2005 12:07 pm

Ty-chan

No, mie ostan piparitaikinaa syotavaksi - en paistettavaksi. xp
PostPosted: Thu Mar 31, 2005 1:37 pm

Taikina ON hyvaa... ja vatsaan se kuitenkin on menossa ennemmin tai myohemmin, mitapa siis odottamaan x)

Liffy Glitter

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 12:59 am

Carmen LaVihta
Ty-chan

...my soul sister... whee

Milta osin? *Utelias.*

Heh, ja arvasin, etta piparitaikina mainitaan taalla myos. Se tuntuu olevan immeisten lempitaikina, jota ne syo ennen paistamista. Murotaikinat on hyvia myos.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces