|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2017 8:28 am
Thanks 3nodding Lukt wat in de toekomst, zwanger worden of ivf? sweatdrop
Ik heb echt altijd honger... Nu lekker ijsje met jersey koeien melk.... proef weinig verschil, maar schijnt beter te zijn voor het milieu enzo, de koeien hebben minder voer nodig en poepen minder. Zou het niet zo snel kopen in pakken vanwege de hoge prijs. Ben eigenlijk helemaal niet zo van het biologisch en verantwoord eten omdat ik daar denk ik te gierig voor ben xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 14, 2017 2:19 am
ik wil eerst zonder proberen XP maar daar zijn we nog niet klaar voor.
ik ben nu verkouden dus **** it, ik eet alleen wat ik wil eten. Voel me al beroerd genoeg en heb straks een verjaardag en morgen weer lang werken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 14, 2017 9:25 am
Ja uiteraard 3nodding Je kan het maar beter niet nodig hebben.
Beterschap! Mijn vriend heeft avonddiensten, komt rond 1:30 thuis dus dan is mijn eetritme ook vaak zoek. Later avondeten enzo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2017 1:29 am
Nou, makkelijk weekendje. Vandaag pannenkoeken, morgen chinees uit de vriezer...zondag gehaktbrood, ook niet zo veel moeite.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2017 4:18 am
Ik kook haast altijd wel en anders vaak een salade of zo'n kant en klare baguette. Vanavond zilvervlies rijst met gevulde aubergine.
Wij gaan redelijk vaak naar een restaurant. Gister een onbeperkt BBQ restaurant met een grote bbq in het midden van de tafel. Heel leuk concept! Toch eet ik de laatste tijd liever thuis, kan k ook van genieten. Deze week voor het eerst rabarber en asperges met ham en ei gemaakt. Leuk om met seizoens producten te koken 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 20, 2017 11:24 am
Wij doen meer bestellen, of eigenlijk met name pizza... maar eigenlijk doen we dat ook al niet zo vaak meer, want het is best duur XD Plus ik kook graag.
Al gehoord van Russian Piping Tips? Voor cupcakes? Mij lijkt het wel leuk, maar ik bak daar te weinig voor XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2017 2:24 am
Heb het ff opgezocht, ziet er leuk uit! Mooi en makkelijk biggrin Denk ook dat ik er te weinig voor bak, maar als ik ze een keer in de winkel tegen kom voor niet te duur is het wel leuk. Krijg spontaan zin om te bakken 3nodding
Probeer sinds een aantal dagen toch weer beetje op de gezonde tour te gaan.. heb nogal last van me darmen door de medicatie en gezond eten en water drinken helpt dan zeker. Dus nu dagelijks aan de havermout met appel sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 26, 2017 3:08 am
ik heb heel impulsief abrikozen gekocht XD Maar moet 1,5l melk in een dag op krijgen... en ik lust geen melk XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2017 1:31 am
Hahah Kit, ik zie de link tussen de abrikozen en de melk even niet? eek Misschien kan je pannenkoeken bakken wink Ik hou van melk! Heb net ontbeten met een gebakje vol slagroom wat over was van gister... nu misselijk xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 01, 2017 1:10 am
Haha, gelukkig hielp Lemau mee met melk opdrinken XD En er was geen link tussen de melk en abrikozen XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 02, 2017 12:52 am
Haha! Wel mooi uitgangspunt om iets te drinken wat je niets lust zodat je het niet weg hoeft te gooien mrgreen
Stand v. zaken afgelopen dagen: pecanbroodje, donut, paprika chips, uit eten, 3 frikandellen, 1 bak yoghurt ijs, koekjes... en slechts 1 x sporten afgelopen week.
Nu de draad weer oppakken biggrin Soort vicieuze cirkel bij mij. Noemen ze dat balans?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 03, 2017 5:52 am
vandaag voor het eerst sinds een paar weken weer chips. I am proud
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 03, 2017 2:07 pm
Nice, is dat je valkuil? Ik haalt het echt nooit.. wel knabbel spek rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2017 2:04 am
nou, meer dat ik soms vergeet dat ik dingen open heb staan XD En als ik eet, eet ik meestal in 1x een zak leeg. Scheelt dat Lemau het meer bijhoudt, Dus als hij het afweegt, weeg ik het ook af
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2017 2:05 pm
Hahah ik eet ook altijd alles in 1 x op... Alles of niets.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|