Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Avatari = ulkonako. Ennakkoluulot? Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Ennakkoluuloiletko?
  en
View Results

Dimnarion Sirfalas

Married Gaian

2,650 Points
  • Married 100
  • First step to fame 200
  • Elocutionist 200
PostPosted: Mon Dec 04, 2006 11:42 pm

Älä unhda että suuren osa porukasta täällä ovat melko nuoria, täällä on jopa 9 vuotiaita. wink
PostPosted: Wed Dec 06, 2006 8:51 am

Jaa-a, minua pidetään yleensä lempeänä, avatarinkin lempeän sinisen värin takia rofl , ja siihen oikeastaan pyrinkin. Jotkut kyllä pitävät ylilempeänä = nössönä, ja se ei ole kovin mukavaa. o_O'' Jotenkin alentavaa etenkin kun en kovin nössö edes ole, jatkuvasti kerjääjiä ja semmoista.

Itse en kanssa ole niitä kerjääjätyyppejä jotka alkavat yhtäkkiä ihan kauheasti kehua jotain tavaraasi, mutta sen sijaan uskomatonta mutta totta Kikiäni on kehuttu senkin edestä. Ja minä kun ajattelin että ei se nyt niin ihmeellinen ole vaikka ihana onkin. o_O Enkä anna sitä pois vaikka kuinka pyytävät aargh. scream

Pääni sisällä olen joskus ennakkoluuloinen, mutten en sano niistä mitään ja koitan jotenkin hillitä ennakkoluuloja tutustuakseni ihmiseen. Heti kun on joku jolla on yllään hirveästi demonic-vaatteita ja myrtsi ilme niin ajattelee että siinäpä on leuhka tyyppi. Sitten kun on joku valtava-suinen starter-clotheihin pukeutunut tyyppi, ajattelee automaattisesti että saattaa kerjätä. Mutta ei pahoja ennakkoluuloja siis, aina pystyn puhumaan ihmisille aavistuksistani huolimatta. :3

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100

Tuutikkii-

PostPosted: Fri Dec 08, 2006 6:42 am

Minusta on tyhmaa arvostella toisia virtuaalihahmon perusteella. Jotkut vain ovat olleet pidemman aikaa Gaiassa ja siten saanut enemman goldia. stressed
PostPosted: Sat Dec 09, 2006 8:57 am

Mjoo, vaihdon silmien muotoa, kun aloin kyllastymaan sellaiseen, etta ihmiset joko pelkaavat miun purevan paan poikki tai toooosi sexyna, tyyliin "heya, sweet laday, want to spend ur night w/ me? wink "
... ew. Ihme juttu, jos kaytan nitemare bustieria, niin jotkut kysyy kaytanko oikeasti korsetteja... u_u Ihme kun eivat kysy, pidanko lonkeroa arseessani vapaa-ajallani.

Tuutikkii- : Ihan totta. o_o Jos tanne tulee ensimmaista kertaa, ei se sita tarkoita, etta on 5-vuotias... ihan kuin nuubius olisi jotenkin verrannollinen oikeaan ikaan...

Onisfi
Crew

Bambieh

PostPosted: Sat Dec 09, 2006 6:40 pm

"Jos on nainen ja pitaa yllaan emperors beardia, sinusta pidetaan. "

älä mitää? vähä hienoa. :'D

eei mulla kait mitään oo tultu sanomaan, kinuttu jotain tavaraa ehkä. vaihdankin avia niin usein vaikka täysin mustasta sellaseen ihme sateenkaariaviin. mad
PostPosted: Fri Dec 29, 2006 10:12 am

Ei miusta Avatarin, pikselimömmöinen, kuva voi luoda ihmisestä hirveästi ennakkoluuloja. Tai sitten olen outo.. -___-
Joskus moni kerjää rahaa ihan pirusti, mutta epäilen että en ole ainut jolta he beggaa. 4laugh

littlekillercat

littlekillercat

PostPosted: Fri Dec 29, 2006 10:15 am

Tuutikkii-
Minusta on tyhmaa arvostella toisia virtuaalihahmon perusteella. Jotkut vain ovat olleet pidemman aikaa Gaiassa ja siten saanut enemman goldia. stressed

Niin tai ne jotka on superrikkaita, ne on joko
a) donatoineet pirusti rahaa Gaiaan, virtuaalimaailmaan
tai
b) lymynneet täällä ihan hirveenä
Ja tuloksena tällaisesta ihmisestä ajattelen ilkeästi
"Tolla ei taida olla elämää ollenkaan?"

Eli miuta käy sääliksi ihminen joka tuhlaa täällä pirusti rahaa. Siis ei jos vähä ja tälleen. Tiedän että täällä voi rikastua siis pelkästään jo sillä että osaa oikeaan aikaan myydä ja ostaa donation itemejä jne.. En tarkoita loukata. smile
PostPosted: Thu Jan 04, 2007 10:39 am

Itse taidan olla vielä niin uusi, ettei pahemmin ole tullut ennakkoluuloja vastaan itseäni kohtaan. Muutaman kerran on kyllä avaa kehuttu PM:n kautta, tosin sillä taisi silloin olla eri vaatteet päällä kuin nyt. En muista, kun vaihtelen sitä aina mielialan mukaan. rolleyes

Itse en useimmiten vedä ennakkoluuloja avatarista, tosin paljon rahakkaita tavaroita päällä kyllä herättää mielikuvan siitä, että henkilö on ollut kauemmin Gaiassa. Yleensä vedän jyrkempiä ennakkoluuloja ihmisten kirjoituksista. sweatdrop Vaikka en itsekkään kirjoita englantia täydellisesti (vielä vähemmän suomea xd ) silti kirjoitusvirheet pistävät pahasti silmään. Chat-speak ja/tai l33t-speak onkin sitten ihan oma kategoriansa. Yleensä ne ihmiset, jotka sitä käyttävät leimaantuvat mielessäni välittömästi vähä-älyisiksi. confused

Lilygwen

Aged Explorer

7,450 Points
  • Nerd 50
  • Bookworm 100
  • Conversationalist 100

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100
PostPosted: Sat Jan 13, 2007 11:35 pm

Lilygwen
Chat-speak ja/tai l33t-speak onkin sitten ihan oma kategoriansa. Yleensä ne ihmiset, jotka sitä käyttävät leimaantuvat mielessäni välittömästi vähä-älyisiksi. confused
Samat sanat. XD Paha tapa. ;P
PostPosted: Sat Mar 03, 2007 5:45 am

littlekillercat
Tuutikkii-

Niin tai ne jotka on superrikkaita, ne on joko
a) donatoineet pirusti rahaa Gaiaan, virtuaalimaailmaan
tai
b) lymynneet täällä ihan hirveenä
Ja tuloksena tällaisesta ihmisestä ajattelen ilkeästi
"Tolla ei taida olla elämää ollenkaan?"

Eli miuta käy sääliksi ihminen joka tuhlaa täällä pirusti rahaa. Siis ei jos vähä ja tälleen. Tiedän että täällä voi rikastua siis pelkästään jo sillä että osaa oikeaan aikaan myydä ja ostaa donation itemejä jne.. En tarkoita loukata. smile

Mä en ymmärrä niitä tai no jos ei oo kavereita ja jotain syrjitään eikä päästetä jengiin ni mitä muuta mahollisuutta sillä on ku alkaa deittailee netis.. (Anteeks sami mikkonen et mä en päästä sua jengiin mut sä ärsytät mua liikaa) pitäisköhän mennä tonne synti huoneeseen taas onneks mä oon saanut pakotettuu nyrkit taskuihin.. ja yleensä gaissa jos sul on jotain 15k sälää paljon koko avatarin ympäril niiku sul littlekillercat ni se näyttää paljo rikkaammalt ku joku 500g vaatteet ja kiki kitty plushie (ainakin mun mielest)

HellSing_ Angel[SM]

Kossith

Invisible Hunter

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 6:25 am

EN jaksa enää piitata avatarien ulkanäöstä.
PostPosted: Mon Nov 19, 2007 1:02 am

Tuutikkii-

Olen aivan samaa mieltä! biggrin

Natsu-Kaze

Schutzhund

5,450 Points
  • Brandisher 100
  • Money Never Sleeps 200
  • Tycoon 200
PostPosted: Tue Nov 20, 2007 2:51 am

Kaikkein helpoiten tulee tehtyä erotus aloittelija (huom, ei noob) versus joulupommit. Viimeksi mainitut ovat yleensä niitä jotka käyttäytyvät tietoisesti huonosti. Eivät pahasti eroa floodaavista ja rivouksia huutelevista chat-peeloista.

Omalla kohdalla on tullut todettua, että vonkaamisen määrä on ihan uskomaton jos erehtyy näyttäytymään jossain. Pidän siitä että avi näyttää herrasmieheltä tai vampyyrinatsilta ja sehän saa pikkutytöt huokaamaan. Piru vie. Toisaalta, juuri sen takia on helppoa saada varsin hyviäkin keskusteluja aikaan kun ennakko-odotus syntyy siitä business casual tyylisestä avista.

Verrattuna muuliini joka on varsin tavallisesti ja symppikseksi puettu, huomio on taattu. Vähän liikaakin. Kukaan ei kerjää kamoja, harvemmin kyberiä ehdottelevat, mutta luulevat miuta sitten kärpäspaperiksi senkin edestä.
PostPosted: Tue Nov 20, 2007 2:53 am

Avatareista vielä. Ei se lopullinen hinta ratkaise. Enemmän ratkaisee onko sen kyhääjällä ollut hyvä silmä sen kanssa mitä ja minkä väristä hahmonsa päälle kaataa. Kalliit vaatteet tai saman henkisetkään vaatteet ei ole mitään, jos niiden valinnassa ei ole mitään makua. (graafikko lopettaa nipottamisen nyt..)

Schutzhund

5,450 Points
  • Brandisher 100
  • Money Never Sleeps 200
  • Tycoon 200
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers