Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Ylakerran Peliluola // Puhetta peleista ja pelaamisesta Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 ... 51 52 53 54 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

YamiEiji

PostPosted: Tue Mar 01, 2005 8:48 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Tue Mar 01, 2005 10:32 am

Taxet
Crew

Leningrad Cowboy

PostPosted: Tue Mar 01, 2005 11:05 am

PostPosted: Thu Mar 03, 2005 3:37 am

Liffy Glitter

YamiEiji

PostPosted: Thu Mar 03, 2005 11:01 am

Liftrasir
Aeris89
tiet䤫?kaan tosi hyv䤠rooli peli俿 whee joka kannattas ostaa 3nodding meik䠲akastaa rooli pelej䠺domo:

Star Ocean 3. Sita on pakottava tarve kaupitella kaikille. Jepjep. Muttajoo...

Rupea pelaamaan ihan oikeita kyna-ja-paperi roolipeleja, ovat hyyyvin hauskoja. Ainakin oikeassa seurassa.

Roolipeli on yhdyssana, muuten.
onks se oikeesti muka hyvä?? sweatdrop se ainakin kuulosti vaikealta kun rikku selitti siitä jotain sweatdrop
PostPosted: Thu Mar 03, 2005 11:03 am

YamiEiji

Zachardo

PostPosted: Fri Mar 04, 2005 1:09 am

Mulla onpi Elder Scrolls Travels: Shadowkey (elikka se n-gagen Elder Scrolls), ihan hyva, mutta enemman hack'n'slashia ku roolipelia....ja sitten siella ekalla sivulla ku puhuttiin princess makerista, olen pelannut kakkosen ja kolmosen lapi (kolmosesta en tajunnut mitaan ku se oli kai koreaks, mut painelin vaan nappeja ja sit jossain vaihees se meni lapi), enka edes tienny etta nelonenkin siita on tullut eek
PostPosted: Fri Mar 04, 2005 11:04 am

YamiEiji

Liffy Glitter

PostPosted: Fri Mar 04, 2005 11:50 am

Aeris89
onks se oikeesti muka hyvä?? sweatdrop se ainakin kuulosti vaikealta kun rikku selitti siitä jotain sweatdrop

Minun mielestani se on. Eika todellakaan ole vaikea, sen systeemin oppii nopeasti. Siina on vaikeustasot, minulla oli keskitaso niin ehka sen takia hieman hassunoloinen. Kokeile.
PostPosted: Fri Mar 04, 2005 12:24 pm

Carmen LaVihta

Ladian

PostPosted: Fri Mar 04, 2005 8:25 pm

Liftrasir

Star Ocean 3. Sita on pakottava tarve kaupitella kaikille. Jepjep. Muttajoo...

Rupea pelaamaan ihan oikeita kyna-ja-paperi roolipeleja, ovat hyyyvin hauskoja. Ainakin oikeassa seurassa.

Roolipeli on yhdyssana, muuten.

Star Ocean 3sen ostin joku 2 kuukautta sitten ja pelasin sen melkein lapi. Mutta sitten yhtakkia huomasin etta ei vaan jaksanut kiinostaa ja lopetin kaikkien pelien pelaamisen. sweatdrop Joo, en oikein pida siita pelista... SO2 oli huomattavasti enemman makuuni vaikka siinakaan ei sita erikoisempaa juonta niin hirveasti ollut...

Mutta joo siis... minulle yksi kaikkien aikojen paras peli on Vagrant Story. Gameplay ei kylla ollut kaikkein parhain mutta juoni, hahmot, musiikki ja se tunnelma pelissa jaa ikuisesti mieleeni... I heart that game.

Onko ketaan muu pelannut sita? Enta mita siita piditte?

Tuollaista Vagrant Story threadia ei varmaan taalla olekkaan... voi harmi etta toi search ei toimi vielakaan taalla Gaiassa... saisivat sen jo korjata...
PostPosted: Sat Mar 05, 2005 1:51 am

hmmmh... sad tahtoo jostaki Monkey Island 3 tai 2 gonk

Taxet
Crew

Onisfi
Crew

PostPosted: Sat Mar 05, 2005 3:26 am

Pikku-Timppa
hmmmh... sad tahtoo jostaki Monkey Island 3 tai 2 gonk

<3 Rule... Monkey Island 2 (jota vaitetaan ykkoseksi) on ihan paras. Tosin se miekkailukohta on vaikeampi kuin kolmosessa (tai sitten se johtui siita etta olin 10-vuotias ja nyt 18...)
Kolmosessa se juoni vähän lipsuu huonompaa suuntaan, mutta grafiikat on hauskoja. ^^
PostPosted: Sat Mar 05, 2005 3:54 am

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Sat Mar 05, 2005 4:06 am

Ladian

Star Ocean 3sen ostin joku 2 kuukautta sitten ja pelasin sen melkein lapi. Mutta sitten yhtakkia huomasin etta ei vaan jaksanut kiinostaa ja lopetin kaikkien pelien pelaamisen. sweatdrop Joo, en oikein pida siita pelista... SO2 oli huomattavasti enemman makuuni vaikka siinakaan ei sita erikoisempaa juonta niin hirveasti ollut...

SO2 on loistava eek Ashton! Dias! Whee!!
Ainoa Star Ocean missa on ihan Juoni, on se ensimmainen. Pelasin sen lapi tas joku aika sitten...

Mutta joo... en tieda mika siina on kun mina olen ihan tottoroo tallaisten scifi/fantasiasekoituksien kanssa. Ne on melkein automaattisesti "ihq!!!". Kai ne on justiinsa meikalaisen aivoille tehty.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 ... 51 52 53 54 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces