Hiihtoloma tarkoittaa: |
Ulkoilua |
|
4% |
[ 2 ] |
Lepoa |
|
21% |
[ 9 ] |
Enemman aikaa netissa |
|
31% |
[ 13 ] |
Enemman aikaa kavereille |
|
7% |
[ 3 ] |
Matkustamista |
|
14% |
[ 6 ] |
Mika loma?! >,< |
|
19% |
[ 8 ] |
|
Total Votes : 41 |
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 1:44 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 07, 2005 1:45 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 10, 2005 11:35 am
Miten ma vihaankaan tata vuodenaikaa...*makaa lattialla silmat ristissa* Sain massiivisen sahkoiskun lapparini hiiresta... eek Mein Gott,melkein henki lahti...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 10, 2005 11:45 am
Talviset sahkoiskut, AHHH!
Kissa sai kerran hepulin, kun sai minun kadesta vaan sahkoiskuja. Iski kynnella kunnon viillon... domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 10, 2005 11:58 am
Liftrasir Talviset sahkoiskut, AHHH! Kissa sai kerran hepulin, kun sai minun kadesta vaan sahkoiskuja. Iski kynnella kunnon viillon... domokun Mulla seisoo vialakin hiukset paassa ton viimeisimman sahkovirran vuoksi... Makin olen vanhempieni koiria suututtanut ylenmaarin valtavilla sahkopurkauksilla. Koulussa sahkoiskut ovat myos oikein kivoja...ilmassa melkein kipinoi mukavana kirpeana paivana kun kaikilla on kunnon villapuserot paalla keraamassa varausta... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 10, 2005 12:06 pm
Miula hiukset halailee minua hiukan liiankin tiukasti eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 10, 2005 12:21 pm
Aaargh!!*kaatuu puolitajuttomana maahan* Sain TAAS sahkarin...jumalauta,ma en enaa koske tuohon hiireen! Tapan viela itseni karistamalla...Onneksi on touchpad,perkle...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2005 5:35 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 22, 2005 9:06 am
Hiihtoloma?
Son kaikkea kivaa^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 8:18 am
Hiihtoloma on omalta osaltani loputonta datausta tai/ja laivamatka Ruotsiin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 12:03 pm
Kolme viikkoa lomaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 wahmbulance
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 4:53 am
^jay. mrgreen
Meen varmaan shoppailemaan 24/7. Ja menen varmaan poriin ja yöksi serkulle ja silleen. Ei mitään erityistä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 12:30 am
Itse varmaan menen kotiini äitin ruuille viikoksi ja soppailemaan uusia vaatteita. Tosin voi olla etten ihan koko viikkoa voi löhötä vaan kaipa sitä joutuu jotain kouluhommiakin tekemään jopa lomallakin. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 2:00 am
23. päivä, tule jo tule jo tulejotulejotulejo...
Sitten Liftis lähtee hörhöilemään Helsinkiin ja täydentelemään manga yms. hörhöilyvarastojaan, oh joy domokun Liftis näkee myös siskoaan, joka on tehnyt comebackin USA'n ihmeellisestä maailmasta tuliaisten kera... luultavasti se merkitsee lisää hörhöilytavaraa, viimeksikin sain kaikkea Miyazaki-krääsää.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 2:05 am
Itsehän en edes tiedä milloin minulla on hiihtolomaa... Tosin olen kyllä sangen omatoimisesti ottanut koulusta lomaa muutenkin (ei pysty menemään siihen rakennukseen enää ikinä muuta kuin pakon uhalla...) joten eipä sillä kai niinkään väliä ole... Varmaan jotain jäätämistä jossain tai jotain vastaavaa...
Who knows.. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|