|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 24, 2013 8:26 am
mimi_rotuka mag je je avi weer veranderen.-. is moeilijk volhouden zelfde avi xD Ehm mimi waarom veranderd je avi mee o.0 met het plaatje op de eerste pagina die je had gegeven o.0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 24, 2013 12:15 pm
Menketi mimi_rotuka mag je je avi weer veranderen.-. is moeilijk volhouden zelfde avi xD Ehm mimi waarom veranderd je avi mee o.0 met het plaatje op de eerste pagina die je had gegeven o.0 ehhm o.o geen idee als k nu weer avi naar die oude terug verander// eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 24, 2013 12:17 pm
mimi_rotuka Menketi mimi_rotuka mag je je avi weer veranderen.-. is moeilijk volhouden zelfde avi xD Ehm mimi waarom veranderd je avi mee o.0 met het plaatje op de eerste pagina die je had gegeven o.0 ehhm o.o geen idee als k nu weer avi naar die oude terug verander// eek xD idd raaar ikhou me halloween dan wel ff o.o 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 24, 2013 12:39 pm
Het stemmen wordt niet al te lang, dus je kan zo weer veranderen =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 26, 2013 3:01 am
mimi_rotuka mimi_rotuka Menketi mimi_rotuka mag je je avi weer veranderen.-. is moeilijk volhouden zelfde avi xD Ehm mimi waarom veranderd je avi mee o.0 met het plaatje op de eerste pagina die je had gegeven o.0 ehhm o.o geen idee als k nu weer avi naar die oude terug verander// eek xD idd raaar ikhou me halloween dan wel ff o.o 4laugh komt omdat je gewoon de gaia link hebt gekopieerd, je had beter afbeelding op kunnen slaan en opnieuw kunnen uploaden bij bijv photobucket.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 26, 2013 3:39 am
XDmaster4 mimi_rotuka mimi_rotuka Menketi mimi_rotuka mag je je avi weer veranderen.-. is moeilijk volhouden zelfde avi xD Ehm mimi waarom veranderd je avi mee o.0 met het plaatje op de eerste pagina die je had gegeven o.0 ehhm o.o geen idee als k nu weer avi naar die oude terug verander// eek xD idd raaar ikhou me halloween dan wel ff o.o 4laugh komt omdat je gewoon de gaia link hebt gekopieerd, je had beter afbeelding op kunnen slaan en opnieuw kunnen uploaden bij bijv photobucket. oh god dang .-.naja heksje blijve tot nieuwjaar is ook we leuk xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 01, 2013 1:09 pm
Wanneer worden de winnaars bepaald? : o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 02, 2013 1:51 am
We sluiten binnenkort af en de winnaar wordt bepaald aan de hand van de poll. Tenzij er snel verandering in gebracht wordt, is het al enigsinds zichtbaar XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 09, 2013 3:13 am
Het moge duidelijk zijn wie gewonnen heeft en de prijzen worden verdeeld smile
Van de winnaar heb ik de avi opgeslagen, dus avi's kunnen naar hartelust weer gewijzigd worden. Ik heb niet ala minuut tijd om te tekenen, maar geen zorgen, komt goed!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 09, 2013 5:26 am
gaia_nitemareleft En de winnaars zijn gaia_nitemareright
1e Plaats: mimi_rotuka 2e Plaats: Vamq, Chiruro, br3akape
Er waren 3 persoonen die op de 2e plaats stonden deze hebben alle 3, 2k goud gekregen om het prijzen geld eerlijk te verdelen, verder heeft de winnar 10k gekregen. Allemaal gefeliciteerd biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|