Wicked
Taas tuli hankittua pari uutta DVD-leffaa FreeRecordShopista (naita 2xDVD=20e tuotteita). Talla kertaa kateen sattui Bram Stokerin Draula ja sitten Kuolleiden Runoilijoiden Seura. Mie oon naas pyhasti paattanyt etta pskaa ei DVD:lla osteta tahan talouteen, vaan ainoastaan hyvia ja kulttiasemassa olevia leffoja. Nih.
twisted Itse ostin tuon Kuolleiden Runoilijoiden Seuran jokin kaksi kuukautta sitten vaikka en ikina ollutkaan leffaa nahnyt.
3nodding Mutta olen iloinen etta sen ostin, kylla sita jaksaa katsoa uudestaankin. Tassa kuussa olen tilannut tammoisen "Teraskukkia" leffan (Steel Magnolias), jonka olen nahnyt monta kertaa ja joka on aina kuulunut ostoslistaani ja se piti ostaa DVDna kun nyt oli myynnissa. Samalla tilasin myos "Identity" jannari leffan ja niita nyt tassa odottelen innolla.
Paljon elokuvia minulla ei ole, mutta sita olen nyt alkanut paikkaamaan. Viime kuussa ostin tuon M. Night Shyamalin boxin kun sellaisen 12 eurolla sain. Ajattelin etta kolme leffaa tuohon hintaan ei ole mikaan paha ostos ja siita "Kuudes Aisti" leffasta olin kuitenkin silloin aikoinani tykannyt. "Sarkymatonta" en ikina ollut nahnyt kuten en myoskaan tuota "Signsia" mutta ihan katsottavia ne oli, vaikken tuosta Sarkymattomasta niin hirveasti pitanyt. Niin, ja ostin "Neljat Haat ja Yhdet Hautajaiset" myos. Se kun on vahan sellainen pakko ostos myos.
Mutta aah, minun Elokuva Ostoslistassani on viela niin monta leffaa mita taytyy saada... Ja siina on myos muutama sellainen mita ei varmaankaan sitten edes julkaistu DVDlla...
Niihin kuuluu mm. Walt Disneyn "Pieni Merenneito" ja sitten "Paljon Melua Tyhjasta"... ei ainakaan ole itselleni tullut vastaan vaikka olen niita etsinytkin...