Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Killan Kotiteatteri // Keskustele elokuvista Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 ... 22 23 24 25 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Mar 09, 2005 5:04 am

Kavimme katsomassa miraakkeli_88:n kanssa Lemony Snicketin surkeiden sattumusten sarjan.Mulla ei oikeastaan ollut mitaan odotuksia ko. leffaa kohtaan.Jim Carreyta oli taas hienoa seurata,vaikka pahiksen roolissa en ole hanta aiemmin nahnyt.Hanen roolinsa oli kylla monimuotoinen ja han osasi naytella hunosti nayttelevaa.Heh.Se sisarusparven ainut poika - mika piru hanen nimensa olikaan - oli hurjan sopo.Mua arsytti se pikkutenava...vaikka oli kyll aihan hauska katsella kun han roikkui hampaillaan poydan reunasta.

Ei mulla muuta sanottavaa leffasta ole.Kysykaa miraakkeli_88:lta,han oli enemman hereilla.
PostPosted: Thu Mar 10, 2005 10:23 pm

Wicked
Taas tuli hankittua pari uutta DVD-leffaa FreeRecordShopista (naita 2xDVD=20e tuotteita). Talla kertaa kateen sattui Bram Stokerin Draula ja sitten Kuolleiden Runoilijoiden Seura. Mie oon naas pyhasti paattanyt etta pskaa ei DVD:lla osteta tahan talouteen, vaan ainoastaan hyvia ja kulttiasemassa olevia leffoja. Nih.

twisted

Itse ostin tuon Kuolleiden Runoilijoiden Seuran jokin kaksi kuukautta sitten vaikka en ikina ollutkaan leffaa nahnyt. 3nodding Mutta olen iloinen etta sen ostin, kylla sita jaksaa katsoa uudestaankin. Tassa kuussa olen tilannut tammoisen "Teraskukkia" leffan (Steel Magnolias), jonka olen nahnyt monta kertaa ja joka on aina kuulunut ostoslistaani ja se piti ostaa DVDna kun nyt oli myynnissa. Samalla tilasin myos "Identity" jannari leffan ja niita nyt tassa odottelen innolla.

Paljon elokuvia minulla ei ole, mutta sita olen nyt alkanut paikkaamaan. Viime kuussa ostin tuon M. Night Shyamalin boxin kun sellaisen 12 eurolla sain. Ajattelin etta kolme leffaa tuohon hintaan ei ole mikaan paha ostos ja siita "Kuudes Aisti" leffasta olin kuitenkin silloin aikoinani tykannyt. "Sarkymatonta" en ikina ollut nahnyt kuten en myoskaan tuota "Signsia" mutta ihan katsottavia ne oli, vaikken tuosta Sarkymattomasta niin hirveasti pitanyt. Niin, ja ostin "Neljat Haat ja Yhdet Hautajaiset" myos. Se kun on vahan sellainen pakko ostos myos.

Mutta aah, minun Elokuva Ostoslistassani on viela niin monta leffaa mita taytyy saada... Ja siina on myos muutama sellainen mita ei varmaankaan sitten edes julkaistu DVDlla...

Niihin kuuluu mm. Walt Disneyn "Pieni Merenneito" ja sitten "Paljon Melua Tyhjasta"... ei ainakaan ole itselleni tullut vastaan vaikka olen niita etsinytkin...

Ladian

Wicked
Captain

PostPosted: Thu Mar 17, 2005 12:20 pm

Katsoin just American Psychon...

Tota... Oli aika huono. Ei missaan maarin pelottava tai karmiva. Olevinaan jotenkin syvallinen ja loppupeleissa /todella/ typera. Vahan samanlaista vikaa kuin Kaunassa oli: sama tilanne toistuu kerta kerran jalkeen - joskus joku kuolee, joskus ei. Musta sellainen toisto vaan ei riita yllapitamaan oikeaa jannitysta.

twisted
PostPosted: Sat Mar 19, 2005 7:37 am

Katsoin juuri eilen ykkoselta elokuvan Firelight, joka todella hieno. En yleensa valita sen tapaisista konservatiivisista draamoista, mutta tassa se hyva puoli olikin se, etta moinen vanhoollisuus puuttui. Suosittelen.

Kavin myos vahan aikaa sitten katsomassa Lentajan. Sekin oli hieno (suppea sanavarasto tanaan XP). Eturivissa istui joukko Leonardo di Caprio -faneja, kikattavia viidesluokkalaisa. He vaikenivat sopivasti siina vaiheessa, kun herran hahmo Howardista alkoi nakya, etta paasta viirasi. Mina puolestani virnuilin ilkeasti. Cate Blanchett oli loistava roolissaan Catherine Hepburnina, hauska ja nokkela. Kokonaisuus oli siis erittain hyvin onnistunut.

Onko kukaan ehtinyt katsomaan juuri ensi-iltaan tullutta Elvis Has Left the Building elokuvaa. Taytyy sekin kayda jossain vaiheessa katsomassa, kun Elviksesta kerran puhutaan.

Alph-chan
Crew

Taxet
Crew

PostPosted: Sat Mar 19, 2005 7:44 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sat Mar 19, 2005 10:47 pm

Sukkajumala

Luwina

PostPosted: Sun Mar 20, 2005 1:18 am

Joskus ostin tuon Battle Royalen huutonetista (ihan uus, 10e). En tavallisesti tykkaa elokuvista, joissa vaan tapetaan paattomasti, mutta tama oli hyva. [Luokka kuskataan autiolle saarelle ja oppilaat pakotetaan tappamaan toisiaan. Jokaselle annetaan joku ase (ampuma-ase, samuraimiekka, nyrkkeilyhanskat, haarukka, kattilankansi, mika vaan) ja vaan yks saa jaada henkiin. 3 paivaa aikaa]. Miinuksena voisi sanoa hieman amatoorimaiset kirves-kallossa -trickit ja lieva ylinayttely, toisinaan taas alinayttely silloin talloin. Mutta ehka se kuuluu asiaan.
The making of -dokumentissa ohjaaja haaveili paluusta toiseen maailmansotaan ja kerto olevansa aina kiinnostunu tappamisesta eek . Siina kans naytettiin, kuinka yhta lihavaa nayttelijaa opetettiin putoamaan kivikkoiselta rinteelta alas. Ensin sen naytti joku apulainen tai stuntti ja sitte tuli sen lihavan vuoro. Aina ku se oli pudonnu, ohjaaja vaan huus jotain "Otetaanpa viela uudestaan". Voi raukkaa. Sitte se viela myohemmin ylpeili silla, kuinka hienon kaatumisen se oli lopulta tehny.
PostPosted: Sun Mar 20, 2005 9:57 am

Carmen LaVihta

Einari

PostPosted: Sun Mar 20, 2005 11:15 am

Ladian

Niihin kuuluu mm. Walt Disneyn "Pieni Merenneito" ja sitten "Paljon Melua Tyhjasta"... ei ainakaan ole itselleni tullut vastaan vaikka olen niita etsinytkin...
Jos oikein muistan niin Megastoressa olen Pienen Merenneidon nahnyt, niilla kun oli jotain uusintapainoksia siella. 3nodding

~ Oijoijoi Rocky Horro Picture Show ens viikon torstaina oliko nyt kolmoselta. whee heart heart Eras musikaali mika on PAKKO saada nauhalle. heart
PostPosted: Mon Mar 21, 2005 7:19 am

Kaytiin kullan kanssa ostoksilla R-kioskilla. Ostettiin naita vuokralta poistettuja elokuvia sielta. Tehtiin 2 hyvaa loytoa: Charlien enkelit 2 ja Eye.

Tuota CE2:sta emme ole viela kertaakaan nahneet, joten ei voi viela sanoa mielipidetta. Eyen olemme nahneet kerran ja se oli kylla aivan mahtava. Aasialainen kauhuelokuva kyseessa. Kuten nimestakin voi arvella, niin elokuva kertoo silmasta.. *ei kerro enempaa*

meppu
Crew

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Mar 21, 2005 7:22 am

PostPosted: Mon Mar 21, 2005 7:39 am

Shimattabaka

ToffeeTigre

PostPosted: Mon Mar 21, 2005 8:58 am