|
|
|
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 10:35 am
Star Shine 91 så många instrument alla spelar, jag önskar att jag också kunde det sweatdrop ta det lungt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 12:21 pm
Go Star Shine 91 så många instrument alla spelar, jag önskar att jag också kunde det sweatdrop ta det lungt Umm, vad menar du med att hon ska ta det lungt bara för att hon vill kunna spela instrument? o.0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 12:23 pm
Sephyre Go Star Shine 91 så många instrument alla spelar, jag önskar att jag också kunde det sweatdrop ta det lungt Umm, vad menar du med att hon ska ta det lungt bara för att hon vill kunna spela instrument? o.0 exakt det fattar inte jag heller
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 11:19 pm
hör ny Sephyre och sta shin 91 jag menar så hör jag menare star shin 91 om du villkuna så många insterementdå måste du prova
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:30 am
Star Shine 91 Sephyre Go Star Shine 91 så många instrument alla spelar, jag önskar att jag också kunde det sweatdrop ta det lungt Umm, vad menar du med att hon ska ta det lungt bara för att hon vill kunna spela instrument? o.0 exakt det fattar inte jag heller Nu tycker jag att ni hackar på Go! stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2004 11:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 1:15 am
mymlans dotter Star Shine 91 Sephyre Go Star Shine 91 så många instrument alla spelar, jag önskar att jag också kunde det sweatdrop ta det lungt Umm, vad menar du med att hon ska ta det lungt bara för att hon vill kunna spela instrument? o.0 exakt det fattar inte jag heller Nu tycker jag att ni hackar på Go! stare Jag menar inget illa, jag förstår inte vad hon menade med det inlägget ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 1:35 am
Jag spelar Keyboard och kyrkorgel. Sedan kan jag spela lite gitarr och lite munspel också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 7:00 pm
Mirandaaa~! Är du också här? Vad glad jag blir X'B Jag älskar dig. Det här forumet är trevligare än vad NB är. Faktiskt.
Jag spelar gitarr och sjunger. Samtidigt :3 Jag kan gitarr mycket bättre än vad jag kan sjunga, though ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 1:44 am
Hukoi Mirandaaa~! Är du också här? Vad glad jag blir X'B Jag älskar dig. Det här forumet är trevligare än vad NB är. Faktiskt. Kyuu hänger också här ibland, mate :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 2:05 am
Hukoi Mirandaaa~! Är du också här? Vad glad jag blir X'B Jag älskar dig. Det här forumet är trevligare än vad NB är. Faktiskt. Jo, jag är här. Just det, jag sjunger också. Är inne på mitt nionde år som körsångare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 2:14 am
Jag kan spela luftgitarr och sjunga falskt! *räcka upp handen* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 2:23 am
Valt horn power whee Hur länge har du spelat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 5:18 am
Robin: Nämn ett ställe som Basse INTE är på XD..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 5:18 am
Hukoi Robin: Nämn ett ställe som Basse INTE är på XD.. ... Helgon, Lunarstorm? XB
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|