|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:57 am
Filthy Petsy Filthy Petsy Filthy Petsy Filthy Petsy *Sätta sig på rullbandet och dingla lite med benen* Hmm.. *kollar på startknappen* eehehe. mrgreen gonk DU också?! Oh my.. Alla hatar mig! cry Neehee. Spelar ingen roll vem det är, fast det skulle vara roligast om miradjii satt på rullbandet. xd *Hoppar ner från rullbandet och sätter dit Miradjii istället* 3nodding MUHAHA! *sätta på och titta när miradjii flyger in bland massa varor* xp ..Tänk om han gjorde illa sig surprised Hmm. Han stryper mig om hans headphones gick sönder. eek eek Uj uj
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Yannah Filthy Hmm. Han stryper mig om hans headphones gick sönder. eek Strypning är för milt straff. En tjej "eldade upp mina chickies". Jag begravde henne i en mystack! eek .. Righttt.. *backar ett steg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yannah Filthy Hmm. Han stryper mig om hans headphones gick sönder. eek Strypning är för milt straff. En tjej "eldade upp mina chickies". Jag begravde henne i en mystack! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:59 am
Filthy Petsy Filthy Petsy Filthy Petsy Filthy Petsy *Sätta sig på rullbandet och dingla lite med benen* Hmm.. *kollar på startknappen* eehehe. mrgreen gonk DU också?! Oh my.. Alla hatar mig! cry Neehee. Spelar ingen roll vem det är, fast det skulle vara roligast om miradjii satt på rullbandet. xd *Hoppar ner från rullbandet och sätter dit Miradjii istället* 3nodding MUHAHA! *sätta på och titta när miradjii flyger in bland massa varor* xp ..Tänk om han gjorde illa sig surprised Hmm. Han stryper mig om hans headphones gick sönder. eek *börjar kolla på sin moderator panel*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:01 am
En viktig sak man lärde sig idag: Bråka inte med Yannah gonk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:01 am
Miradjii Filthy Petsy Filthy Petsy Filthy Petsy Filthy Petsy *Sätta sig på rullbandet och dingla lite med benen* Hmm.. *kollar på startknappen* eehehe. mrgreen gonk DU också?! Oh my.. Alla hatar mig! cry Neehee. Spelar ingen roll vem det är, fast det skulle vara roligast om miradjii satt på rullbandet. xd *Hoppar ner från rullbandet och sätter dit Miradjii istället* 3nodding MUHAHA! *sätta på och titta när miradjii flyger in bland massa varor* xp ..Tänk om han gjorde illa sig surprised Hmm. Han stryper mig om hans headphones gick sönder. eek *börjar kolla på sin moderator panel* eek *vet inte var jag ska ta vägen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:02 am
Photobucket dog! gonk Vi borde kanske lägga upp bilden på din sida, Yannah.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:06 am
Petsy En viktig sak man lärde sig idag: Bråka inte med Yannah gonk xp Indeed. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:07 am
Filthy Petsy En viktig sak man lärde sig idag: Bråka inte med Yannah gonk xp Indeed. surprised 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:09 am
Filthy Miradjii *börjar kolla på sin moderator panel* eek *vet inte var jag ska ta vägen* Ingen fara bror, detta kommer gå snabbt och smärtfritt. Mwahaha! twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:09 am
..Snacka om syskon kärlek då sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:11 am
Petsy ..Snacka om syskon kärlek då sweatdrop Jo visst är det. *gör en topspin på miradjii*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Miradjii Photobucket dog! gonk Vi borde kanske lägga upp bilden på din sida, Yannah. Visst. Jag fixar det nu.  Du får ändra länken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy ..Snacka om syskon kärlek då sweatdrop Jag skojade ju bara... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:12 am
Filthy Petsy ..Snacka om syskon kärlek då sweatdrop Jo visst är det. *gör en topspin på miradjii* Japp, Man ser verkligen att ni älskar varandra
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|