|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:36 am
Puchiko_chan Dogcamp: Äh, det händer inget på Restaurangen. Folk brukar dyka upp senare. Serverar ni Blue Lagoon här? Det var verkligen länge sen. Kolla menyn.. Kan blanda till nåt där om du vill.. Vet inte vad blue lagoon är.. *Blandar ihop lite grus saft och välling*. Smaklig måltid..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:36 am
Puchiko_chan Dogcamp: Äh, det händer inget på Restaurangen. Folk brukar dyka upp senare. Serverar ni Blue Lagoon här? Det var verkligen länge sen. *ger henne drinken efter attdiskret ha förgiftat den*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:40 am
Känner jag dig Jalkazar? I såna fall skulle det kunna vara förklarligt att du kallar mig alkolist eftersom jag är tokig i Cider. xd
Tar drinken, lägger nån mystisk formel som tar bort giftet, plockar fram ett sugrör och sippar i mig whisky-drinken. Whisky! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:42 am
Puchiko_chan Känner jag dig Jalkazar? I såna fall skulle det kunna vara förklarligt att du kallar mig alkolist eftersom jag är tokig i Cider. xd Tar drinken, lägger nån mystisk formel som tar bort giftet, plockar fram ett sugrör och sippar i mig whisky-drinken. Whisky! heart skulle inte tro de..... *hon har inte märkt domo'n jag la på hennes rygg ännu*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:45 am
*Fastnar i ölglaset när jag putsar det på insidan* Kan..inte.. andas..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:46 am
Dogcamp *Fastnar i ölglaset när jag putsar det på insidan* Kan..inte.. andas.. jag hjälper dig *hoppar på dogcamp till han är på botten av glaset*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:46 am
Skönt att veta att jag har det enda stället utan knäppskallar bland det anställda. xd (Och kom ihåg att jag inte är anställd, utan ägare.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:47 am
Puchiko_chan Skönt att veta att jag har det enda stället utan knäppskallar bland det anställda. xd (Och kom ihåg att jag inte är anställd, utan ägare.) jag är inte heller anställd och inte han heller... och vem är knäppskalle här egentligen va??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:48 am
Puchiko_chan Skönt att veta att jag har det enda stället utan knäppskallar bland det anställda. xd (Och kom ihåg att jag inte är anställd, utan ägare.) skönt att veta att du har en domo som håller på att äta upp din hatt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:49 am
Dogcamp Puchiko_chan Skönt att veta att jag har det enda stället utan knäppskallar bland det anställda. xd (Och kom ihåg att jag inte är anställd, utan ägare.) skönt att veta att du har en domo som håller på att äta upp din hatt... Håller med Det coolaste tv-spelet någonsin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:53 am
Geist verkar rätt coolt. Man får kolla upp mer.
AAAAAAAAAAAH min hatt! *kastar Domon på Jalkazar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:54 am
*Binder fast hundbenet på Puchiko_chan xp *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:55 am
Puchiko_chan Geist verkar rätt coolt. Man får kolla upp mer. AAAAAAAAAAAH min hatt! *kastar Domon på Jalkazar* Ahhhh *springer omkring som en galning och får till slut av domo'n* Men de finns bara till Gamecube å du spelar väl ps2 eller nån annan skit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:58 am
Jalkazar Puchiko_chan Geist verkar rätt coolt. Man får kolla upp mer. AAAAAAAAAAAH min hatt! *kastar Domon på Jalkazar* Ahhhh *springer omkring som en galning och får till slut av domo'n* Men de finns bara till Gamecube å du spelar väl ps2 eller nån annan skit Eh? Jag har bara en GC och en GBA SP. Har spelat SSBM i snart 800 timmar och har spelat PSO Online I&II i över 1000 timmar plus Zelda, Metroid Prime och en bunt till spel i hundratals timmar. Och då menar jag bara på GC'n. domokun Pokémon roxxar förrsesten. xd ------------------------------------------------------------------------------------- Dogcamp: Vad mobbar du mig för?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:01 am
Puchiko_chan Jalkazar Puchiko_chan Geist verkar rätt coolt. Man får kolla upp mer. AAAAAAAAAAAH min hatt! *kastar Domon på Jalkazar* Ahhhh *springer omkring som en galning och får till slut av domo'n* Men de finns bara till Gamecube å du spelar väl ps2 eller nån annan skit Eh? Jag har bara en GC och en GBA SP. Har spelat SSBM i snart 800 timmar och har spelat PSO Online I&II i över 1000 timmar plus Zelda, Metroid Prime och en bunt till spel i hundratals timmar. Och då menar jag bara på GC'n. domokun Pokémon roxxar förrsesten. xd ------------------------------------------------------------------------------------- Dogcamp: Vad mobbar du mig för? Ohh då ska du kolla in viewtiful joe2, Metroid prime 2 å animal crossing åsså
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|