Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)
Uitleg over gaia town (nieuw!)(Update 0.9) Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 9 10 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Sun Jun 25, 2006 10:21 am

Darlaa
Vinden jullie het nou ook niet zielig voor al die boompjes en struikjes? Wat hebben zij ooit misdaan?
die gold vor ons achter gehouden emo
PostPosted: Sun Jun 25, 2006 10:53 am

xd

Maar dat is toch hun gold!!! gonk al die bomen en planten dan! wat zij dan? hebben zij geen ziel???!! (komt ergens van mijn gedachte vande week over vegetariers die geen dieren willen eten)

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 1:53 am

tjah zeur ik weer n's eff :S...

vind t lullig dat ze geen plaatsen vrij maken maar ondertussen de mensen die n huis hebben wel dik verwennen. die mensen krijgen alles... maar t overgrote deel dat niks heeft kan stikken/heeft er niks aan :S.....

kunnen ze niet beter zorgen dat iedereen een huis kan krijgen en dan mischien wat meer updates krijgen zo kan iedereen der wat mee.
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 9:51 am

Eh maar er zijn een hoop plaatsjes vrijgekomen, er staan er een hoop op gereserveert maar na 24 uur gaan ze daar van af en kun je op het plekje intrekken, der is helaas geen mogelijkheid om te zien hoe lang een huisje nog zo staat maar als je regelmatig checked...

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 10:14 am

sorry ik ben mischien n beetje n00b, maar ze zegt dat ik niet kan reserveren. maar wel iets daarvoor dat als je reserveerd voor jou en je vrienden ? kan ik geen vrienden worden met iemand die WEL kon reserveren razz ? (desnoods betaal ik) want ik vind t erg vervelend dat ik geen huisje heb T__T (dakloze krant te koop, dakloze krant !!!! )

alvast bedankt.
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 10:44 am

Ik denk niet dat veel mensen (hie)r gereserveerde plaatsjes hebben als ze er zijn..

ik moet zeggen dat reservatiesysteem is het meest waardeloze wat er is, je kan alleen maar hele lots reserveren dus joop reserveert is 1000g kwijt krijgt 6 plekjes maar joop heeft geen vrienden en de rest blijft meteen ook leeg staan. en verder kan niemand meer reserveren en moet doelloos rond gaan zoeken naar plekjes om dat alleeen hele lots gereserveert kunnen worden.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 2:01 pm

maar houd dat ook in, stel pietje heeft 1 huis op zo'n plot ( en dus geen vrienden XD) dat NIEMAND het meer kan reserveren ?
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 2:06 pm

Eastvane
maar houd dat ook in, stel pietje heeft 1 huis op zo'n plot ( en dus geen vrienden XD) dat NIEMAND het meer kan reserveren ?

o.o kijk dat begrijp ik ook niet dat zou moeten kunnen, na 24 uur worden de gereserveerde plaatsjes vrijgegeven en kan iedereen op het stukje land zijn huisje zetten. maar het is nu een aantal dagen na de update en voor zover ik weet waren de plekjes vrij snel opgereserveert dus zouden degenen waar minstens een huisje was neergezet weer open moeten zijn... maar dat zijn ze niet of heel soms. de vorige keer was er een glitch waardoor de gereserveerde plekjes niet open gingen ik weet niet of dat nu weer zo is..

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 2:16 pm

wat is een glitch ? redface
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 2:21 pm

Kijk, dat is nou wanneer er in iets wat zou moeten werken een fout zit. XD

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 2:27 pm

kortom glitch = bug ? (nja at least t komt er bij mij wel op neer razz )
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 2:30 pm

Ja..

Ik vind het wel wat belachelijk, dat reserveersysteem moet weg.

er zijn nu 2000x3,5x6=42000 plekjes bijgekomen en heeft nog bijna niemand een huisje kunnen plaatsen.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 2:33 pm

WHAT !!! zo weinig :S:S:S:S...... ok t is mischien best veel opzich alleen vergeleken met de gaia gebruikers wrom doen ze niet gewoon in 1 x uber uber uber veel..... is dat zo moeilijk ofzo :S.

--edit.. kan iemand ff vrienden met me maken en dan samen met me proberen zo'n plek te krijgen ? --
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 2:40 pm

Pardon 4200..

nouja eigenlijk zijn er nu 13 maps zeg maar met elk 100 plots met iets van 3,5 hokjes open met daarin elk 6 huisjes...

dat is.. 13x100x3.5x6 = 27300 plekjes maar er zijn nog meer plekjes bijgekomen nu, ik dacht dat ze alleen twee nieuwe maps hadden maar er zijn in de bestaanden ook opengegaan dus er zijn wel meer plekjes in totaal. Ik vraag me af hoeveel actieve leden gaia heeft..

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 2:41 pm

paar miljoen
Reply
Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 9 10 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games