|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2005 10:02 am
Jag onskar mig,, ohhh. Jag tar min onskelisa,
Tamagotchi Rosa kajal Neonrosa nagelack Hellokitty grejjor Svart diadem med rosett Brett rosa diadem i plast. SING STAR! Rosa fleece troja Ny mp3 Mack toast XD Prinsessmononokie(Film) En ny sy maskin. Tyger! Tyg till att kla om min soffa D: Massor av strumpebyxor. Rosa kjol i från HM Anime/Manga bocker
Kommer inte pa nage mer :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2005 10:07 am
Nyuuh~! Onister onskar sig... En dator med svenskt tangentbord satana javlar! scream gonk Svenskt godis Cresent Moon manga 4 och uppat Att mian forbannade saiyuki reload ska komma med jeffla ups (forbannar amerikanska postsystemet) Weiz Kreuze dvd boxen CD ett och tva av FLCL soundtracken Mer Hellsing manga Att Elsa och Mia kom och halsa pa Att jag fick ga pa j-cult -_- Nya glasogon En laderpiska med nitar pa att misshandla barnen med twisted DDR (nyaste) Gratis pengar cool ...Uhm...det var nog allt jag kan komma pa for tillfallet o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2005 10:09 am
~Misfits_Molly~ Jag onskar mig,, ohhh. Jag tar min onskelisa, Tamagotchi Rosa kajal Neonrosa nagelack Hellokitty grejjor Svart diadem med rosett Brett rosa diadem i plast. SING STAR! Rosa fleece troja Ny mp3 Mack toast XD Prinsessmononokie(Film) En ny sy maskin. Tyger! Tyg till att kla om min soffa D: Massor av strumpebyxor. Rosa kjol i från HM Anime/Manga bocker Kommer inte pa nage mer :/ Oni har hello kitty grejor, princess mononoke dvd och en tamagotchi 3nodding whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2005 10:16 am
oni-chan ~Misfits_Molly~ Jag onskar mig,, ohhh. Jag tar min onskelisa, Tamagotchi Rosa kajal Neonrosa nagelack Hellokitty grejjor Svart diadem med rosett Brett rosa diadem i plast. SING STAR! Rosa fleece troja Ny mp3 Mack toast XD Prinsessmononokie(Film) En ny sy maskin. Tyger! Tyg till att kla om min soffa D: Massor av strumpebyxor. Rosa kjol i från HM Anime/Manga bocker Kommer inte pa nage mer :/ Oni har hello kitty grejor, princess mononoke dvd och en tamagotchi 3nodding whee D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2005 10:18 am
~Misfits_Molly~ oni-chan ~Misfits_Molly~ Jag onskar mig,, ohhh. Jag tar min onskelisa, Tamagotchi Rosa kajal Neonrosa nagelack Hellokitty grejjor Svart diadem med rosett Brett rosa diadem i plast. SING STAR! Rosa fleece troja Ny mp3 Mack toast XD Prinsessmononokie(Film) En ny sy maskin. Tyger! Tyg till att kla om min soffa D: Massor av strumpebyxor. Rosa kjol i från HM Anime/Manga bocker Kommer inte pa nage mer :/ Oni har hello kitty grejor, princess mononoke dvd och en tamagotchi 3nodding whee D: Du far be tomten aka till usa och shoppa ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2005 10:36 am
oni-chan ~Misfits_Molly~ oni-chan ~Misfits_Molly~ Jag onskar mig,, ohhh. Jag tar min onskelisa, Tamagotchi Rosa kajal Neonrosa nagelack Hellokitty grejjor Svart diadem med rosett Brett rosa diadem i plast. SING STAR! Rosa fleece troja Ny mp3 Mack toast XD Prinsessmononokie(Film) En ny sy maskin. Tyger! Tyg till att kla om min soffa D: Massor av strumpebyxor. Rosa kjol i från HM Anime/Manga bocker Kommer inte pa nage mer :/ Oni har hello kitty grejor, princess mononoke dvd och en tamagotchi 3nodding whee D: Du far be tomten aka till usa och shoppa ^^ Eller ett accoount på Tradera. :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2005 10:38 am
Dark Erica oni-chan ~Misfits_Molly~ oni-chan ~Misfits_Molly~ Jag onskar mig,, ohhh. Jag tar min onskelisa, Tamagotchi Rosa kajal Neonrosa nagelack Hellokitty grejjor Svart diadem med rosett Brett rosa diadem i plast. SING STAR! Rosa fleece troja Ny mp3 Mack toast XD Prinsessmononokie(Film) En ny sy maskin. Tyger! Tyg till att kla om min soffa D: Massor av strumpebyxor. Rosa kjol i från HM Anime/Manga bocker Kommer inte pa nage mer :/ Oni har hello kitty grejor, princess mononoke dvd och en tamagotchi 3nodding whee D: Du far be tomten aka till usa och shoppa ^^ Eller ett accoount på Tradera. :'D Det funkar ocksa xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2005 10:40 am
xd heart PerT!
hmm, den största önskan vore att få ha en julfest med alla sina gaiavänner, tycker jag! ^^ heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2005 10:48 am
Blixtra xd heart PerT!
hmm, den största önskan vore att få ha en julfest med alla sina gaiavänner, tycker jag! ^^ heart Orda en och jag kommer ninja heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2005 10:50 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2005 10:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2005 10:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2005 10:58 am
Sakana-sama Jag vill att de jag verkligen bryr mig om ska ha det bra. Men det g�r jag alltid.
�h, on�digt inl�gg iofs.
Matriella saker, well. Jag skulle uppskatta en ipod nano, men det �r jag lovad. �h, randiga strumpor, alla tre par har h�l i. sad Har randiga tåstrumpor, de är i alla regnbågensfärger typ.. :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 12:00 pm