|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:24 pm
kittyocean Alle beetjes helpen ^_^ En ik weet zeker dat ze er blij mee zullen zijn dat jongeren wat voor andere jongeren of kinderen doen. Ik weet niet of die uitgeverij zelf geld wil overmaken aan zo'n fonds; dat zou ik moeten navragen. As for thema enzo; dat kan ik wel beslissen, maar voor spelling heb ik hulp nodig. Ik heb geen spellingscontrole op de computer XD Maar dat soort dingen kunnen we verdelen, en in een apart forum doen. Misschien maak ik van de Battle Zone wel een Project Forum; Battle Zone is immers ook een project ^_^ Klinkt als een goed idee ^_^ Btw, misschien is het een goed idee om de site te contacteren, aangezien het voor een goed doel is... misschien kunnen we er meer dan 8% winst uit halen, en zo meer geld krijgen voor het goede doel als ze willen meewerken... want 8% is echt echt bijna niks...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:34 pm
True; dat klopt. Ik zal deze week eens contact met ze opnemen, als dat lukt XD Misschien zeggen ze wel: hier doen wij echt niet aan - en dan doet we alles voor niets smile Nou ja, voor niets is het nooit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:36 pm
kittyocean True; dat klopt. Ik zal deze week eens contact met ze opnemen, als dat lukt XD Misschien zeggen ze wel: hier doen wij echt niet aan - en dan doet we alles voor niets smile Nou ja, voor niets is het nooit Nja, we zien wel smile Eerst maar even jouw mailtje aan hun afwachten ~_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 12:52 pm
Ze zijn vrij snel met antwoorden, maar verwacht niet dat ik maandag meteen mail XD Ik wil duidelijk de vragen op een rijtje krijgen 3nodding en dan pas gaan mailen. Dat ik geen stomme vragen stel, of onduidelijke of onnodige vragen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 3:08 pm
Ik vind het een heel leuk idee, maar waar gaat het boek over? Een boek schrijven is niet niks namelijk sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 2:01 am
SirVendetta Ik vind het een heel leuk idee, maar waar gaat het boek over? Een boek schrijven is niet niks namelijk sweatdrop Dat thema moet nog besloten worden dan smile Eerst moeten we kijken of een uitgeverij geinteresseerd is en of zoiets mogelijk is. En als het voor het KiKa fonds is (kinderen met kanker), dan lijkt ziek zijn niet echt een leuk thema XD Ik zou dan eerder iets vrolijks nemen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 3:48 am
kittyocean SirVendetta Ik vind het een heel leuk idee, maar waar gaat het boek over? Een boek schrijven is niet niks namelijk sweatdrop Dat thema moet nog besloten worden dan smile Eerst moeten we kijken of een uitgeverij geinteresseerd is en of zoiets mogelijk is. En als het voor het KiKa fonds is (kinderen met kanker), dan lijkt ziek zijn niet echt een leuk thema XD Ik zou dan eerder iets vrolijks nemen Dromen als thema natuurlijk =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 7:55 am
Heerlijk thema! en je k**t er alle kanten mee op! =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 28, 2006 6:05 am
Het nieuws al gehoord van de con? Het battle system komt er aan er was zelf en filmpje maar dat zal je wel met een korreltje zout moeten nemen, en de tattoo parlor en je hebt er ink voor nodig! en je kan je huis en je haar verven en ook je tshirts of zoiets.
kijk maar even rond in de gcd daar hangt een topic.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 28, 2006 6:13 am
Jeetje, dat is snel XD Cool! Bedankt!~ *gaat kijken*
--- ik denk dat ik binnenkort in de Project Zone het project voor uitgeven ga opstarten; dan kunnen mensen in de zomervakantie er aan werken, als ze willen.
Ik heb die site nog niet gecontacteerd, maar ik denk, als we al deze verhalen aan Kika geven en zeggen dat ze het voor een boekje mogen gebruiken, zijn ze misschien ook wel blij ^_^ That is... als de site niet mee wil werken enzo ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 28, 2006 6:27 am
Ooo! Ik denk dat Word Bump wat voor mij is =D
Oh, ik wil zoooo graag een Kiki en Coco plushies crying Bij voorkeur voor de ADPE een meeting houdt! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 3:41 am
woord bump gaat leuk worden, tenminste als je geen gold verliest als je het niet goed hebt. XD
Er is nog een topic met een derde filmpje van het profile system, ziet er eigenlijk best wel ingewikkeld uit.. en hoezo kun je andermans avatar aankleden! surprised whee
En een heleboel nieuwe npc's waaronder de oude van de layout, mage, wolfmeisje, non etc. Het is alleen wat veel zo ineens sweatdrop en het is wel heel mooi getekend maar het is meer realistische anime style, ik hou meer van Shojou..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 10:46 am
Klopt, maar zoveel NPC is nooit bij te houden XD Dus ik ben benieuwd hoeveel er door de finale heen komen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 11:37 am
ik vond het wel leuk dat ze die hele oude NPC's van de eerste lay outs er bij hebben gezet ^_^ En alles ziet er super uit! 0.o ben benieuwd.
hoorde ik nou iemand op een van de filmpjes zeggen dat ergens in de komende week/2 weken al iets komt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 11:45 am
Zakou Nenharma ik vond het wel leuk dat ze die hele oude NPC's van de eerste lay outs er bij hebben gezet ^_^ En alles ziet er super uit! 0.o ben benieuwd.
hoorde ik nou iemand op een van de filmpjes zeggen dat ergens in de komende week/2 weken al iets komt? profiles versie 2 als het goed is
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |