|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 9:21 am
tänkte bara "bumpa" konsthörnan med en bild på min avatar Ice. Gammal bild, men ändå en av mina få favoriter.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:56 am
icedrop tänkte bara "bumpa" konsthörnan med en bild på min avatar Ice. Gammal bild, men ändå en av mina få favoriter.  eek ...GRYM!!!!!! whee 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:03 pm
tack FrodoLouLou whee
Såhär efteråt så ser jag att hennes fötter är för små, och att hon saknar näsa. Ska nog fixa till de nån gång (när jag orkar).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 3:46 am
Hmm, många som är bra på att teckna här. Kanske borde jag visa mina bilder också, även fast jag inte är nöjd med många av dem...  Min (enda) Mecha dåva XP En av dem få bilder jag faktiskt är nöjd med.  Eata. En av dem karaktärer som jag hittat på men ännu inte finns. Han ska nog vara lite sinnessjuk. Kanske äta barn eller nåt. 3nodding  Karasu, en annan karaktär. Han är med i min novell som inte är klar än. Här ser han dock för snäll ut...  Sadism ja. Ganska nöjd men hittar såklart fler och fler fel hela tiden. Och den här är nog kraftigt förminskad, precis som Mecha, för att få plats på gaia.  Nyaste bilden, yea. Som ni kanske ser så har jag aldrig fastnat i en stil. Om det är bra eller inte är jag inte säker på...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 6:46 am
heh jag vart nästan nöjd med mina paint bilder. lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 8:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 2:16 pm
HERREJÄVLAR @ .nemo! xd ... Jag bara väntade på att det skulle dyka upp någon riktigt överbegåvad typ här. Den där mecha-bilden har jag för övrigt sett förut... Men jag minns inte var. 3nodding Grymt snygg är den iallafall. Kludd som blev en bild. Höhö. XD... Och så en bild som var tänkt att bli en bild. Håll till godo. :B heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:38 am
Tack Kyuu!
F.ö. tycker jag att det ser ut som att du är bättre än mig, iaf på att teckna.
Du såg nog bilden på Dogakon, jag vann med den där ^^. Folk har berättat att det är du som var den rosa pricken som dansade. Vi vinkade nog av dig på Tunnelbanan, eller så har jag blandat ihop dig helt fel.
Och för det sista så har jag värsta svackan. Kan inte rita något alls. Kanske det går bättre nu, det är nog bättre qi i det nya skissblocket.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 30, 2004 2:01 pm
Arachnaphobia numri Håll I er nu alla Starcraft Fans... Den är inte färdig än, för jag måste inka den,..... och kanske även färglägga den... men Jag tycker den blev bra <_< Ledsen att den är så stor :/ Fast bildstorleken är bara 96kilobyte razz Megafin *applådera* mer sånt här till din fanclub wink Hoho, tackar tackar biggrin jag ska nog posta mina bilder där med razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 5:32 am
.nemo Tack Kyuu! F.ö. tycker jag att det ser ut som att du är bättre än mig, iaf på att teckna. Du såg nog bilden på Dogakon, jag vann med den där ^^. Folk har berättat att det är du som var den rosa pricken som dansade. Vi vinkade nog av dig på Tunnelbanan, eller så har jag blandat ihop dig helt fel. Och för det sista så har jag värsta svackan. Kan inte rita något alls. Kanske det går bättre nu, det är nog bättre qi i det nya skissblocket. Bättre? På att teckna? @_@;; *dör* ... Vi har väl olika stilar, helt enkelt. Jag skulle dock inte ens kunna komma i närheten av att få till något som dina verk - vad gäller detaljer, färger och övrigt ögongodis. Oh, "den rosa pricken som dansade" låter väldigt mycket som jag! xd Och vi var en hög som samåkte till T-Centralen, så det kan nog visst stämma. Fast nu har jag ingen aning om vem du är, vilket känns lite läskigt. Själv har jag just kommit ut ur en svacka... Det enda kruxet är att jag aldrig orkar lägga ner tid på bilder numera. Det får ta högst en kvart eller så att göra linearten, sedan tröttnar jag. xd Därför pumpar jag mest ur mig kladd och enkla tuschbilder numera. Heh. >_O;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 7:27 am
Kyuu Bättre? På att teckna? @_@;; *dör* ... Vi har väl olika stilar, helt enkelt. Jag skulle dock inte ens kunna komma i närheten av att få till något som dina verk - vad gäller detaljer, färger och övrigt ögongodis. Jo, vi har tydligen väldigt olika stilar, men det är väldigt få bilder av mig som blir bra. Jag visar bara de bästa juh, eller iaf dem jag är nöjd med vilket nite alls betyder vad andra tycker är bäst. Teh rosa dot Oh, "den rosa pricken som dansade" låter väldigt mycket som jag! xd Och vi var en hög som samåkte till T-Centralen, så det kan nog visst stämma. Fast nu har jag ingen aning om vem du är, vilket känns lite läskigt. ninja twisted Jag har nog en bild på mig på den där "info om alla svenskar"-tråden. ^^ Och hade du dykt upp på våran visning(J-Cult som jag är med och anordnar) hade du nog sett mig. Du missade förresten Samba de Amigo! Kyuu Själv har jag just kommit ut ur en svacka... Det enda kruxet är att jag aldrig orkar lägga ner tid på bilder numera. Det får ta högst en kvart eller så att göra linearten, sedan tröttnar jag. xd Därför pumpar jag mest ur mig kladd och enkla tuschbilder numera. Heh. >_O;; Hmm, man måste ha tålamod, så sade jag alltid förut. Men det är svårt om man inte orkar. Nu funkade det förresten för mig:  Min karaktär Corneille. Jag blev ganska nöjd faktiskt. Hoppas det är början på en tid av många fina bilder. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 8:48 am
Augahh~, påminn mig inte om J-Cult! gonk Jag hade så gärna velat komma, men det var så mycket som hamnade i vägen. (Främst pengabrist, en Bergman Rock-spelning och en chans att spela DDR Extreme gratis... ninja ) ... Så, ja. Det sket sig. x_x Men jag får komma förbi nån annan gång, så inte Kim och Sanna avlider utan mig. XB Och jag utan dem. Heh. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 1:33 am
Nidder .nemo Hmm, man måste ha tålamod, så sade jag alltid förut. Men det är svårt om man inte orkar. Nu funkade det förresten för mig:  Min karaktär Corneille. Jag blev ganska nöjd faktiskt. Hoppas det är början på en tid av många fina bilder. ^^ Wow, vad häftig! Det ser ut som Green_Eyed! biggrin Fast hon brukar se gladare ut förstås. Who? Fast på bilden är det faktiskt en kille. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 9:41 am
Jag fick för mig att rita idag. En ny karaktär jag kom på idag. Hon åker på en key-skateboard, som är en skateboard med en keyboard fastmonterad på en skateboard. På så sätt kan hon åka skateboard och spela keyboard med tårna - samtidigt. Hon står även kobent, med knäna inåt, för att kunna spela bättre. (Jag vill ha hennes hår, hade jag inte haft så långt hår hade jag klippt den frisyren) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Skatekeyboard.JPGSamma karaktär igen, fast bara huvudet. Håret från sidan, framifrån och från andra sidan. Jag vill verkligen ha sådant hår... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Hair.JPGOch sist, men inte minst: Min Wasp. Hon slåss med saxar och kan vara i stort sett vad som helst. Henne ritar jag nästan alltid om jag nu ritar. Här är hon i sin fulla clownutstyrsel. Jag är medveten om att den är platt, jag kan inte rita klädveck, och inte heller skugga ordentligt... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Waspclown.JPG
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|