|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 8:25 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 8:26 am
Snälla ni, börja inte bråka! <.< Det är klart att man får diskutera, men håll det till en viss grad så det inte blir för hett... Dessutom tror jag inte att ditt inventory är idiotiskt, för ordet n00b betyder ungefär idiot xd Japp, det är kanske svårt om man är fattig, men det finns ju vissa kläder som kan passa till dimmiga outfits som ÄR billiga xd Man vet ju aldrig med Gaia...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 8:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 9:17 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 9:40 am
Midnight Yume Krimz0r n00b (noob, nub, newbie) betyder nyb�jare.. fast det andv�ds mest som sk�lsord till andra.. hehe... dimmiga kl�er.. har inge ;P Nix. N00b och Newbie betyder tv�olika saker, faktiskt xd n00b betyder idiot och newbie betyder nyb�jare. S�det � faktiskt tv�olika saker xDD Tänkte just säga det, n00b (noob) är en helt annan sak än newb (newbie)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 9:55 am
Jag har alltid lärt mig att n00b och newb/newbie är samma sak, och det tänker jag fortsätta med. Så säger de flesta jag känner med så,..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:48 am
SK*T OCKSÅ! Ken du inte försöka hitta en som inte är midi?? surprised Jag kan inte spela midifiler på den här (insert curse here) datorn!! gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:14 am
Nidder SK*T OCKSÅ! Ken du inte försöka hitta en som inte är midi?? surprised Jag kan inte spela midifiler på den här (insert curse here) datorn!! gonk crying Okej, nu har jag hört den. Jag fick låna brorsans dator... Dimmig och blek var den.. xp Jag vill vara med i tävlingen... Ska jag posta en bild på min avatar eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 5:20 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 5:36 am
*tittar på Midnight Yume* Jag väntar på reaktion... domokun (har skickat trade till midnightmusic tex)
EDIT: *ser en reaktion* ah. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 7:31 am
Nidder *tittar på Midnight Yume* Jag väntar på reaktion... domokun (har skickat trade till midnightmusic tex) EDIT: *ser en reaktion* ah. sweatdrop Ja, förlåt att jag tog så lång tid på mig, men det har varit mkt att göra idag xd Dessutom håller jag på att göra en website till för alla Breedables jag har på Gaia wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 7:54 am
Det är okej. Nu undrar jag bara hur länge folk kan joina tävlingen, och hur länge juryn kan bestämma sig osv osv...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 3:57 am