Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Koulu ja kaikki siihen liittyvä Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 ... 34 35 36 37 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Pidätkö/piditkö koulunkäynnistä?
  Kyllä, ihan oikeasti.
  No joo...
  Whatever.
  Ei kai se pahaa tee/tehnyt, mutta...
  Lyhyesti ja ytimekkäästi: EN.
  Eipä tee/tehnyt minulle muuta kuin pahan mielen.
  Olen omena.
  MUAHHAHHAHHAH kärsikää pienet koululaiset, kärsikää!
View Results

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Sep 26, 2005 10:56 pm

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Tue Sep 27, 2005 3:57 am

Mina sain tyoraporttini ensimmaisen version valmiiksi tanaan. ^_^ Nyt se pitaa tarkastaa ja korjata ja sitte son valmis. *dansu*

Seuraavaksi ohjelmassa: Ruotsin aine. gonk

Wicked
Captain

Carmen LaVihta

PostPosted: Tue Sep 27, 2005 5:34 am

Koulun tietokoneet eivat hyvaksy mun upouutta muistitikkuani! gonk
Pitaa menna kohta tarjoamaan sita selitykseksi opettajalle.
Olen tyominyt kohta kuuden eri tietokoneen alla sen halvatun tikun vuoksi useassa eri luokassa...
PostPosted: Tue Sep 27, 2005 5:38 am

Sellaisia ne muistitikut on >___< Ite en tosin ole joutunut kayttamaan, mutta mita olen muutamilta tutuilta kuullu, niin kiroavat kun ei koulun koneet ole hyvaksyneet..

meppu
Crew

Zeggo

PostPosted: Tue Sep 27, 2005 6:52 am

wOOt, ma opin vahan aikaa sitten tikkusen kayton blaugh aiti oli onnessaan kun se osasi jotain tiekkareista mita mie en... sillekin mun veli opettanu sweatdrop mut miulla toimi kotona ja koulussa ihan jees, piti vaan kayttaa opehuoneen konetta o_O

Nytten koulussa on tuskaa, remontti meneillaan etta ravataan vain ylakerrassa ja liikuntahallilla... ja joka luokassa on pokerryttava katku xp x_X

Havittiin tanaan jalkapallon luokkaottelu, nyyh. cry toi tyyppi nayttaa itkevan sisaanpain. Yghh.
PostPosted: Tue Sep 27, 2005 7:35 am

Vihasin Karpasten Herran lukemista. Sain kirjallisesta kokeesta 10+. Ja muut seiskoja. Hah.
Ja uskonnossa piti kirjoittaa myytti. Ope ei ollut imarreltu minun tarinastani. Nimesin karvaisen ja luontaantyontavan henkiolennon Panuksi opettajan mukaan. Luki jopa aaneen. Vihaan sita jos minun shaiboja luetaan aaneen.

thoughtless`

meppu
Crew

PostPosted: Wed Sep 28, 2005 1:08 am

Min olen tullut varmaan hulluksi. Miun nimittain tekisi mieli laittaa ensi kevaana hakupaperit AMK:hon.. >___<
PostPosted: Thu Sep 29, 2005 1:33 am

Ruotsin aine, vai aikan raportti. Kumman teen seuraavaksi?

Wicked
Captain

Liffy Glitter

PostPosted: Thu Sep 29, 2005 8:52 am

Ruotsinkoe pain *, uskonnonkoe pain *, huomenna matikankoe mika on jo tuomittu menemaan pain *. Ja sitten viela aikankoe ensi viikolla.

Onneksi ja onneksi on uusintapaivat keksitty.

Ensi jakso naytti mielenkiintoiselta. Vain matikkaa ja historiaa? Mika taivas! Mutta ei, pakko piiskata itseaan. Matikan ja historian lisaksi filosofiaa, englantia seka aidinkielta. rolleyes Ja pitaisi kai nyt viimeistaan se biologia tenttia...
PostPosted: Fri Sep 30, 2005 12:43 am

ToraHiksa

YamiEiji

PostPosted: Fri Sep 30, 2005 12:47 am

vihaan kokeita crying saan aina 4-6 sweatdrop
PostPosted: Fri Sep 30, 2005 3:58 am

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Fri Sep 30, 2005 7:46 am

Matikan koe, kaksi tehtavaa aika varmasti osasin ja ehka ihan oikeinkin, ja kaksi tehtavaa laskettu omalla tyylilla mika ei ole se oikea mutta aika varmaan yhta varma (ja helpompi). Etta yritin ainakin. Olisi voinut menna paremmin, mutta olisi voinut menna huonomminkin.

Yokoulussa joka luokalla pitaa olla oma pukeutumisideansa. Liittyen johonkin aikakauteen, tyyliin, variin jne...
Hm, noista nelosista en ota selvaa. pukeudun japanilaiseksi koulutytoksi ja silla ruohosipuli, sovitaan vaikka ettan olen yksin ihan omalla luokalla. Joka on siis 4x, tai niin mina jokaiseen aineeseen ja paperiin laitan. Mutta kun on luokkienvalisten kisojen (!) aika, taidan sulautua salakavalasti joidenkin kolmosten ryhmaan...

Ah, luokkienvaliset kisat! Kaikki huutamassa kaikille ja sen jalkeen luokkahenki on paskempi mita ikina! Todella rakastettavia.
PostPosted: Tue Oct 04, 2005 12:51 am

eek surprised

Kuviksenope nakitti minut pitamaan tuntia viidesluokkalaisille.

...the feeling of power... twisted

Mutta mita hittoa mina niille osaan opettaa? "Nain et piirra pikachua!"

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Oct 05, 2005 1:18 pm

Sain lainaksi valkoisen kokkitakin Ruoka ja Kirja-messuja varten.Ma naytan ihan naurettavalta se paalla. gonk Yksi syy lisaa,miksi minusta ei koskaan tule kokkia. Sain kuulla,etta messuista on jotain juttua maikkarillakin,ehka perjantaina.Sina paivana en itse ole siella,mutta osa mun luokastani kylla,rakkaan Aki Wahlmanimme ohjastamana. stare
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 ... 34 35 36 37 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces