Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 497 498 499 500 501 502 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu May 20, 2010 12:13 am

Hihi lente en iedereen wordt verliefd ;P Cuteeeh!
Ik wil bruin worden, de hele dag op balkon in de zon zitten.. Maaar helaas! whee
PostPosted: Thu May 20, 2010 1:24 am

The Forbidden Angel
Hihi lente en iedereen wordt verliefd ;P Cuteeeh!
Ik wil bruin worden, de hele dag op balkon in de zon zitten.. Maaar helaas! whee

bij mij komt het toch niet verder dan dit gevoel... om allerlei redenen...

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Thu May 20, 2010 4:21 am

1 keer verliefd geweest, is er sinds dien niet meer van gekomen.

^jij weer zo negatief... stare
PostPosted: Thu May 20, 2010 4:32 am

ik ben niet negatief...

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu May 20, 2010 10:04 am

Zooooooon!! En weer een idee voor een webstrip! *stock voor als ik er niet ben*
PostPosted: Thu May 20, 2010 5:34 pm

het is midden in de nacht.. en ik probeer mezelf wakker te houden door naar series en zo te kijken x_x''
heb 't nu een beetje gehad met South Park, dus ik ga misschien dadelijk maar naar Zettai Kareshi kijken .w.'' .. of Kuroshitsuji.
ik hou mezelf wakker omdat chuumi nog iets voor wiskunde aan 't maken is, en ik heb toch verder niks te doen, dus hou ik haar virtueel gezelschap XD

Neo Sideralis

Desirable Genius

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Fri May 21, 2010 1:43 am

Neo MOF
het is midden in de nacht.. en ik probeer mezelf wakker te houden door naar series en zo te kijken x_x''
heb 't nu een beetje gehad met South Park, dus ik ga misschien dadelijk maar naar Zettai Kareshi kijken .w.'' .. of Kuroshitsuji.
ik hou mezelf wakker omdat chuumi nog iets voor wiskunde aan 't maken is, en ik heb toch verder niks te doen, dus hou ik haar virtueel gezelschap XD

zoek op: Doctor who
of "Legend of the seeker"
PostPosted: Fri May 21, 2010 6:25 am

Dat vel papier kijkt mij aan... het is een hint, denk ik

kittyocean
Captain

Lorraaa

PostPosted: Fri May 21, 2010 8:49 am

Ik heb een dagje bij de eindexamenklachtenlijn van het LAKS gewerkt. Was echt gaaf om te doen en mensen zijn er ook echt dankbaar voor als je ze zo kan proberen te helpen. Volgende week nog een dagje :]
PostPosted: Fri May 21, 2010 9:05 am

Lorraaa
Ik heb een dagje bij de eindexamenklachtenlijn van het LAKS gewerkt. Was echt gaaf om te doen en mensen zijn er ook echt dankbaar voor als je ze zo kan proberen te helpen. Volgende week nog een dagje :]

moet ik dan even bellen? welke dag? dan weet ik over welk examen ik moet gaan klagen

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat May 22, 2010 2:37 am

Eindelijk vandaag weer verder met mijn tekening, maar de klusjes!! *HORROR*
PostPosted: Sun May 23, 2010 11:07 am

Dashinator
Lorraaa

moet ik dan even bellen? welke dag? dan weet ik over welk examen ik moet gaan klagen

Donderdag x)
Maar het is wel irritant dat er zoveel mensen bellen die dan zeggen 'mijn klacht is dat biologie veels te moeilijk was. Echt niet normaaal!' want ik kan dat noteren maar ze kunnen daar moeilijk wat mee doen. En ik dan altijd vragen waardoor het moeilijk was enzo

Lorraaa

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Sun May 23, 2010 11:24 am

Mijn Duits leraar is overleden..
Ik had al geen les meer van hem sinds Oktober omdat hij ernstig ziek was geworden.
Vind het wel erg jammer, ik had veel waarde gehecht aan de lessen die ik van hem had.

Dit schooljaar lijkt wel vol ongeluk: leraren worden om de haverklap (ernstig) ziek, en een meisje was eerder dit jaar al overleden.
PostPosted: Mon May 24, 2010 6:44 am

Neo MOF
Mijn Duits leraar is overleden..
Ik had al geen les meer van hem sinds Oktober omdat hij ernstig ziek was geworden.
Vind het wel erg jammer, ik had veel waarde gehecht aan de lessen die ik van hem had.

Dit schooljaar lijkt wel vol ongeluk: leraren worden om de haverklap (ernstig) ziek, en een meisje was eerder dit jaar al overleden.

Ik ken het gevoel. De enieg leraar waar ik echt respect voor had tijdens mijn college jaren was ook degene die overleed...

kittyocean
Captain

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Mon May 24, 2010 8:02 am

Lorraaa
Dashinator
Lorraaa

Donderdag x)
Maar het is wel irritant dat er zoveel mensen bellen die dan zeggen 'mijn klacht is dat biologie veels te moeilijk was. Echt niet normaaal!' want ik kan dat noteren maar ze kunnen daar moeilijk wat mee doen. En ik dan altijd vragen waardoor het moeilijk was enzo

dan heb ik engels... maar dat kan niet echt moeilijk zijn... alleen soms wat lastig...
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 497 498 499 500 501 502 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games