|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:56 am
Petsy FrodoLouLou Petsy FrodoLouLou Petsy Nä *bråka bråka* domokun xp xp *bråka bråka tillbaka* Hjälp gonk Bråkmakare! *peka*JAG? gonk xp Ja, du o_oNi började gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:57 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P GAaaaaaaaaahhhH!!! Jag har blivit beroende av Studsbollar! gonk Aww så gulligt 4laugh whee xd *Kastar iväg 10 studsbollar o ser hur dom studsar runt i ICA* gonk IIk! *gömmer sig under en hylla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:59 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P GAaaaaaaaaahhhH!!! Jag har blivit beroende av Studsbollar! gonk Aww så gulligt 4laugh whee xd *Kastar iväg 10 studsbollar o ser hur dom studsar runt i ICA* gonk IIk! *gömmer sig under en hylla* *Plockar upp alla studsbollar* Inte Kasta! Inte Kasta! Inte Kasta! *Kastar iväg alla igen* Ohhh! Se vad fint dom studsar! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:59 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P GAaaaaaaaaahhhH!!! Jag har blivit beroende av Studsbollar! gonk Aww så gulligt 4laugh whee xd *Kastar iväg 10 studsbollar o ser hur dom studsar runt i ICA* gonk IIk! *gömmer sig under en hylla* *Plockar upp alla studsbollar* Inte Kasta! Inte Kasta! Inte Kasta! *Kastar iväg alla igen* Ohhh! Se vad fint dom studsar! gonk *får en studsboll i pannan* crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 7:01 am
FrodoLouLou *får en studsboll i pannan* crying *Går fram till Frodo och tröstar henne* *Tar sedan studsbollen som träffade hennes panna o trampar sönder den* sweatdrop Så! Då var de avklarat! Nu e de simpsons på trean. Kommer tillbaka om en halvtimme... Ba Bajj! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 7:03 am
Silence_P FrodoLouLou *får en studsboll i pannan* crying *Går fram till Frodo och tröstar henne* *Tar sedan studsbollen som träffade hennes panna o trampar sönder den* sweatdrop Så! Då var de avklarat! Nu e de simpsons på trean. Kommer tillbaka om en halvtimme... Ba Bajj! whee Whoa! *springer till tvn*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 7:28 am
*Sjunga till Lou - Lets get happy*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 7:38 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 7:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 7:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 7:40 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 7:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 7:44 am
eek ............. whee hejsan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 7:45 am
FrodoLouLou eek ............. whee hejsan Vad gör du nu då?? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 7:46 am
Silence_P FrodoLouLou eek ............. whee hejsan Vad gör du nu då?? whee um.....ritar en teckning som jag funderar på om jag ska låta den vara med i tecknartävlingen eller vad det nu är på J-Cult 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|