|
|
|
|
Posted: Tue May 04, 2010 12:51 pm
Wat was er dan gebeurd?
OMM: Misschien heb ik toch een oogontsteking confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 04, 2010 12:52 pm
Ziekkkk, bleghh en dus aan het computeren!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 04, 2010 1:29 pm
ForgottenFairytale___x Wat was er dan gebeurd?
OMM: Misschien heb ik toch een oogontsteking confused http://www.nu.nl/binnenland/2240864/twee-arrestaties-chaos-dam.html Zijn er dus TWEE achterlijke gladiolen geweest. En mogelijk een Orthodoxe Jood en een Amerikaan. Je mag toch zeker van zulke mensen verwachten dat ze de stilte respecteren. Ik hoop daarom, met mijn ganse hart, dat het loze geruchten zijn en dat het gewoon twee achterlijke idioten waren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 04, 2010 1:50 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 04, 2010 10:57 pm
1 man was het, de andere was gewoon iemand die uit schrik zijn koffer liet vallen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 05, 2010 1:37 am
OMM: eindelijk eens wat beter weer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 05, 2010 3:32 am
Calahara 1 man was het, de andere was gewoon iemand die uit schrik zijn koffer liet vallen. Gelukkig wel! Al heeft hij een mooi verhaal voor zijn kleinkinderen. "Ja kinders, die ene 4 mei, heb ik per ongeluk massa hysterie in de hand geholpen door mijn koffer te laten vallen..."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 05, 2010 2:59 pm
OMM: Its even worse then before...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 06, 2010 10:01 am
OMM: wat zul je gaan zeggen?.. het is mijn angst, maar de engelen en een droom wijzen erop dat het positief zal eindigen.. maar toch..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 06, 2010 10:24 am
kittyocean Calahara 1 man was het, de andere was gewoon iemand die uit schrik zijn koffer liet vallen. Gelukkig wel! Al heeft hij een mooi verhaal voor zijn kleinkinderen. "Ja kinders, die ene 4 mei, heb ik per ongeluk massa hysterie in de hand geholpen door mijn koffer te laten vallen..." Oh wow! De Schreeuwer heeft SORRY gezegd! *rolls eyes* Gelukkig heeft hij nog die beleefdheid, maar het is vast door zijn advocaat ingepraat. Als hij echt spijt heeft, mag hij het van mij op de Dam zeggen! En public en Live op TV! Net zoals de eerste keer!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 06, 2010 12:57 pm
Achja, het verbaast me allemaal niks.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 07, 2010 2:35 am
OMM: Heerlijk, een volle vrije dag. Kan ik wel goed gebruiken, kom haast tijd te kort voor mijzelf. Hema gaat tegenwoordig ook elke zondag open. Zit in mijn eigen huis echt stukke minder achter de pc!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 07, 2010 11:35 am
... ik heb eigenlijk geen zin om die 2 mails te beantwoorden XD maar ja, netwerken is belangrijk..., XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 07, 2010 12:52 pm
OMM: Ik heb een blaasontsteking. Maar gelukkig heb ik al antibiotica voorgeschreven gekregen, dus hopelijk ben ik er snel vanaf!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 08, 2010 2:28 am
Verjaardag van mijn nichtje. Ik houd vreselijk veel van mijn nichtje (in een tante-nichtje relatie) maar ik vind verjaardagen altijd zo saai XD En daarbij, iedereen wil met haar knuffelen, dus ik zie haar toch niet XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|