Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 495 496 497 498 499 500 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Tue May 04, 2010 12:51 pm

Wat was er dan gebeurd?

OMM: Misschien heb ik toch een oogontsteking
confused
PostPosted: Tue May 04, 2010 12:52 pm

Ziekkkk, bleghh en dus aan het computeren!

Miss Flowerbomb

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue May 04, 2010 1:29 pm

ForgottenFairytale___x
Wat was er dan gebeurd?

OMM: Misschien heb ik toch een oogontsteking
confused

http://www.nu.nl/binnenland/2240864/twee-arrestaties-chaos-dam.html

Zijn er dus TWEE achterlijke gladiolen geweest. En mogelijk een Orthodoxe Jood en een Amerikaan. Je mag toch zeker van zulke mensen verwachten dat ze de stilte respecteren. Ik hoop daarom, met mijn ganse hart, dat het loze geruchten zijn en dat het gewoon twee achterlijke idioten waren
PostPosted: Tue May 04, 2010 1:50 pm

hè bah... D< niet leuk

Neo Sideralis

Desirable Genius

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Tue May 04, 2010 10:57 pm

1 man was het, de andere was gewoon iemand die uit schrik zijn koffer liet vallen.
PostPosted: Wed May 05, 2010 1:37 am

OMM: eindelijk eens wat beter weer

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed May 05, 2010 3:32 am

Calahara
1 man was het, de andere was gewoon iemand die uit schrik zijn koffer liet vallen.

Gelukkig wel! Al heeft hij een mooi verhaal voor zijn kleinkinderen. "Ja kinders, die ene 4 mei, heb ik per ongeluk massa hysterie in de hand geholpen door mijn koffer te laten vallen..."
PostPosted: Wed May 05, 2010 2:59 pm

OMM: Its even worse then before...

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Thu May 06, 2010 10:01 am

OMM: wat zul je gaan zeggen?..
het is mijn angst, maar de engelen en een droom wijzen erop dat het positief zal eindigen.. maar toch..
PostPosted: Thu May 06, 2010 10:24 am

kittyocean
Calahara

Gelukkig wel! Al heeft hij een mooi verhaal voor zijn kleinkinderen. "Ja kinders, die ene 4 mei, heb ik per ongeluk massa hysterie in de hand geholpen door mijn koffer te laten vallen..."

Oh wow! De Schreeuwer heeft SORRY gezegd! *rolls eyes* Gelukkig heeft hij nog die beleefdheid, maar het is vast door zijn advocaat ingepraat. Als hij echt spijt heeft, mag hij het van mij op de Dam zeggen! En public en Live op TV! Net zoals de eerste keer!

kittyocean
Captain

WoIkje

PostPosted: Thu May 06, 2010 12:57 pm

Achja, het verbaast me allemaal niks.
PostPosted: Fri May 07, 2010 2:35 am

OMM: Heerlijk, een volle vrije dag. Kan ik wel goed gebruiken, kom haast tijd te kort voor mijzelf. Hema gaat tegenwoordig ook elke zondag open. Zit in mijn eigen huis echt stukke minder achter de pc!

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri May 07, 2010 11:35 am

... ik heb eigenlijk geen zin om die 2 mails te beantwoorden XD maar ja, netwerken is belangrijk..., XD
PostPosted: Fri May 07, 2010 12:52 pm

OMM: Ik heb een blaasontsteking. Maar gelukkig heb ik al antibiotica voorgeschreven gekregen, dus hopelijk ben ik er snel vanaf!

Wilder Wein MCMXCII

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat May 08, 2010 2:28 am

Verjaardag van mijn nichtje. Ik houd vreselijk veel van mijn nichtje (in een tante-nichtje relatie) maar ik vind verjaardagen altijd zo saai XD En daarbij, iedereen wil met haar knuffelen, dus ik zie haar toch niet XD
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 495 496 497 498 499 500 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games