|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:00 am
Petsy Amen gud, Har ni inte fattat att man inte ska ta allt jag säger så seriöst? xp joo.. men det är svårt att inte ta åt sig av ditt skryt och dina förolämpningar.. nu ska jag dra.. Hej då!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:00 am
Jalkazar Petsy Amen gud, Har ni inte fattat att man inte ska ta allt jag säger så seriöst? xp du tar ju allt jag säger seriöst... som man bäddar får man ligga Det tror du va? *Himla med ögonen* .. Fel ordspråk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:01 am
Dogcamp Petsy Amen gud, Har ni inte fattat att man inte ska ta allt jag säger så seriöst? xp joo.. men det är svårt att inte ta åt sig av ditt skryt och dina förolämpningar.. nu ska jag dra.. Hej då! Yscha.. Typer som ni är jobbiga <.< Oh well..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:03 am
Dogcamp Petsy Amen gud, Har ni inte fattat att man inte ska ta allt jag säger så seriöst? xp joo.. men det är svårt att inte ta åt sig av ditt skryt och dina förolämpningar.. nu ska jag dra.. Hej då! okej vi syns sen.... Petsy: om man gräver en grop åt andra faller man ofta själv däri
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:05 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:06 am
och ropa inte hej förrns du har kommit över bron
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:12 am
hejdå.. måste gå nu *vinkar åt filthy och räcker ut tungan åt petsy*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:14 am
Jalkazar hejdå.. måste gå nu *vinkar åt filthy och räcker ut tungan åt petsy* Bye bye. *kollar på Petsy* o_Ô'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:14 am
Filthy Jalkazar hejdå.. måste gå nu *vinkar åt filthy och räcker ut tungan åt petsy* Bye bye. *kollar på Petsy* o_Ô' Vadå o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:17 am
Är du verkligen min farbror? o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:19 am
Petsy Är du verkligen min farbror? o_O Nope. Jag är Uncle Ben's farbror. xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 6:20 am
Filthy Petsy Är du verkligen min farbror? o_O Nope. Jag är Uncle Ben's farbror. xP *Snyft*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|