|
|
|
|
Posted: Mon Apr 26, 2010 1:35 pm
OMM: wat hebben we weer een wisselvalige guild vandaag biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 26, 2010 1:37 pm
^ XD
OMM: welke naam zal ik mijn nieuwe personage eens geven?..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 26, 2010 2:04 pm
^^ yep ;P mrgreen
^hmmm, wat voor personage waarbij? -wants to help-
OMM: heeft de vreemde nijging iemand te knuffelen O.o ninja en ik moet eigenlijk gaan slapen... crying tot morgen iedereen??! -puppy eyes-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 26, 2010 2:15 pm
Calahara ^^ yep ;P mrgreen ^hmmm, wat voor personage waarbij? -wants to help- OMM: heeft de vreemde nijging iemand te knuffelen O.o ninja en ik moet eigenlijk gaan slapen... crying tot morgen iedereen??! -puppy eyes- OMM: KNUFFELHEIMWEE *wilt de knuffel heel graag*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 26, 2010 2:20 pm
LeannaAnne Calahara ^^ yep ;P mrgreen ^hmmm, wat voor personage waarbij? -wants to help- OMM: heeft de vreemde nijging iemand te knuffelen O.o ninja en ik moet eigenlijk gaan slapen... crying tot morgen iedereen??! -puppy eyes- OMM: KNUFFELHEIMWEE *wilt de knuffel heel graag* YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY -kuffelt anne-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 26, 2010 2:25 pm
Calahara LeannaAnne Calahara ^^ yep ;P mrgreen ^hmmm, wat voor personage waarbij? -wants to help- OMM: heeft de vreemde nijging iemand te knuffelen O.o ninja en ik moet eigenlijk gaan slapen... crying tot morgen iedereen??! -puppy eyes- OMM: KNUFFELHEIMWEE *wilt de knuffel heel graag* YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY -kuffelt anne- yayy free hug ^-^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 26, 2010 2:30 pm
LeannaAnne Calahara LeannaAnne Calahara ^^ yep ;P mrgreen ^hmmm, wat voor personage waarbij? -wants to help- OMM: heeft de vreemde nijging iemand te knuffelen O.o ninja en ik moet eigenlijk gaan slapen... crying tot morgen iedereen??! -puppy eyes- OMM: KNUFFELHEIMWEE *wilt de knuffel heel graag* YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY -kuffelt anne- yayy free hug ^-^ whee anytime. wist je dat knuffelen heel erg helpt met ontspannen? en nog voor veel meer, allemaal wetenschappelijk bewezen. edit: OMM: ik heb zin in gezelligheid, helaas is dat moeilijk om zomaar uit de kast te halen, het licht niet zomaar op de eerste de beste plank.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 26, 2010 2:44 pm
OMM: wilt ook gezelligheid, maar dat om kwart voor 12, en zij in de kortste keren in bed ligt.....geen goed plan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 26, 2010 2:45 pm
crying ik weet het crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 27, 2010 12:38 am
OMM: in my new house biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 27, 2010 7:57 am
personage voor een eigen verhaal ik denk dat ik het al gevonden heb biggrin maar bedankt voor het willen helpen ^^ is aardig :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 27, 2010 12:09 pm
OMM: het einde van de chaos is in zicht. Bijna de messages weggewerkt! ... en nog een Pen-i bedenken XD Eeps!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 27, 2010 12:19 pm
Go kitty! ^-^
OMM: *doet cheerleader dansje voor kitty*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 28, 2010 6:48 am
OMM: Yay! Een idee voor een Pen-i! En hij is nog EFF gerelateerd ook!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 04, 2010 12:23 pm
OMM: Dodenherdenking. Wat een achterlijke gladiool! Hij mag van geluk spreken dat er 'enkel' gewonden zijn! Er hadden doden kunnen vallen!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|