|
|
|
|
Posted: Tue Apr 13, 2010 7:07 am
OMM: ah zo vervelend dat er nu buiten zoveel van die vliegjes zijn. Als ik fiets komen ze allemaal in m'n gezicht óf in m'n haar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 13, 2010 12:11 pm
^ hier niet. Kom je gezellig langs? =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 13, 2010 2:20 pm
.][.KitHic.][. Oh ik voel met je mee heart , ik ben in het afgelopen jaar al 4 keer verhuist crying allemaal door die stomme tijdelijke kamers (ja ik ben een student razz ) moet eind van deze maand weer weg en hoop op een vaste kamer maarja moet eerst maar weers uitgekozen worden >.> Oef das wel vervelend.. Vaak zijn kamers ook heel duur in vergelijk wat je er voor krijgt (klein rotkamertje met gedeelte douche en keuken??). Ben je niet goedkoper uit als je een klein huis huurt? Wordt je er ook niet zomaar uitgezet..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 14, 2010 6:40 am
OMM: waarom moeten we nu WEER brood eten?! Dat eet ik al dagelijks! Waarom dan ook nog eens voor avondeten?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 14, 2010 12:35 pm
kittyocean ^ hier niet. Kom je gezellig langs? =D waar is dat hemels paradijs? ;O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 14, 2010 2:09 pm
OMM: Gaat nu toch wel erg snel allemaal. Zondag gaan we over, toch denk ik dat we dan eens moeten 'uitslapen' weer. Minimaal één keer tot 10 uur slapen in 3 weken tijd moet kunnen toch? Anders trekt mn vriend het straks niet meer >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 14, 2010 2:21 pm
Lorraaa OMM: ah zo vervelend dat er nu buiten zoveel van die vliegjes zijn. Als ik fiets komen ze allemaal in m'n gezicht óf in m'n haar. Ik krijg ze altijd in mijn oog. pijnlijk, volgens mij zijn mijn reflexen verbeterd daardoor, nu houd ik ze continu nét tegen door te knipperen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 15, 2010 12:44 am
My parents make me chose between the elf and the girl I think I like emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 15, 2010 10:12 am
Niets dan lof voor de Hornbach! Ik was echt niet het meest aardige aan de lijn (stress - iets wat ik voor de Elf Fantasy Fair nodig heb zou vandaag binnen moeten zijn en het zou misschien wel eens 2 weken kunnen gaan duren...) en dan bellen ze me naar afloop terug: Ik heb je order uitgeprint. Het komt waarschijnlijk morgen binnen en als ik het weet - bel ik je meteen!
... of ze dat nog doen is de vraag, maar goed - dat terugbellen. Extra punt van service!!
(ik haat nabellen van klanten XD Je kan je niet voorbereiden op wat ze zeggen. Kan alle kanten op gaan)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 15, 2010 12:26 pm
Ik ruik naar paard en hond gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 16, 2010 10:34 am
Bizar dat wij last hebben van as van een vulkaan duizenden kilometers verderop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 16, 2010 2:50 pm
OMM: Mijn spullen aan het pakken voor de verhuizing... Toch een raar idee, dat het niet meer terug komt en ik definitief uit huis ga. Besefte het hiervoor nog niet zo denk ik. Ga nu internet van mijn computer halen en zorgen dat mijn moeder haar pc de modem krijgt. Ik kan dan thuis niet meer op internet :') Zal denk ik in mijn (pardon ons) nieuwe huis een stuk minder tijd hebben voor gaia :')
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 17, 2010 7:54 am
Wow, ben toch wel een beetje ziekjes. Heb van 10:00 tot 13:00 aan 1 blok geslapen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 24, 2010 12:06 pm
OMM: ik was maandag t/m woensdag naar een cursus van het LAKS. En of het gaaf was!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 26, 2010 11:01 am
omm: Are you people trying to make me crazy? well con-facking-grat... you did it... I am giving up... now happy? ((not only abotu the guild...))
The only time I was actually happy that I can remember was last summer... and it only lasted 10 minutes... I was doing nothing... just sitting under teh stars with a girl I really care about... not talking... not moving... just sitting...
Wtf... I am really going crazy... I am even crying right now... I am giving up... I want this to stop...
why the ******** can't I have a place to go? Why, goddammit
LeannaAnne: Je bent dan wel ontopic maar haalt ook mensen naar beneden, voor dit soort problemen hebben we ook een sub-forum.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|