|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:16 am
Dogcamp Jalkazar domo's är onda.... eek EN DOMO VARS??? gonk *får panik* ät dogcamp inte mig.. buhuuu crying *Kryper in bakom Jalkazar och använder honom som mänsklig sköld* Neej dom kommer!! domokun domokun domokun domokun domokun de blir bara fler å fler *springer å gömmer sig bland glassarna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:17 am
Fan! dom har tatt sej in på våran bar..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:19 am
FrodoLouLou Jalkazar jag vill inte dööö crying >.o Gör inte det då? sweatdrop de är inte så lätt med en armé av blodtörstiga domo's
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:21 am
Dogcamp Fan! dom har tatt sej in på våran bar.. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:25 am
Jalkazar Dogcamp Fan! dom har tatt sej in på våran bar.. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Jo de e sant.. kolla själv..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:26 am
Dogcamp Jalkazar Dogcamp Fan! dom har tatt sej in på våran bar.. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Jo de e sant.. kolla själv.. f*n också
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:29 am
*drar fram sin mapp och börjar rita*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:39 am
FrodoLouLou *drar fram sin mapp och börjar rita* *tittar ointresserat*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:41 am
*Skuttar in samtidigt som Gold Saucer melodin spelas* (Ni som vet hur den låter, bli inte galna xd )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:43 am
Petsy *Skuttar in samtidigt som Gold Saucer melodin spelas* (Ni som vet hur den låter, bli inte galna xd ) *Vet inte hur den låter men blir galen ändå*.. GAAHH!! SPRIIINNGG!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:44 am
Petsy *Skuttar in samtidigt som Gold Saucer melodin spelas* (Ni som vet hur den låter, bli inte galna xd ) va inte du för "fin" för ICA
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:46 am
Jalkazar Petsy *Skuttar in samtidigt som Gold Saucer melodin spelas* (Ni som vet hur den låter, bli inte galna xd ) va inte du för "fin" för ICA aa.. Du tyckte ju att bara fattiga skulle vara här..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:48 am
Dogcamp Jalkazar Petsy *Skuttar in samtidigt som Gold Saucer melodin spelas* (Ni som vet hur den låter, bli inte galna xd ) va inte du för "fin" för ICA aa.. Du tyckte ju att bara fattiga skulle vara här.. Får hon inte vara här för det? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:48 am
Jo, Men jag kom på att det är kul och mobba er fattiglappar razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:50 am
Petsy Jo, Men jag kom på att det är kul och mobba er fattiglappar razz Jag är äldre än dig... plutten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|