|
|
|
|
Posted: Thu Apr 08, 2010 1:53 pm
Neo MOF OMM: ben je boos op mij?.. of is er iets gebeurd thuis?.. of wil je gewoon niet met mij praten? I think the same right now...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 08, 2010 10:07 pm
OMM: gelukkig, je sliep de hele dag.. maar soms vraag ik me af of je dat oververmoeidheids syndroom hebt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 09, 2010 6:59 am
Neo MOF OMM: gelukkig, je sliep de hele dag.. maar soms vraag ik me af of je dat oververmoeidheids syndroom hebt. Misschien Pfeiffer? Mijn zus had het ook,... al kwamen ze er bij haar achter toen het bijna weg was
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 09, 2010 7:29 am
OMM: Bye bye money. Hello spullen =D Volgende week zondag verhuizen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 10, 2010 1:53 am
Foto's van je nieuwe huis pliez?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 10, 2010 4:42 am
Ik vraag me af hoeveel sukkels ik in de val laat lopen met mijn "Splinter Cell: Conviction review" (Lees: http://greyarchentertainment.blogspot.com/2010/04/splinter-cell-conviction-review.html) rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 11, 2010 7:39 am
^ page does not exist sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 11, 2010 9:20 am
^volg die link, klik op Greyarch en scroll iets naar beneden
omm: I like someone very much, she also likes me (I think) but not as much as I like her... and I can't win her heart because she lives far away
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 11, 2010 9:37 am
OMM: ik denk dat ik omkom door de zorgen. Heb weer slecht nieuws te horen gekregen. Op een gegeven moment kan een mens dat gewoon niet meer aan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 11, 2010 2:35 pm
Lorraaa OMM: ik denk dat ik omkom door de zorgen. Heb weer slecht nieuws te horen gekregen. Op een gegeven moment kan een mens dat gewoon niet meer aan Dx .. *hugs* :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 12, 2010 1:15 am
my signature on gaia is getting strange sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 12, 2010 1:34 am
Dat ze het registreren als orgaandonor wel wat makkelijker mogen maken gonk .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 12, 2010 9:22 am
Waar zijn die hele kleine mini bakjes nou weer??!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 12, 2010 2:31 pm
@Kit, als het af is komen er foto's smile Hoop dat ik het onthoud.
OMM: Bek af. Wat verlang ik naar één dagje niets doen! Momenteel al 3 weken achterelkaar langer dan 12u per dag bezig.. zelfs de zondagen.
Huis status; Lampen opgehangen, wasmachine aangesloten, koelkast op zijn plek, bank erin, bureau + stoelen in elkaar, tv kast in elkaar, inklapbare eettafel in elkaar, klok hangt, half deel van garderobekast in elkaar, boekenkast staat, en kapstok hangt. Zo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 12, 2010 2:40 pm
Oh ik voel met je mee heart , ik ben in het afgelopen jaar al 4 keer verhuist crying allemaal door die stomme tijdelijke kamers (ja ik ben een student razz ) moet eind van deze maand weer weg en hoop op een vaste kamer maarja moet eerst maar weers uitgekozen worden >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|