|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 11:56 am
*e-knuf!* En Zakou; 1800 is wat veel ja. Maar dat werken we na de kerst wel weer weg XD We vechten nu niet meer om de mailtjes XD en CEO.... Chief Executive Officer http://nl.wikipedia.org/wiki/CEO ! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 12:01 pm
kittyocean *e-knuf!* En Zakou; 1800 is wat veel ja. Maar dat werken we na de kerst wel weer weg XD We vechten nu niet meer om de mailtjes XD en CEO.... Chief Executive Officer http://nl.wikipedia.org/wiki/CEO ! blaugh NA KERST PAS ?????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 12:03 pm
Nou ja, nu de sint drukte voorbij is begint de kerstdrukte. Ervan uitgaande dat we zo'n 800 mails op een dag wegwerken.... en er toch steeds nog wat bijkomt... verwacht ik pas na kerst dat het weer rustig wordt. Nu duurt het gewoon een dag voor je antwoord krijgt; maar dus binnen 2 dagen.
Probleem: mensen vinden het te lang duren en sturen mail na mail met dezelfde vraag.......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 12:12 pm
kittyocean Nou ja, nu de sint drukte voorbij is begint de kerstdrukte. Ervan uitgaande dat we zo'n 800 mails op een dag wegwerken.... en er toch steeds nog wat bijkomt... verwacht ik pas na kerst dat het weer rustig wordt. Nu duurt het gewoon een dag voor je antwoord krijgt; maar dus binnen 2 dagen. Probleem: mensen vinden het te lang duren en sturen mail na mail met dezelfde vraag....... gedult is een schone zaak en de bezem er door hallen is meestal nog al een op tie maar met mailtjes is dat lastig sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 12:43 pm
Ja, ik vind dat we toch al best veel hebben weggewerkt vandaag smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 12:58 pm
kittyocean Ja, ik vind dat we toch al best veel hebben weggewerkt vandaag smile na morgen kun je weer beginnen met een schonelij mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 1:02 pm
Zou leuk zijn XD Ik bedoel, zou fijn zijn als alles weg was XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 1:13 pm
kittyocean Zou leuk zijn XD Ik bedoel, zou fijn zijn als alles weg was XD ach ja dromen is niet verkeerd wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 1:31 pm
Laat ik die theorie in praktijk brengen =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 07, 2006 1:05 am
kittyocean Nou ja, nu de sint drukte voorbij is begint de kerstdrukte. Ervan uitgaande dat we zo'n 800 mails op een dag wegwerken.... en er toch steeds nog wat bijkomt... verwacht ik pas na kerst dat het weer rustig wordt. Nu duurt het gewoon een dag voor je antwoord krijgt; maar dus binnen 2 dagen. Probleem: mensen vinden het te lang duren en sturen mail na mail met dezelfde vraag....... waar gaat t over als ik weten mag ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 07, 2006 7:54 am
Kitty's werk bij bol.com ^_^ Heeft u klachten of complimentjes, bel Kitty xD
Ow en kitt, dankU ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 07, 2006 8:32 am
Dank jullie wel voor de "knuffels". Gelukkig is het wel goed gekomen wat er was gebeurd, ik had me ook een beetje te veel zorgen gemaakt achteraf stressed
Maar ik vind het wel tof dat jullie iets doen 3nodding
<3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 07, 2006 8:48 am
•♥• Wie zou hier nou niet met een poesje willen trouwen? wie? wie? •♥•Love the spirit, Merry Christmas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 07, 2006 10:10 am
Darlaa •♥• Wie zou hier nou niet met een poesje willen trouwen? wie? wie? •♥•Love the spirit, Merry Christmas Is dat een retorische vraag XD? Leuke avi edit Darlaa!! Oh, en even voor de duidelijkheid... ik werk dan wel bij bol.com en ben best bereid enkele vragen te beantwoorden.... maar geen gejauwel tegen mij als de 24h's levering niet op tijd is XD Doe me een lol en bestel het gewoon ruim op tijd XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|