|
|
|
|
Posted: Thu Mar 25, 2010 6:47 am
Dianda Panda kittyocean "Hierbij de introductie van jullie VERPLICHTE opleiding. We verwachten van jullie inzet, motivatie en enthousiasme!" "Ehm, het is verplicht. Dat haalt al heel wat enthousiasme weg." XD lol en de motivatie. Motivatie is ook geen eis meer om het te doen, want je moet het ook doen als je niet gemotiveert bent XD Kan ik mijn motivatie in andere dingen stoppen, zoals problemen oplossen XP En ik heb ook al jaren geen boek meer gelezen... al komt het meer door het schrijven. Literatuur lag me niet en licht me niet. Geef mij maar die jeugdboeken - veel luchtiger en leuker!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 25, 2010 3:29 pm
OMM: - 31 maart de sleutels! - Ik sta ingeschreven voor de minor die ik wilde! - Kan geen overplaatsing krijgen bij de Hema.. sta erg in doubt om mijn vaste contract op te geven voor een nieuw, onzeker baantje dichter bij mijn nieuwe huis (and hopefully, leuker!) maar ik geef dan wel een vastcontract op.... mmm, slim of niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 26, 2010 2:21 am
Als het beter verdient en goed op je CV staat: doen!
Welke minor ga je doen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 26, 2010 7:57 am
OMM; Dat ik vannacht half jankend wakker werd door een droom. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 26, 2010 8:40 am
Dianda Panda OMM; Dat ik vannacht half jankend wakker werd door een droom. neutral Woah, droom waarover ;o (hint; het dromentopic!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 26, 2010 8:47 am
Lucky Mysterious Als het beter verdient en goed op je CV staat: doen!
Welke minor ga je doen? In principe verdient alles beter dan de Hema wink Alleen omdat ik zekerheid wil, wilde ik eigenlijk altijd eerst een baan hebben voordat ik de Hema opzeg.. Maar de uitwerktijd is 2 maanden. De minor; Gedwongen hulpverlening, forensische psychiatrie en justitiële jeugdzorg. De modules zijn; - Criminologie - Justitiële jeugdzorg - Forensische psychiatrie - Psychopathologie - Methoden mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 26, 2010 8:54 am
The Forbidden Angel Dianda Panda OMM; Dat ik vannacht half jankend wakker werd door een droom. neutral Woah, droom waarover ;o (hint; het dromentopic!) ( I know. ;D ) Eeh, het ging over mijn vriend. Hij ging vreemd vlak voor mijn neus met best een mooie dame. Ik was echt razend, en boos. En ongeloofelijk bang.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 4:22 am
Lucky Mysterious Als het beter verdient en goed op je CV staat: doen!
Welke minor ga je doen? - Ik verdien er niets extra's door - Ik krijg geen andere positie - Het enige wat het aangeeft, is dat ik tijdens mijn werk bereid ben mijzelf te verdiepen (al is deze verplicht....) - En voor iemand die VWO en HBO heeft gehaald, staat het niet zo super als die allemaal MBO studies gaat doen. Niets tegen MBO hoor, maar men heeft toch het idee dat als men VWO heeft gedaan, een Universitaire studie toch wel een logisch vervolg is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 10:24 am
OMM: hoe krijg je kleurstof onder je huid vandaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 28, 2010 11:09 am
^ waar is de kleurstof van gemaakt? Inkt van een tatoeage?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 28, 2010 1:53 pm
kittyocean ^ waar is de kleurstof van gemaakt? Inkt van een tatoeage? kleurstof die je ook in eten kan gebruiken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 28, 2010 2:02 pm
The Forbidden Angel Lucky Mysterious Als het beter verdient en goed op je CV staat: doen!
Welke minor ga je doen? In principe verdient alles beter dan de Hema wink Alleen omdat ik zekerheid wil, wilde ik eigenlijk altijd eerst een baan hebben voordat ik de Hema opzeg.. Maar de uitwerktijd is 2 maanden. De minor; Gedwongen hulpverlening, forensische psychiatrie en justitiële jeugdzorg. De modules zijn; - Criminologie - Justitiële jeugdzorg - Forensische psychiatrie - Psychopathologie - Methoden mrgreen Ja, I know! Zelfs BoekenVoordeel verdient beter dan HEMA surprised !
Welke studie doe je dan surprised ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 29, 2010 8:19 am
Dashinator kittyocean ^ waar is de kleurstof van gemaakt? Inkt van een tatoeage? kleurstof die je ook in eten kan gebruiken Dan neem ik aan dat het wel er af slijt smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 29, 2010 8:54 am
kittyocean Dashinator kittyocean ^ waar is de kleurstof van gemaakt? Inkt van een tatoeage? kleurstof die je ook in eten kan gebruiken Dan neem ik aan dat het wel er af slijt smile het is nu weg... maar het zat echt onder mijn huid... dus moest ik een laagje huid weg halen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 30, 2010 5:17 am
Dashinator kittyocean Dashinator kittyocean ^ waar is de kleurstof van gemaakt? Inkt van een tatoeage? kleurstof die je ook in eten kan gebruiken Dan neem ik aan dat het wel er af slijt smile het is nu weg... maar het zat echt onder mijn huid... dus moest ik een laagje huid weg halen Komt vanzelf wel XD Geduld is minder pijnlijk dan huid weghalen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|