|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:12 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P gonk WaaaahhhhH! *Hjärtattack* sad nää .....Förlåt..Dö inteee!! crying *Sitter o Skakar* Ohh! De va bara du! whee Ja det var bara jag cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:14 am
xd Hejj! Va de kul o cykla?? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:16 am
Silence_P xd Hejj! Va de kul o cykla?? whee nja ._. Det är ju så varmt cyklar bara i denna värme för att inte bli alldeles för slö xp sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:18 am
FrodoLouLou Silence_P xd Hejj! Va de kul o cykla?? whee nja ._. Det är ju så varmt cyklar bara i denna värme för att inte bli alldeles för slö xp sweatdrop xd Jag cyklar från Råby till Viksäng varje dag! De e jobbigt! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:18 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P xd Hejj! Va de kul o cykla?? whee nja ._. Det är ju så varmt cyklar bara i denna värme för att inte bli alldeles för slö xp sweatdrop xd Jag cyklar från Råby till Viksäng varje dag! De e jobbigt! xp trevligt xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:20 am
Neehh! sweatdrop Happ! Vad ska man göra nu då?? *Studs* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P Neehh! sweatdrop Happ! Vad ska man göra nu då?? *Studs* whee Jag längtar efter J-Cults animevisning crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:21 am
FrodoLouLou Silence_P Neehh! sweatdrop Happ! Vad ska man göra nu då?? *Studs* whee Jag längtar efter J-Cults animevisning crying mmm! De e 2 veckor o 3dar kvar! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:24 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P Neehh! sweatdrop Happ! Vad ska man göra nu då?? *Studs* whee Jag längtar efter J-Cults animevisning crying mmm! De e 2 veckor o 3dar kvar! xp xd å det håller du reda på blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:25 am
FrodoLouLou xd å det håller du reda på blaugh De e klart jag gör! xd Jag ska ju dit för första ggn! whee *Studsar runt i Cirklar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:26 am
Silence_P FrodoLouLou xd å det håller du reda på blaugh De e klart jag gör! xd Jag ska ju dit för första ggn! whee *Studsar runt i Cirklar* andra gången för mig xp Det e kul där whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:27 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou xd å det håller du reda på blaugh De e klart jag gör! xd Jag ska ju dit för första ggn! whee *Studsar runt i Cirklar* andra gången för mig xp Det e kul där whee mmm! bara de att den enda jag känner där är Minimazarin!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:28 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou xd å det håller du reda på blaugh De e klart jag gör! xd Jag ska ju dit för första ggn! whee *Studsar runt i Cirklar* andra gången för mig xp Det e kul där whee mmm! bara de att den enda jag känner där är Minimazarin! Jag har alla mina kompisar där sweatdrop Dvs Daisuki_Dai, Sachan89, Gandiloulou, TessiTuss och Sailor Music xp sweatdrop Å jaaaag xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:29 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou xd å det håller du reda på blaugh De e klart jag gör! xd Jag ska ju dit för första ggn! whee *Studsar runt i Cirklar* andra gången för mig xp Det e kul där whee mmm! bara de att den enda jag känner där är Minimazarin! Jag har alla mina kompisar där sweatdrop Dvs Daisuki_Dai, Sachan89, Gandiloulou, TessiTuss och Sailor Music xp sweatdrop Å jaaaag xp xd Du kommer nog inte känna dig ensam där iaf! Vilkte jag kommer gö! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|