|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 18, 2010 3:06 pm
OMM: Voel me schijt! Bleh, hoop dat het na een nachtje slapen over is. Niet zo'n leuke dienst gehad ofzoiets.
Morgen huis bekieken!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 19, 2010 2:29 am
Succes! Hoop dat het bevalt smile !
De 250 euro die ik gewonnen heb is gestort cool .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 19, 2010 9:47 am
Volgens mijn moeder word ik hyper van chocolade XD Ook dat mag ik dus niet meer XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 19, 2010 2:51 pm
OMM: WE HEBBEN HET HUIS GEACCEPTEERD!!!!!
yay! 1 onzekerheid minder. Komende week papieren inleveren die nog gecontoleerd moet worden....duimen! zou wel erg balen als het nu niet door gaat!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 19, 2010 3:07 pm
Gefeliciteerd smile ! Wanneer kan je erin (ongeveer)?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 19, 2010 3:15 pm
Thanks biggrin
Als alle papieren goed zijn (duurt ongeveer 1 week voordat die zijn gecontroleerd), dan is het vanaf 31 maart leeg. Ik schat dat we een week iedere dag moeten klussen en dat we er dan in principe wel in kunnen.
Maar ligt er ook nog even aan of we de vloer over kunnen nemen of toch opnieuw moeten leggen. *fingerscrossed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 19, 2010 6:03 pm
F*ck Ik weet niet of ik wil slapen of of ik nu even naar een feestje zou gaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 20, 2010 9:58 am
Oh wow, DOM! 4th generation = lang wachten tot ik mijn schildpadje vrij komt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 3:06 pm
OMM: We krijgen het huis! 1 april krijgen we de keys yaaaaay ik ga samenwonen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 23, 2010 6:39 am
Yay! Congratz!!
Ik wil ook het huis uit, maar zelfs ALS ik het geld nu had, dan MAG ik het niet meer (prive redenen; kan ik pas vertellen als er meer duidelijkheid is - heeft niets met wonen te maken maar met mijn werk)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 23, 2010 2:23 pm
Thanks biggrin Hmm.. je maakt me wel nieuwsgierig Kit.. Nouja wij hebben ook geen vetpot, i mean.. ik studeer nog en heb slechts een bijbaan. Mijn studie en alles betaal ik zelf (geen ouders die fungeren als sponser). 't voordeel is dat mijn vriend wel fulltime werkt, maar zelfs hij verdient minimaal.
OMM: Nu al moe van al het regelen en plannen, wanneer hoe en wat over de woning. Positief dat we veel kunnen overnemen en er niet eens zo veel hoeft te gebeuren!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 23, 2010 2:52 pm
OMM; Lesgeld.
Ik heb echt een beter baantje nodig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 24, 2010 8:06 am
"Hierbij de introductie van jullie VERPLICHTE opleiding. We verwachten van jullie inzet, motivatie en enthousiasme!"
"Ehm, het is verplicht. Dat haalt al heel wat enthousiasme weg." XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 24, 2010 8:15 am
kittyocean "Hierbij de introductie van jullie VERPLICHTE opleiding. We verwachten van jullie inzet, motivatie en enthousiasme!" "Ehm, het is verplicht. Dat haalt al heel wat enthousiasme weg." XD lol en de motivatie.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 24, 2010 10:11 am
Da's net zoiets als je literatuurlijst op de middelbare school, erna lees je nooit meer met plezier (heb na 6 VWO ruim 1,5 jaar lang geen leesboek aangeraakt).
On my mind: een speciaal iemand rolleyes .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |