|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 11:14 am
LiDuq neu zo erg nou ook weer neit meerde reactie van humor zeg maar en dan met de hand palm tegen je voor hoofd slaan zeg maar ( zachtjes ) ow vindt jij dat humor ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 11:16 am
Zelfpijniging XD
(ik snap je wel hoor blaugh geen zorgen XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 11:19 am
m.... zelfpijneging ... daar had ik nog neit aan gedacht xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 11:19 am
p.s. kan zijn dat QY vandaag neit mee ronline komt hij is op het momend op het kerkhof
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 11:21 am
Ik hoop voor een opdracht ofzo O.o En niet vanwege iets persoonlijks!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 11:22 am
kittyocean Ik hoop voor een opdracht ofzo O.o En niet vanwege iets persoonlijks!! euh... eerlijk ge zecht wel persoonlijk he tis van daag 6 jaar geleden dat hij z'n eigen familie kwijt raakte dus...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 11:38 am
Ow, dat is... okay, daar zijn geen woorden voor. Zelfs "flink klote" is een vette understatement
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 11:41 am
kittyocean Ow, dat is... okay, daar zijn geen woorden voor. Zelfs "flink klote" is een vette understatement hij praat er wel gewoon over als mensen er naar vragen of het op kom tin een gesprek maar hij begint er niet zomaar zelf over zeg maar ... het is tog wel een zward gat in je geheugen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 11:53 am
vande week ging het wel even mis , donder dag toen wij terug fietsten van de training gebeurde er een ongeluk voor onse neus al was het maar blick schade , het hat wel een enorme in packt op hem en van het weekend na de wedstrijd kon hij moelijk lopen van wege de kalmerings medicijnen en toen was het raak we hadden gister avond sinterklaas maar hij heeft bijna geen woord ge zecht
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 12:03 pm
Kan het wel begrijpen.....
(ik weet het, het is misschien een verkeerde vraag enzo..... maar ehm... iemand een idee hoe ik aan Mononoke Hime en Laputa kan komen? In de winkel kan je hem niet kopen! Mag via de PM als je dat prettiger vind XD Wie dan ook!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 12:38 pm
naja laten we he tover leuke dingen hebben ....
MORGEN IS HET SINTERKLAAS
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 12:53 pm
•♥• ach we doen er niks meer aan, geen kleine kinderen meer in mijn famillie, tenminste niet in mij gedeelte van de famillie. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|