Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...
Forever Young - Hij is uit! Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 47 48 49 50 51 52 ... 70 71 72 73 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Je favo FY character tot nu toe is...
  Naraku
  Matsuru
  Blade
  Sushi
  Mayonaka
  Ao
  Rain
  Kai
  Clover (als je haar al kent...)
  Hane (als je hem al kent...)
View Results

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Apr 04, 2006 11:39 am

Question: Ik heb een HELE oude Buzz Lightyear Fanfic gevonden - 5 en 1/3e hoofdstuk. Ik genoot ervan toen ik het herlas, maar echt super was het niet (no kidding!)

Maar de desire blijft. Zal ik hem posten? Ik wil hem misschien wel eens herschrijven!

Maar dan ZONDER de enorme fouten. En meer uitwerken enzo.....en een betere naam voor de main character verzinnen
PostPosted: Wed Apr 05, 2006 8:45 am

plaats maar, wij vellen het oordeel wel wink

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Apr 05, 2006 11:14 am

Ik heb heel wat oude onafgemaakte verhalen gevonden ^_^ Ik denk dat ik gewoon een andere topic maak en er daar zoveel mogelijk plaats ^_^ Hou ik deze lekker voor FY only!!

En tussen die onafgemaakte verhalen zitten ook Nederlandse verhalen XD Zoals een Suske en Wiske Fanfic XD (3 pagina's XD)

I know! I know! I'm an idiot!
PostPosted: Wed Apr 05, 2006 11:52 am

waarom dat? je zou mijn fanfics eens moeten lezen... ik durf ze zelf niet eens meer na te lezen, daar zijn ze gewoon te erg voor xD

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Apr 06, 2006 1:06 am

Ik lig juist in een kreuk van de idiootheid XD Ik zal kijken of ik vandaag wat kan posten ^_^
PostPosted: Mon Apr 10, 2006 7:49 am

heart

Ice-kit

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Apr 10, 2006 10:16 am

De uitgeverij heeft besloten tot NIET uit te geven... ik was er op voorbereid, maar toch telleurgesteld.

Nou ja.... op zoek naar een andere uitgeverij I guess.... kent iemand nog wat?

FY blijft nog wel ff op een Hiatus; anders heb ik die andere topic voor niets gemaakt.
PostPosted: Wed Apr 19, 2006 1:36 am

Nog geluk gehad bij een andere uitgever? Of moet ik nog een lijstje met uitgevers zoeken?

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Apr 19, 2006 2:05 am

Ik wil deze week Pimento ofzo proberen, en iemand anders had het adres voor me van Magic The Gathering ofzo. 3nodding Die ga ik dan ook eerst proberen!!
PostPosted: Wed Apr 19, 2006 12:43 pm

ik hoop dat je een uitgeverij vindt!!!

ik ga nu pas beginnen met het verhaal te lezen, dus ik kom nog wel eventjes toe met de hoofdstukken :p

kaida1

Ice-kit

PostPosted: Thu Apr 20, 2006 5:04 am

kaida1

ik ga nu pas beginnen met het verhaal te lezen, dus ik kom nog wel eventjes toe met de hoofdstukken :p

haha idderdaad ja, nou veel plezier vij het lezen!
PostPosted: Thu Apr 20, 2006 7:57 am

kaida1

Wat leuk, bedankt! Neem de tijd maar hoor smile ik ga pas weer een paar nieuwe eps plaatsen nadat ik Revolution High School helemaal heb geplaatst smile

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Apr 30, 2006 12:30 pm

FY NEWS!

- Ik heb weer 5 uitgeverijen aangeschreven. 1 ervan heeft gezegd dat ze enkel naar manuscripten kijken die via de post worden verzonden. Dus, dan moet ik zo'n 200 A4 via de post versturen, met een zeer geringe kans dat ze het uberhaupt bekijken..... is me dat het waard?

- Worden deze uitgevrijen niets, dan ga ik naar een site die eigenlijk online uitgeeft; ze geven je boek uit, maar het is printing on demand; het boek wordt dus uitgeprint. Het schijnt niet te onderscheiden te zijn van gewone gedrukte boeken, maar omdat ze pas printen als het besteld is, en via het internet laten bestellen, schijnt de prijs lager te zijn dan gewone boeken.
En het boek krijgt een gewoon ISBN nummer, dat via de winkel te bestellen is.
Wil je me helpen te beslissen of ik hiermee in zee moet gaan? Ga dan naar www.geefjeeigenboekuit.nl en geef jouw mening! Je helpt me er echt mee!!!!
PostPosted: Fri May 05, 2006 4:27 am

CHANGE OF PLANS!

Ik weet dat ik had aangekondigd meerdere hoofdstukken te plaatsen, maar ik denk dat die komt te vervallen.

Why?

Ik heb misschien een uitgever gevonden, en misschien wil die graag dat alle hoofdstukken dan online verdwijnen (kan ik begrijpen). Ik ben nu bezig met proof-reading; dat betekent dat ik de fouten er echt aan het uithalen ben (zit bij H40), en dat ik nog enkele tekeningen wil maken, voor ik het naar de uitgever toe stuur.

Ze accepteren 85% van alle manuscripten. Degene die niet geaccepteerd worden zijn aanstootgevend, te kort, of gewoon niets mee te beginnen.

Het kan dan online, maar waarschijnlijk ook in de winkel te koop zijn.

Ik denk dat als hij geaccepteerd, het na de zomer op z'n vroegst in de winkel komt te liggen. Ik moet nog 5 tekeningen maken, maar die zijn wel bepalend.
Immers, de looks van Ao, Blade en Matsuru komen dan echt vast te liggen. En ik ben zoooooo slecht in jongens tekenen crying

En als boek 1 'in de winkel' ligt, dan ga ik eerste boek 3 afmaken, en tegelijkertijd boek 2 proof-readen en tekenen (dan komen waarschijnlijk de looks van Rain, Kai en Hane ook vast te liggen).

Ik wil steeds 1 boek op voorraad hebben voor ik het volgende boek uitgeef. En als ik straks geen studie heb gaat het steeds een stuk makkelijker!

Ik ben waarschijnlijk wel van mond-op-mond reclame afhankelijk!!! Dus als je het leuk vind, dan zou ik het zeer fijn vinden als je andere mensen er van vertelt!

kittyocean
Captain

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Fri May 05, 2006 9:33 am

Als het moet smeer ik iedereen in de familie een boek aan xD
Reply
Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 47 48 49 50 51 52 ... 70 71 72 73 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games