CHANGE OF PLANS!
Ik weet dat ik had aangekondigd meerdere hoofdstukken te plaatsen, maar ik denk dat die komt te vervallen.
Why?
Ik heb misschien een uitgever gevonden, en misschien wil die graag dat alle hoofdstukken dan online verdwijnen (kan ik begrijpen). Ik ben nu bezig met proof-reading; dat betekent dat ik de fouten er echt aan het uithalen ben (zit bij H40), en dat ik nog enkele tekeningen wil maken, voor ik het naar de uitgever toe stuur.
Ze accepteren 85% van alle manuscripten. Degene die niet geaccepteerd worden zijn aanstootgevend, te kort, of gewoon niets mee te beginnen.
Het kan dan online, maar waarschijnlijk ook in de winkel te koop zijn.
Ik denk dat als hij geaccepteerd, het na de zomer op z'n vroegst in de winkel komt te liggen. Ik moet nog 5 tekeningen maken, maar die zijn wel bepalend.
Immers, de looks van Ao, Blade en Matsuru komen dan echt vast te liggen. En ik ben zoooooo slecht in jongens tekenen
crying En als boek 1 'in de winkel' ligt, dan ga ik eerste boek 3 afmaken, en tegelijkertijd boek 2 proof-readen en tekenen (dan komen waarschijnlijk de looks van Rain, Kai en Hane ook vast te liggen).
Ik wil steeds 1 boek op voorraad hebben voor ik het volgende boek uitgeef. En als ik straks geen studie heb gaat het steeds een stuk makkelijker!
Ik ben waarschijnlijk wel van mond-op-mond reclame afhankelijk!!! Dus als je het leuk vind, dan zou ik het zeer fijn vinden als je andere mensen er van vertelt!