Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
5 Kirjainta: A-N-I-M-E Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 47 48 49 50 51 52 ... 59 60 61 62 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

=^_^=
  Häh?
View Results

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100
PostPosted: Sat Mar 03, 2007 6:13 am

HellSing_ Angel[SM]
Naruto on paras manga/anime ikinä

Heh, minusta se on melko köyhä... No kohderyhmä onkin varmaan varhaisteinit (hieno sana, eikö?) ja oletan päässeeni sen yli biggrin
PostPosted: Sat Mar 03, 2007 7:45 am

Ainoka
HellSing_ Angel[SM]

Heh, minusta se on melko köyhä... No kohderyhmä onkin varmaan varhaisteinit (hieno sana, eikö?) ja oletan päässeeni sen yli biggrin
xD Täälllä on sitten yksi 26v-varhaisteini. rofl wink

En ole kyllä sitä animea juurikaan seurannut, mutta käännösmangana löytyy sarjaa 12 pokkaria tuolta hyllystä. (Joko vol.13 on ilmestyny? ninja ) En kyllä pysty itseäni miksikään hardcore-faniksi sanomaan, sarja on lähinnä vain viihdyttävää luettavaa minusta. ^^

Wicked
Captain

HellSing_ Angel[SM]

PostPosted: Sun Mar 04, 2007 1:30 am

Wicked
Ainoka
HellSing_ Angel[SM]

xD Täälllä on sitten yksi 26v-varhaisteini. rofl wink

En ole kyllä sitä animea juurikaan seurannut, mutta käännösmangana löytyy sarjaa 12 pokkaria tuolta hyllystä. (Joko vol.13 on ilmestyny? ninja ) En kyllä pysty itseäni miksikään hardcore-faniksi sanomaan, sarja on lähinnä vain viihdyttävää luettavaa minusta. ^^

no on hellsing ihan hyvä kans siitähän toi mun tai pitäisikö sanoa minun nimeni tulee (kirja kieltä)
PostPosted: Sun Mar 04, 2007 5:30 am

Ainoka
HellSing_ Angel[SM]

Katsoin ekan jakson ja jotenkin tuli vaan mieleen Pokémon. :'D Sitä kun kaikki jaksot on juoneltaan samanlaisia ja silleen.

Sinänsä nurinkurinen juttu, kun vaikka kyseessä on sarja joka on täynnä filler-jaksoja, se on silti niin suosittu. Ihan totta, ei ne ninjat nyt niin hienoja ole. ',:l xP

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100
PostPosted: Wed Mar 14, 2007 9:56 am

Hellsing on kyllä jotain niin täydellistä, myin sieluni katsoessani vanhan animen ensimmäistä kertaa, ja minulla ei ollut hajuakaan kuinka suuren vaikutuksen manga tekisi. Eli kaksi vuotta vannouttuneena fanina on tainnut muuten juurikin tulla täyteen... Pitäiskös pitää pirskeet rofl
PostPosted: Wed Mar 14, 2007 10:07 am

Amitie

Sinänsä nurinkurinen juttu, kun vaikka kyseessä on sarja joka on täynnä filler-jaksoja, se on silti niin suosittu. Ihan totta, ei ne ninjat nyt niin hienoja ole. ',:l xP

Mutku mutku ne fillerit loppui! domokun Ei Naruto minusta erityisen huono anime ole ollut, mangaa en ole lukenut.
Olen tainnut Narutoa seurata vasta alle vuoden ajan, mutta minäkin siitä pidän. Suuri hahmokaarti, josta löytyy jokaiselle lemppari, kuvaillaan yleensä parhaaksi puoleksi.
Kyllä siinä jokin minuunkin on kolahtanut, enkä erityisempää syytä tarvitsekaan. Ei kaikkien sarjojen tarvitse olla aina niin hienoja dramallama

Zeggo

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Mar 14, 2007 11:10 am

Hakeuduin itsekin vaihteeksi taas Naruton pariin,kun en ole sitä katsonut varmaankaan puoleen vuoteen. Oli taas ihan kiva seurata ninjamäiskintää. Se on niin pitkälle jatkunut sarja,että sitä tuntee hahmot todella hyvin ja osaa päätellä heidän seuraavat liikkeensä. Olen tosin hieman pettynyt kun Gaara ei enää ole murhanhimoinen monsteri. crying

Onbu-jakso sai mut nauraan niin että melkein kastelin pöksyni. rofl

Edit: Toivon kovasti,että Naruto ja Hinata lopulta pariutuisivat.He ois niin söpöjä yhdessä! 4laugh

EDIT2: Enkä mä ainakaan ole enää aikoihin ollut mikään varhaisteini,vaikka Narutoa katsonkin!!! gonk scream
PostPosted: Sun Mar 18, 2007 10:58 am

Itsekkin toivon että Naruto ja Hinata menisivät yhteen mutta olen varman että se PIIP PIIP Sakura tunkee itsensä Narutolle... hitto stare
Minusta Naruto on huippu sarja mutta jotenkin tämä "Naruto Shippuuden" jossa sankarimme ovat vanhempia alkoi TOSII tylsästi ja näyttää jatkuvan vain... stare

YamiEiji

wic

Brutal Witch

PostPosted: Sun Mar 18, 2007 1:23 pm

Narutosta olen nähnyt vain suomalaisten piladubbaaman version 'Nortikka' ja voin sanoa, että en suostuisi katsomaan sitä enää alkuperäisillä dubeilla. ei se sillä tavalla minuun kolahtanut niin kuin vaikka Fullmetal Alchemist. ...mutta enpä minä yleensä muistakaan massa-animeista pidä...
PostPosted: Sun Mar 18, 2007 5:37 pm

Hmm. Ainoat sarjat joissa on +40 jaksoa ja joista pidän taitavat olla Pokémon ja Fullmetal Alchemist. Ja satunnaisesti Rockman.EXE, mutta siitä tosiaan jaksoin katsoa vain ne 40 jaksoa razz Megaman on näin karkeasti sanottuna edelleen ihQ, mutta siinä oli niin monta rasittavaa henkilöä...

Narutoon en koske enää edes piladubbien verran. Plussaa piirrosjäljestä, mikä oli ihan jees eikä onnistunut ärsyttämään. Mutta muuta kivaa en kerennyt näkemään.
Tosin, jos mangaa suomennetaan, niin eeeehkä tutustuisin... en tiedä, minulle jäi vielä ristiriitainen kuva siitä. Vähän niinkuin Inuyashan kanssa. Ei se kiinnostanut, mutta jos sillä on jumalaton fanilauma niin voiko se olla kokonaan huono? Tutkimukset jatkuvat...

Tai sitten ainoa mikä on huonoa on minun makuni. Meh. Tai sitten minuun vaikuttaa se nykyajan omituinen käsitys, minkä mukaan kaikki suosittu on paskaa.

Itseasiassa minkäänsortin anime ei ole viime aikoina innostanut. Ilmeisesti siitä tosiaan voi saada tarpeekseen, ja kunnolla. Nyt on lähinnä vain se "ei kai TAAS tätä?! Nähty!" -reaktio vähän kaikkeen.
Eli... joo, pidän lomaa jonkun aikaa ja sitten kun vilkaisen ympärilleni taas niin on jo mooonta uutta ja hyvää sarjaa, jep.

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Mar 19, 2007 8:34 am

YamiEiji
Itsekkin toivon että Naruto ja Hinata menisivät yhteen mutta olen varman että se PIIP PIIP Sakura tunkee itsensä Narutolle... hitto stare
Minusta Naruto on huippu sarja mutta jotenkin tämä "Naruto Shippuuden" jossa sankarimme ovat vanhempia alkoi TOSII tylsästi ja näyttää jatkuvan vain... stare

Just tutustuin itsekin ko. sarjaan...enkä ole vielä kovin hyvää mielikuvaa pystynyt muodostamaan.Ainoastaan Gaara yllätti positiivisesti. blaugh heart
PostPosted: Mon Mar 19, 2007 9:55 am

Liftrasir
Tosin, jos mangaa suomennetaan, niin eeeehkä tutustuisin... en tiedä, minulle jäi vielä ristiriitainen kuva siitä. Vähän niinkuin Inuyashan kanssa. Ei se kiinnostanut, mutta jos sillä on jumalaton fanilauma niin voiko se olla kokonaan huono? Tutkimukset jatkuvat...

Minulla kävi samoin Inun kanssa, manga ei innostanut. Jotkin animepätkät on vähän hauskempia, mutta ilman siskon manganostohalua en enää eteenpäin lukisi.
Naruto minuun kuitenkin kolahti. Kieltämättä, alun aivan typerät ripuli-vitsit sun muut eivät ole sitä, mikä Narutossa on minulle parasta. Mutta näin esimerkkinä minun fanituksestani: kylmiä väreitä aiheuttavat (fani-)kuvat Itachista ovat sitä mikä on Naruto-otsikon alla saa minut riemuitsemaan biggrin (Esimerkkinä juuri löytämäni (paljon adjektiiveja) kuva: guu

Ihmettelen myös, koska minulta on se kokemus jäänyt, kuinka todella monet pitävät Gaarasta hahmona, kehutaan parhaaksi henkilökuvaksi tms. Kuten Carmenkin Gaarasta innostui. Fanitan Gaaraa melkein vain hauskojen fanarttien pohjalta.

Zeggo

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100
PostPosted: Tue Mar 20, 2007 11:08 am

Subtv kyllä totaalisesti petti minut viime sunnuntaina! D;<

Lehdessäkin luki että FMA tulee 12:15, mutta kun pistin tv:n auki, huomasin että se olikin alkanut jo kello 11:55.
>:l Ei ole reilua.
PostPosted: Tue Mar 20, 2007 11:43 am

Amitie
Subtv kyllä totaalisesti petti minut viime sunnuntaina! D;<

Lehdessäkin luki että FMA tulee 12:15, mutta kun pistin tv:n auki, huomasin että se olikin alkanut jo kello 11:55.
>:l Ei ole reilua.

minulle kävi samoin. alku jäi näkemättä. crying

wic

Brutal Witch

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Mar 20, 2007 12:13 pm

Keskiviikon (tai hyvin varhaisen torstain) FMA -uusintaa ei taideta paljoa mainostaa, vai? confused
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 47 48 49 50 51 52 ... 59 60 61 62 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games