|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 12:20 pm
eek eek exclaim exclaim !!!!SPIN!!!!!! exclaim eek
(en mijn ouders zijn niet thuis, ieks)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 1:04 pm
Darlaa eek eek exclaim exclaim !!!!SPIN!!!!!! exclaim eek (en mijn ouders zijn niet thuis, ieks) haha ^^ dan kan ik maar 2 dingen zeggen... "stel je niet aan, dat beest is banger voor jouw dan jij voor hem" en "pak een grooot papiertje en gooi hem naar buiten"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 1:09 pm
twisted sla hem dood twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 1:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 1:15 pm
blaugh das gemeen twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 1:16 pm
ben net lekker lomp van een paard gevallen stare en ik moest... lachen en een nagel gescheurd (jah KIEK!!! wie gaat er dan ook met lange nagels rijden!! Iemand die ze vergeet te knippen stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 1:28 pm
kiek ben net lekker lomp van een paard gevallen stare en ik moest... lachen en een nagel gescheurd (jah KIEK!!! wie gaat er dan ook met lange nagels rijden!! Iemand die ze vergeet te knippen stare O_o ouchie Ik zie em niet meer, ik hoop niet dat ie in men bed gekropen is xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 1:29 pm
Darlaa kiek ben net lekker lomp van een paard gevallen stare en ik moest... lachen en een nagel gescheurd (jah KIEK!!! wie gaat er dan ook met lange nagels rijden!! Iemand die ze vergeet te knippen stare O_o ouchie Ik zie em niet meer, ik hoop niet dat ie in men bed gekropen is xp gauw kijken!! anders eet je jem misschien vanacht op
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 1:30 pm
kiek Darlaa kiek ben net lekker lomp van een paard gevallen stare en ik moest... lachen en een nagel gescheurd (jah KIEK!!! wie gaat er dan ook met lange nagels rijden!! Iemand die ze vergeet te knippen stare O_o ouchie Ik zie em niet meer, ik hoop niet dat ie in men bed gekropen is xp gauw kijken!! anders eet je jem misschien vanacht op lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 1:31 pm
Iewl een spin in je bed moet er niet aan denken xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 1:32 pm
wist je dat gemiddeld 2 spinnen per maand eet in je slaap? althans... heb ik gehoord.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 1:35 pm
kiek wist je dat gemiddeld 2 spinnen per maand eet in je slaap? althans... heb ik gehoord. zeg dat nou niet nou moet ik daar steeds aan denken!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 1:36 pm
kiek wist je dat gemiddeld 2 spinnen per maand eet in je slaap? althans... heb ik gehoord. 5 in je leven, en ik slaap met m'n mond dicht xd .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 1:38 pm
ButtonFly kiek wist je dat gemiddeld 2 spinnen per maand eet in je slaap? althans... heb ik gehoord. 5 in je leven, en ik slaap met m'n mond dicht xd . voor zover dat ik weet.... slaap ik met mond open en met geluid >,< *ashamed*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 1:41 pm
kiek ButtonFly kiek wist je dat gemiddeld 2 spinnen per maand eet in je slaap? althans... heb ik gehoord. 5 in je leven, en ik slaap met m'n mond dicht xd . voor zover dat ik weet.... slaap ik met mond open en met geluid >,< *ashamed* Mijn nicht zingt liedjes in haar slaap. Had ik ook een keer, ging ik bij iemand slapen, werd ik wakker omdat ze in haar slaap tegen me zat te praten. Zij sliep dus nog, dus wij een heel gesprek voeren. Ik: 'Was gezellig he, vannacht' Vriendin: 'Wat?' Ik: 'Dat gesprek?' Vriendin: 'Gesprek?' Moeder van vriendin: 'Ze zal wel weer in haar slapen hebben gepraat!'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|