Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Ylakerran Peliluola // Puhetta peleista ja pelaamisesta Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Erfa

PostPosted: Sat Mar 15, 2008 10:20 pm

Aoi Yousei
En omista kumpaakaan, mutta noista kahdesta valitsisin ehdottomasti Wiin. O__O Nintendon pelit ovat aina niin hauskoja ja hyvälaatuisia ja nyt kun on uusi ohjaussysteemikin siitä saa varmaan paljon irti. Sitä paitsi, siihen tulee Tales of Symphonia kakkonen..! >o<

Itse en nimittäin tiedä montaa hyvää peliä Wii'lle, vain tulevan Project Zeron. ( Ja siskoni Okamin.. ^^; ) PSP'lle löytyy paljon enemmän.
PostPosted: Sat Mar 15, 2008 10:22 pm

Liftrasir
Wii ja PSP... no, järki sanoisi ostamaan Wiin, mutta omat pelisuosikit kirkuvat PSP'tä. Ostan PSP'n joskus. Ihan varmasti. Sen liten, tottakai.

Minulla on jo ostoslistakin:
- Star Ocean: The First Departure
- Star Ocean: The Second Evolution
- Crisis Core: Final Fantasy VII
- Kingdom Hearts Birth by Sleep

... rolleyes Olen aika toivoton.

Mutta! Löysin Morrowindin Bloodmoonin ja Tribunalin kera, VIHDOINKIN pääsen sivistämään itseäni! heart Oikeasti hävetti kun en ole Morrowindiin aikaisemmin koskenut... niin ja, luonnollisesti olen jo nyt ihan koukussa redface

Tässä tämä aika sitten meneekin. Mikä koulu? Mikä ammattiosaamisen näyttöön valmistautuminen? Mitkä kaksi ISOA ja TYHJÄÄ taulupohjaa odottamassa? Ei tässä mitään, stressin alla työskentelee parhaiten! cool

Muksut, älkää ottako mallia Liftis-tädistä.

Itsellänikin suosikit ovat PSP'n puolella. Olisis Crisis Core, FF I ja II, FF tactics war of the lions jaf KH: BBS. ^^

Ja varsinkin Crisis Coren haluaisin. ( Ihanainen Zack! ) Ja tietty haluan tietää ja kokea mitä KH'ssa tapahtuu kakkosen Final Mixin jälkeen. ^^

Erfa

Zeggo

PostPosted: Wed Apr 23, 2008 1:16 pm

Mistä Pinball tänne ilmestyi? Ah, kuinka helposti näihin koukuttuukaan. Laukaisunappi saisi kylläkin olla tuttu välilyönti, niin pärjäisi ilman nuolinäppäimiä.

Uaah, koulun takia Super Paper Mariokin on yhä kesken... ja Metroid Primea en ole pelannut kuin alun tallennuspisteeseen. Pelien kesäloma lähestyy...
PostPosted: Sat May 10, 2008 6:51 am

Pitäis itsekkin pelata toi Crisis Core: Final Fantasy VII loppuun vaikka tiedänkin mitä lopussa tulee käymään, siksi en kai jaksakkaan pelailla ku tietää jo koko loppu pätkän... sad

YamiEiji

Taxet
Crew

PostPosted: Wed May 28, 2008 11:13 am

Huomasin taas kiinnostuneeni Morrowindista. Tällä kertaa en tosin pelaamaan.

Olen nyt parisen päivää koittanut opetella TES Construction Setin käyttöä ja nyt sujuu jo sentään yksinkertaisten asumusten tekeminen. Siitä kiitos menee muutamalle tutorialille joita netti on pullollaan. Vielä en yläkertaa ole opetellut tekemään, mutta esim. kellari sujuu.

Se on vielä helppoa loppujen lopuksi. Yritin seurata toisenlaista tutorialia jossa opetetaan tekemään questejä ja NPC:itä ja siinä kohtaa minulta hajosi kallo.

Dialogin vääntäminen voi olla aika turhankin raskasta hommaa. Ei siis minusta taida olla siihen...vielä.
PostPosted: Wed May 28, 2008 11:40 pm

Timppa perkele, juuri kun olin päässyt koukustani eroon gonk Must... construct...

...joo en minäkään osaa, mutta kovasti opettelen... rolleyes

Hehe, ostettiin kimpassa naapureiden kanssa padit tietokoneelle, nyt on kiva hakata super mariota ja kumppaneita kun ei tarvitse näppistä miettiä domokun
...nyt sitten on pakko itsekin kai ostaa jonkinlainen ohjain, on se niin hieno kuitenkin vaikka halpisromuilla nytkin pelataan mrgreen
No, kun, tätä ennen jokin on vaan estänyt käyttämästä mitään hiirtä ja näppistä (ja tanssimattoa, heh) kummempaa, en tiedä miksi. Kun tuntuu että enemmän kuin kolme nappia sisältävät hiiretkin vievät jo hermot.

Liffy Glitter

Frost_Raven32

PostPosted: Sun Jul 20, 2008 11:26 pm

Ai mistä peleistä pidän? jaa-a ;D se lista jatkuis loputtomiin xD

noh..
Ainaki FF7-10, kaikki C&C't , kaiken maailman rts ja räiskintä pelit... + Adventure quest/dragon fable!!! XD
Kaikki battlefieldit, mass effect, halo 1-2 (ei oo kolmosta gonk )
sit jos kerkeis ni pitäs testaa sitä age of conaniiki : P
niin joo sit kaiken kruunaa vanha kunnon half-life Xp

ja enempää en viitti kertoo ku se lista jatkuis pitkään :p
PostPosted: Thu Jul 31, 2008 11:18 am

Yrh. Alkaa ärsyttämään kun veli on innostunut God Handista ja tyrkkytää nyt muakin pelaamaan sitä.

Yralda

Taxet
Crew

PostPosted: Sat Aug 02, 2008 6:46 pm

Nyt kun sporen julkaisupäiväkin lähestyy, olen tehnyt terävän huomion; tarvitsen joko uuden koneen tai uuden prosessorin.
PostPosted: Mon Aug 04, 2008 6:48 pm

Luokkakaverini lupasi Fablen lainaan.

heart
Lisää sivistystä!

Liffy Glitter

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Aug 05, 2008 3:49 am

Liftrasir
Luokkakaverini lupasi Fablen lainaan.

heart
Lisää sivistystä!

Valmistaudu totaali koukutukseen. surprised
PostPosted: Sun Sep 07, 2008 12:24 pm

Lainasipa kaveri minulle erään pelin tässä tänään...

Pelin nimeltä World of Warcraft......

...May god have mercy on my soul... gonk

Taxet
Crew

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Sep 08, 2008 4:49 pm

...no nyt minä menin ja ostin sen perkeleen wowin omaksi.

Pelottavinta koko hommassa on se että se ei olekkaan niin huono kuin mitä luulin... gonk
PostPosted: Tue Sep 09, 2008 8:48 am

Voi Peeveli, tietenkinhän tonkin sivuston piti laittaa toi että eurooppaan tilauksia ei lähetetä hommeli. scream Hitto täytyy sit odottaa ikuisuus ennen kun Disgaea 3 tulee suomeen...
Joten kiukkuisena pelailen sitt HM:n Island of Happiness:ii. stressed

YamiEiji

Voyagerious

PostPosted: Tue Sep 09, 2008 2:54 pm

Satuinpa taas hankkimaan erään Sims 2:n lisäosan alennusmyynnistä. Tekee todella hyvää ajankäytön hallinnalle. sweatdrop
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces