|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 9:39 am
Darlaa kittyocean Shin Asuka kittyocean .................................. stare Not impressed stare scream stare *goes into ignore mode* Ik zeg tegen jou hetzelfde als tegen de kinderen in mijn kleuterklas: ik let alleen op kinderen die lieve dingen kunnen zeggen. Ah xd de stoute kinderen kunnen dus alles doen wat ze willen whee Een kind van 4 wil niets lievers dan dat de juf hem aardig vind =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 9:40 am
kittyocean *goes into ignore mode* Ik zeg tegen jou hetzelfde als tegen de kinderen in mijn kleuterklas: ik let alleen op kinderen die lieve dingen kunnen zeggen. ik hou van jou heart domokun *allemaal hartjes verschijnen* (zo lief genoeg 3nodding )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 9:47 am
Shin Asuka kittyocean *goes into ignore mode* Ik zeg tegen jou hetzelfde als tegen de kinderen in mijn kleuterklas: ik let alleen op kinderen die lieve dingen kunnen zeggen. ik hou van jou heart domokun *allemaal hartjes verschijnen* (zo lief genoeg 3nodding ) Komt in de buurt ^_^ Nu zo nog blijven!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 10:12 am
kittyocean Shin Asuka kittyocean *goes into ignore mode* Ik zeg tegen jou hetzelfde als tegen de kinderen in mijn kleuterklas: ik let alleen op kinderen die lieve dingen kunnen zeggen. ik hou van jou heart domokun *allemaal hartjes verschijnen* (zo lief genoeg 3nodding ) Komt in de buurt ^_^ Nu zo nog blijven! jah juffie... heart ik mag toch wel juffie zeggen domokun blaugh domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 10:14 am
Shin Asuka kittyocean Shin Asuka kittyocean *goes into ignore mode* Ik zeg tegen jou hetzelfde als tegen de kinderen in mijn kleuterklas: ik let alleen op kinderen die lieve dingen kunnen zeggen. ik hou van jou heart domokun *allemaal hartjes verschijnen* (zo lief genoeg 3nodding ) Komt in de buurt ^_^ Nu zo nog blijven! jah juffie... heart ik mag toch wel juffie zeggen domokun blaugh domokun *twitch*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 10:24 am
jup, helemaal mee eens stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 10:27 am
Juffie heart is dat een nee?! cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 10:50 am
kiek jup, helemaal mee eens stare En niet zo'n beetje ook!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 10:54 am
ButtonFly kiek jup, helemaal mee eens stare En niet zo'n beetje ook! including me ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 10:54 am
Shin Asuka Juffie heart is dat een nee?! cry *twiches again* ja, dat is een nee XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 10:55 am
kittyocean Shin Asuka Juffie heart is dat een nee?! cry *twiches again* ja, dat is een nee XD jah mevrouw sad rolleyes neutral ((lol..ik hou al op ^^"))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 10:55 am
Ik verveel me. Ik zit hier geschiedenis te maken, moet 3 paragrafen af hebben voor morgen! eek crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 10:57 am
ButtonFly Ik verveel me. Ik zit hier geschiedenis te maken, moet 3 paragrafen af hebben voor morgen! eek crying Waar gaat het over?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 10:58 am
Darlaa ButtonFly Ik verveel me. Ik zit hier geschiedenis te maken, moet 3 paragrafen af hebben voor morgen! eek crying Waar gaat het over? Politieke stromingen *zucht*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 10:58 am
ButtonFly Ik verveel me. Ik zit hier geschiedenis te maken, moet 3 paragrafen af hebben voor morgen! eek crying ik moet nog duits, wiskunde, bio, en natuurkunde maken ^_^'' engeels heb ik al af ><''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |