|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:03 pm
prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill den du sitter vid är ju helt normal.. Bara nästan...Den låter läskigt. Mwäää, bröt av min tumnagel. gonk Naaw, stackars liten. blaugh crying Näe, om man kanske ska röra sig hemåt och sova lite? Komma till dörren och säja hejdå? 4laugh *börjar röra på sig sakta* Näää, inte spraya med hårspray! gonk *springer hem*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:04 pm
nej nu ska jag spela mera DDR, ses allesammans eller nåt och så... sen kanske ni vill sova också så det kan ni göra gott... domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:05 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Inte jag heller.. Min hjärna funkar inte *Hänger upp skylten "Ur funktion" på mitt ena horn* Suh. Ur teh Funktionz0rs. xp Snacka nåt man fattar Ok. X=y + 45 är alltså z med eq och u59. smile +.o .. Huh? Min hjärna sprängs snart.. Aaw. Inte än. gonk Va ._. Måste överbelasta den först. razz Gör de då, Kan inte vänta hela dagen.. xp *säger 'x=y' jättefort och jättemycket* >X)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:06 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Inte jag heller.. Min hjärna funkar inte *Hänger upp skylten "Ur funktion" på mitt ena horn* Suh. Ur teh Funktionz0rs. xp Snacka nåt man fattar Ok. X=y + 45 är alltså z med eq och u59. smile +.o .. Huh? Min hjärna sprängs snart.. Aaw. Inte än. gonk Va ._. Måste överbelasta den först. razz Gör de då, Kan inte vänta hela dagen.. xp *säger 'x=y' jättefort och jättemycket* >X) *Splash* +.+
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:07 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:09 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:20 pm
*Hemsöka din dator* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:25 pm
Petsy *Hemsöka din dator* domokun *ringer Ghostbusters* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:26 pm
Jetzudan Rebirth Petsy *Hemsöka din dator* domokun *ringer Ghostbusters* domokun Omg! xd Tack för att du sa det! Lyssnade jämt på en låt förut som hette så :3 *Ladda ner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:27 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy *Hemsöka din dator* domokun *ringer Ghostbusters* domokun Omg! xd Tack för att du sa det! Lyssnade jämt på en låt förut som hette så :3 *Ladda ner* Wtf. xd Varsågod?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:28 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy *Hemsöka din dator* domokun *ringer Ghostbusters* domokun Omg! xd Tack för att du sa det! Lyssnade jämt på en låt förut som hette så :3 *Ladda ner* Wtf. xd Varsågod? *Utrota Ghostbusters* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:30 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy *Hemsöka din dator* domokun *ringer Ghostbusters* domokun Omg! xd Tack för att du sa det! Lyssnade jämt på en låt förut som hette så :3 *Ladda ner* Wtf. xd Varsågod? *Utrota Ghostbusters* domokun Neeh. sad Meneh, nu ska jag gå till sängs och spela FFVII. Hejdu. P:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|