Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 486 487 488 489 490 491 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Dec 02, 2006 12:44 pm

Ohh tssk xD

ik heb nu al drie dagen achter elkaar dat ik een compleet random friendsrequest krijg van iemand die ik nog nooit gezien, gehoord of wat dan ook heb. of het moeten mensen zijn die ik tot de adpe toegelaten heb. maar dat heb ik anders nooit.
PostPosted: Sat Dec 02, 2006 2:04 pm

is blij, zingt mee op wolfmother. speelt psp tot ie uit kan gaan..... p.s me ufo word veeetttt ^^ dit is enkel een test render. komt nog much meer detail in en betere belichting + effecten.

User Image

-- edit-- ben hier en daar wat dingen vergeten te texturen..

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Dec 03, 2006 5:52 am

Is dit 3d??! Ziet er namelijk zo echt uit!!
PostPosted: Sun Dec 03, 2006 5:56 am

ja mooi gedaan eastvane

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

QYDrop

PostPosted: Sun Dec 03, 2006 7:06 am

ben er weer sorry dat ik er van de week niet veel was maar ik had heven niet zoon leuk momend van de week ...

mooi ge daan eastvane ziet er zonder texture ook goed uit
PostPosted: Sun Dec 03, 2006 8:17 am

is 3d ^^ en Hoopte vandaag details aan te geven alleen ben erm... hoe zeg ik dit zonder mensen te laten schrikken pas vanaf HALF VIJF wakker...... ik erm was dus nogal geschrokken en moet nog een surprise maken voor me mama + 2 gedichten 1 voor me mama en 1 voor gaiaaaaaaa ^^ en om t nog ff af te maken ik wil iig ook nog ff psp en =(. oh heb ook last van een lichte hoofdpijn *angelface.

Digipyro

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Dec 03, 2006 8:56 am

oh, oh, maar dan heb je een excuus voor het lang slapen.. want je had hoofdpijn.
PostPosted: Sun Dec 03, 2006 9:09 am

Darlaa
oh, oh, maar dan heb je een excuus voor het lang slapen.. want je had hoofdpijn.

ja ok, maar ik had zoveel meer willen doen =(.

-- vraag-- is er een mogenlijkheid om muziek op je profile te doen ?? ik wil heel graag n mp3 als achtergrond muziek doen.

Digipyro

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Sun Dec 03, 2006 9:15 am

Eastvane
Darlaa

-- vraag-- is er een mogenlijkheid om muziek op je profile te doen ?? ik wil heel graag n mp3 als achtergrond muziek doen.
nee die moet je dan in een flash filmpje zetten dat zou ik wel voor je kunnen doen
PostPosted: Sun Dec 03, 2006 9:18 am

XDmaster4
Eastvane
Darlaa

nee die moet je dan in een flash filmpje zetten dat zou ik wel voor je kunnen doen

er is een speciaale html code voor ... ik weet hem zo niet uit het hoofd maar ik kan hem wel even voor je op zoeken als je wilt

QYDrop

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Sun Dec 03, 2006 9:20 am

QYDrop
XDmaster4
Eastvane
Darlaa

er is een speciaale html code voor ... ik weet hem zo niet uit het hoofd maar ik kan hem wel even voor je op zoeken als je wilt
maar html werkt toch niet op je profile ?? of nu opeens wel weer ?? ik dacht dat alleen css werkte ik heb ook wel een html code daarvoor
PostPosted: Sun Dec 03, 2006 9:22 am

XDmaster4
QYDrop
XDmaster4
Eastvane
Darlaa

maar html werkt toch niet op je profile ?? of nu opeens wel weer ?? ik dacht dat alleen css werkte ik heb ook wel een html code daarvoor
css style cheets sturen html paginaas aan dus als je het goed om zet en verwerkt ..... je voelt hem al denk ik xd

QYDrop

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Sun Dec 03, 2006 9:25 am

QYDrop
XDmaster4
QYDrop
XDmaster4
Eastvane
Darlaa

css style cheets sturen html paginaas aan dus als je het goed om zet en verwerkt ..... je voelt hem al denk ik xd

ik heb eht al een geprobeerd maar tis me niet gelukt maarja ik heb ook dit gedaan

hier html codetjes

hier html codetjes

QYDrop

QYDrop

PostPosted: Sun Dec 03, 2006 9:34 am

mij zie je van avond war schijnlijk niet meer ... ik heb vanavond sinterklaas dus ... afast : slaap leker en veel klets plezier van avond
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 486 487 488 489 490 491 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games