|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 18, 2010 6:40 am
Gala!!! =D (en afterparty natuurlijk)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 18, 2010 10:41 am
OMM: TIME DEADLINE KYAAAAH!!
oh ja, en mijn caps lock gefixed XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 18, 2010 2:14 pm
TfT_02 TfT_02 says: Jarig!! wahmbulance Gefeliciteeerd biggrin 4laugh Ga je het nog vieren?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 19, 2010 5:00 am
OMM: Gala en afterparty waren tegek & VAKANTIE!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 19, 2010 6:08 am
Arme jij XP Feesten EN vakantie XD
Geniet ervan!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 19, 2010 2:01 pm
OMM: Straks even lenzen uit doen, kan ik daarna me mandarijn eten 4laugh (anders ben ik bang dat ik mandarijn in me lens krijg).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 20, 2010 1:13 am
Eeeeeeen..... daar ging ons kabinetje weer eens....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 21, 2010 5:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 21, 2010 8:01 am
OMM: watzou ik graag weer eens een weekje verplicht vakantie hebben, zonder dat mijn vakantiedagen er aan gaan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 21, 2010 8:28 am
The Forbidden Angel OMM: Straks even lenzen uit doen, kan ik daarna me mandarijn eten 4laugh (anders ben ik bang dat ik mandarijn in me lens krijg). Kan dat O.O ? als het kan, bedankt voor het informeren, dan weet ik het ook xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 21, 2010 8:29 am
OMM: vakantie, en wat ik deze vakantie ga doen, dat ik donderdag mn vriendje weer zie, en zelfs denk ik aan huiswerk! o.o
blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 22, 2010 9:54 am
Het plafond op mijn werk kwam door lekkage spontaan naar beneden XD Dat was bizar en lawaaierig... en het inbraakalarm ging er ook nog van af XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 22, 2010 2:18 pm
@kit Haha wow plafond naar beneden? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 23, 2010 11:14 am
Mijn vraag was eerder: Wat doet het inbraakalarm in het stookhok XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 24, 2010 1:55 pm
OMM: Mijn poes probeert mij wakker te houden.... ze moet per se naar binnen omdat ze zo zielig is....
Die verkiezingen zijn net allemaal voor mijn verjaardag crying , als die stomme crisis er niet was geweest zou de verkiezingen net zijn in de maand waar ik in geboren ben.... IK WIL STEMMEN. en ik moet 4 jaar wachten... stom kabinet....
Ik ben 'verslaaft' geraakt aan fable 2... en ik heb geen xbox... (ik heb het spel gepeeld bij mijn vriendin). Ik ga proberen om een baan te krijgen... (eerst AH proberen). (Doel: 300,-). Wish me luck. (met een voordeel paket kan ik er ook bij Halo 3 krijgen en exta game.... naja laat site wel zien http://www.bol.com/nl/p/games/xbox-360-elite-voordeelbundel-4-games-extra-controller/1004004007242299/index.html)
nog tips?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|