Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 484 485 486 487 488 489 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

i want your hotest pic

PostPosted: Wed Nov 29, 2006 7:54 am

zucht eens diep
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 8:07 am

*haalt diep adem*

Dat is echt zo'n reclame die niet interresant genoeg is om op te letten maar wel met een irritant iets dat in je hoofd blijft hangen... ik heb namelijk geen idee meer waar die over ging.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

number_17

PostPosted: Wed Nov 29, 2006 11:13 am

QYDrop
ik ik bel voor 5 euro in de maand onbeperkt naar zuid africa whee
wow hoe doe je dat?
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 11:16 am

number_17
QYDrop
ik ik bel voor 5 euro in de maand onbeperkt naar zuid africa whee
wow hoe doe je dat?

nou kijk een bisnis abonomend bij kpn .... mijn overgroot oom is de enig echte familie die ik nog heb zeg maar van daar . en met het abonomend kun je een nummer kiezen waar mee je onbeperkt voor 5 euro in de maand k**t bellen , zo doende

QYDrop

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 12:31 pm

Darlaa
*haalt diep adem*

Dat is echt zo'n reclame die niet interresant genoeg is om op te letten maar wel met een irritant iets dat in je hoofd blijft hangen... ik heb namelijk geen idee meer waar die over ging.

postcode loterij wink denk ik xD

Nou ja een of andere loterij :3
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 1:31 pm

Elke keer als ik de tele 2 reclame zie, heb ik de neiging mijn schoen naar het beeldscherm te gooie........

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Thu Nov 30, 2006 1:45 am

bleh met van die lompe dansjes en mensen die super vrolijk zijn.... alsof t de realiteit is... moet je doe koppen eens zien als mensen bij de mac in de rij staan. ECHT 95 % kijkt chagerijnig.
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 8:19 am

en dan sta je alleen in de rij voor een milkshake neutral

OddWonder

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 8:39 am

Heheh, niemand staat blij in de rij voor de mac als je één: moet wachten twee: moet betalen xD dan ben je alleen blij als je je met andere dingen bezig dan in de rij staan. of je moet echt hunkeren voor mcdonalds voor of uitgehongerd zijn. xD
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 9:30 am

heeft een topic aangemaakt in discussie's/meningen en is benieuwd naar de komende reacties.

p.s dat van de macdonalds was even een simpel voorbeeld omdat ik daarbij het meeste bij ben betrokken. maar ze zijn ook altijd chagie als ze bv bij het postkantoor of whatever.

Digipyro

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 9:39 am

kittyocean
Elke keer als ik de tele 2 reclame zie, heb ik de neiging mijn schoen naar het beeldscherm te gooie........
ik vindt de reclame leuk msaar tele 2 vindt ik helemaal niet klantvriendelijk

en ik vin die reclame van bruger king leuk XD
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 10:50 am

weet ik nog wel een mooie:

De zending van de klant is vermoedelijk verdwaald in de post. Hij zal waarschijnlijk niet meer aankomen. Dus, wat doen we voor de klant: we boeken het af. Klant hoeft het niet te betalen.
Wat krijgen we terug: "Wat zijn jullie gemakzuchtig!!! Dit is de laatste keer dat ik bij jullie bestel!"
(Denk niet dat we makkelijk voor de gek te houden zijn XD We houden alles en als iets ook maar een tikkie verdacht lijkt.... Dus probeer het alstublieft ook niet!!)

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 1:40 pm

tja afboeken heeft een klant natuurlijk geen boodschap aan. hij was beloofd het op tijd geleverd te krijgen en dat is niet gebeurd. sweatdrop hij verwachte misschien meer actie als er snel achteraangaan waar het pakje is of met spoed een nieuwe zenden.
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 2:04 pm

Klant hoeft niet te betalen en kan dus opnieuw bestellen. Wat hadden we dan moeten doen? XD Op zijn naam bestellen? (Dat is in strijd met de wet; sorry XD - er zit namelijk betalingsverplichting aan vast!) Hem er voor moeten laten betalen XD?

Ik snap die klanten niet XD

Laat het me begrijpen aub XD

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 2:12 pm

Zo misschien?

Klant -> besteld pakje
-> krijgt geen pakje
-> belt op
-> sorry je heb niets fout gedaan maar je krijgt het pakje niet meer je mag weer helemaal overnieuw door het bestel en leveringprces en je mag twee keer zo lang wachten! =D gefeliciteert!

eigenijk hadden jullie op de oude order een tweede keer moeten leveren inplaats van hem nog een keer laten bestellen.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 484 485 486 487 488 489 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games