|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:30 am
Nyss hade jag 2222 gold blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:31 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Yay du har fått dina vingar nu whee *skuttar runt* Yaaay! Jag fick dom igår! whee *Studsar Lite* *klappar händerna* whee xp xd blaugh Hur e de med dig då? 3nodding ganska bra...lite ont i magen men...annars är allt bara bra 3nodding whee Du då? ninja Ont I Magen! Stackars Dig! 3nodding Med mig är de bara bra!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:32 am
Dogcamp Nyss hade jag 2222 gold blaugh igår hade jag 38950 gold.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:32 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Yay du har fått dina vingar nu whee *skuttar runt* Yaaay! Jag fick dom igår! whee *Studsar Lite* *klappar händerna* whee xp xd blaugh Hur e de med dig då? 3nodding ganska bra...lite ont i magen men...annars är allt bara bra 3nodding whee Du då? ninja Ont I Magen! Stackars Dig! 3nodding Med mig är de bara bra! nä det går över blaugh så bja whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:33 am
FrodoLouLou nä det går över blaugh så bja whee mmm.. *studsar Lite* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:35 am
D0ppelganger prrnill min axel vill inte sammarbeta med mig. KOm hit så kan jag dra lite i den. razz Då kanske den lossnar xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:35 am
Silence_P FrodoLouLou nä det går över blaugh så bja whee mmm.. *studsar Lite* whee vad ska du göra idag då? *skutt skutt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:36 am
prrnill D0ppelganger prrnill min axel vill inte sammarbeta med mig. KOm hit så kan jag dra lite i den. razz Då kanske den lossnar xp ... Får jag behålla den isåfall? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:36 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou nä det går över blaugh så bja whee mmm.. *studsar Lite* whee vad ska du göra idag då? *skutt skutt* Jag vet inte. Ska nog till viksäng som vanligt o försöka hitta på nåt kul! whee Du Då??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:37 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill min axel vill inte sammarbeta med mig. KOm hit så kan jag dra lite i den. razz Då kanske den lossnar xp ... Får jag behålla den isåfall? xd *ser fundersam ut* Okej då, du får den isåfall. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:37 am
Silence_P Dogcamp Nyss hade jag 2222 gold blaugh igår hade jag 38950 gold. Oj då blaugh Men jag tänkte inte på att det var mycket jag tänkte på att det var fyra tvåor i rad...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:38 am
Dogcamp Silence_P Dogcamp Nyss hade jag 2222 gold blaugh igår hade jag 38950 gold. Oj då blaugh Men jag tänkte inte på att det var mycket jag tänkte på att det var fyra tvåor i rad... Igår hade jag oxå 33333... KOm jag på nu! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:39 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou nä det går över blaugh så bja whee mmm.. *studsar Lite* whee vad ska du göra idag då? *skutt skutt* Jag vet inte. Ska nog till viksäng som vanligt o försöka hitta på nåt kul! whee Du Då?? hmm...vet faktiskt inte neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:39 am
Silence_P Dogcamp Silence_P Dogcamp Nyss hade jag 2222 gold blaugh igår hade jag 38950 gold. Oj då blaugh Men jag tänkte inte på att det var mycket jag tänkte på att det var fyra tvåor i rad... Igår hade jag oxå 33333... KOm jag på nu! stressed haha.. Igår hade jag 1111 blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:40 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou nä det går över blaugh så bja whee mmm.. *studsar Lite* whee vad ska du göra idag då? *skutt skutt* Jag vet inte. Ska nog till viksäng som vanligt o försöka hitta på nåt kul! whee Du Då?? hmm...vet faktiskt inte neutral Okii! whee *Studsar Lite*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|