|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 2:11 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 2:15 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 2:18 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 2:24 pm
Niddler Wtf!? gonk *g�mmer sig i ett h�rn* Hur vet du det? G�r jag? <___> xd Miku sa det! :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 2:26 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 2:31 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 2:39 pm
Krimz0r Niddler Krimz0r Niddler Wtf!? gonk *g�mmer sig i ett h�rn* Hur vet du det? G�r jag? <___> xd Miku sa det! :'D ur kr33pi! :fonk: und Meekoo 2. Jag g�r bara stelt n�r jag fryser. Och du fryser j�mt. mad xd stare Yuo knoe, i actulli just fetcht a FILT to warm myslf up. Aerals gick hela förra vintern utan något varmare än en t-shirt på överkroppen <_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 2:40 pm
Krimz0r Niddler Wtf!? gonk *g�mmer sig i ett h�rn* Hur vet du det? G�r jag? <___> xd Miku sa det! :'D Sade jag? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 2:41 pm
Niddler Krimz0r Niddler Krimz0r Niddler Wtf!? gonk *g�mmer sig i ett h�rn* Hur vet du det? G�r jag? <___> xd Miku sa det! :'D ur kr33pi! :fonk: und Meekoo 2. Jag g�r bara stelt n�r jag fryser. Och du fryser j�mt. mad xd stare Yuo knoe, i actulli just fetcht a FILT to warm myslf up. Aerals gick hela förra vintern utan något varmare än en t-shirt på överkroppen <_< men du är niddler, du fryser. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 2:42 pm
Mikusagi Krimz0r Niddler Wtf!? gonk *g�mmer sig i ett h�rn* Hur vet du det? G�r jag? <___> xd Miku sa det! :'D Sade jag? o.oJA domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 2:44 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 2:45 pm
Niddler Krimz0r Niddler Aerals gick hela förra vintern utan något varmare än en t-shirt på överkroppen <_< men du är niddler, du fryser. biggrin Jag har ocks� insett det, till min besvikelse... u_u Vill du ha ett täcke? xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|