|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 4:41 am
omg, jag ar sa totaly gut! jag ar klar med data arbett i skolan, jag var klar fore alla andra 0: och jag behovde inte hjalp ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 4:42 am
Ryuischi Kenschin omg, jag ar sa totaly gut! jag ar klar med data arbett i skolan, jag var klar fore alla andra 0: och jag behovde inte hjalp ;D Leet. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 4:44 am
Krimz0r Ryuischi Kenschin omg, jag ar sa totaly gut! jag ar klar med data arbett i skolan, jag var klar fore alla andra 0: och jag behovde inte hjalp ;D Leet. ninja yes! i am your l33t master my apprentice 0: teh keyboards here in school is so totaly unl33t
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 4:48 am
Ryuischi Kenschin Krimz0r Ryuischi Kenschin omg, jag ar sa totaly gut! jag ar klar med data arbett i skolan, jag var klar fore alla andra 0: och jag behovde inte hjalp ;D Leet. ninja yes! i am your l33t master my apprentice 0: teh keyboards here in school is so totaly unl33t :'D They sux mad -Har mattelektion, sewger.- sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 5:05 am
Krimz0r Ryuischi Kenschin Krimz0r Ryuischi Kenschin omg, jag ar sa totaly gut! jag ar klar med data arbett i skolan, jag var klar fore alla andra 0: och jag behovde inte hjalp ;D Leet. ninja yes! i am your l33t master my apprentice 0: teh keyboards here in school is so totaly unl33t :'D They sux mad -Har mattelektion, sewger.- sad xD im so l33t! vi hadde en tetris turnerng :7
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 5:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 5:51 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 6:05 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 6:07 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 6:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 6:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 6:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 6:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 6:54 am
li_kun airiss li_kun airiss li_kun *t䮫er p堶ad jag ska g?....* a**嬠jag har tappa bort ett fodral eller n崬 och i det l姠det mitt bank kort, och buss kort, och j-cult kort, och i bank kortet va det 600kr insatt gonk cry Det l崥r som om du borde leta efter det ist䬬et f?tt vara inne p堧aia >_> jag har letad i skolan 3 g宧er + hemma 2 sweatdrop l崥r ju bra <.< saker man tappar bort brukar dyka upp p堤e mest underliga st䬬en... fast det brukar inte g䬬a v䲤esaker ^^; har jag m䲫t, f? tappade jag bort min plonbok men 200kr men ingen som har sett det xp Men folk tycker gratis plånböcker är fina grejer domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|