|
|
|
|
Posted: Tue Feb 02, 2010 2:26 pm
OMM: Ik? Workaholic? En nu? What doesn't kill you only makes you stronger, right?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 03, 2010 7:26 am
30 min nog voor de guild en een blogpost. That should work!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 03, 2010 12:01 pm
Oeh zin om te lezen, dat ga ik straks maar doen. En grmbl... waarom staan we 14e op dat huis?! Terwijl we vorige week op een huis in dezelde straat 3e stonden!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 04, 2010 8:49 am
OMM: Ben dat niet meer gewend dat ik 's avonds niks meer hoef te doen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 04, 2010 12:26 pm
OMM: who are you to judge me?
(iemand die mij absoluut niet kent geeft een totaaloordeel over mij en het 'leuke' is dat anderen daar totaal in meegaan. Stelletje schapen; niet in staat een eigen mening te vormen!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 04, 2010 1:27 pm
OMM: School gonk (volgende week tentamens.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 04, 2010 2:29 pm
OMM: Ik wil eigenlijk niet computeren... ik wil tandenpoetsen, lezen en naar bed! Maar heb toch ergens het gevoel dat ik de topics hier moet bijhouden :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 05, 2010 9:18 am
Wat is het lastig... ik werk tijdelijk op een andere afdeling... maar ik vind het superleuk daar!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 05, 2010 1:49 pm
OMM: Maandag 5 jaar samen met mijn vriend biggrin Daarom gaan we zondag dagje naar valkenburg of maastricht, shoppen en lekker uit eten biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 06, 2010 2:58 am
OMM: Waaah, heb geen zin de honden uit te laten (want ik heb een halve blaar op mijn hak XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 06, 2010 1:06 pm
bwuah morgen literatuur leren. En tas voor Italië inpakken. Dan 2 dagen les. Woensdag projectdag en gaan we naar Voorburg, en dan is het donderdag naar Rome heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 06, 2010 1:46 pm
OMM: Ik kan maar niet ophouden met stressen... waar ligt het aan (no one knows).
@kitty: hoe kun je een halve blaar hebben?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 07, 2010 6:39 am
Calahara OMM: Ik kan maar niet ophouden met stressen... waar ligt het aan (no one knows). @kitty: hoe kun je een halve blaar hebben? Nou, dat het een beginnende blaar is XD Wow, er is 1 persoon persona non grata in mijn huis geworden. Kijk, dat je mijn vader niet herkend is één ding... maar hem afbekken is een ander ding!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 07, 2010 6:56 am
OMM: Van mij mag volgende week snel gaan..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 07, 2010 7:52 am
liever niet snel... ik ben zelf al zeer sloom en ik loop snel achter.
OMM: leuke mailtjes! skweeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|