|
|
|
|
Posted: Thu Jan 28, 2010 1:52 am
Foooodz! Want fooooooodz!
En blijf het belachelijk vinden, al kan ik niet online zeggen WAT ik belachelijk vind stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 28, 2010 4:24 am
Heeej ^^
Met mij alles goed!! Hoe ist met jullie? Ik zag al iets van een guildmeeting (en een foto van 3 personen waaronder anne (toch?) !)
OMM: Jeej ben ik weer =3 Blij jullie weer te spreken! En ik moet weg omdat ik moet werken (met m'n nog niet eens 32 uur per week maar minder *zucht*)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 28, 2010 2:27 pm
Did it again, love, I got it all wrong, but it felt so right, I can't believe it
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 29, 2010 3:56 am
OMM: eidelijk de toetsweek is voorbij... vanaf maandag zijn we weer opgedeeld in nieuwe klassen maar ik weet niet in welke ik zit...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 29, 2010 6:22 am
OMM: Wat is Wall-E CUUUTE!!! En verder.... waarom heeft een dag te weinig uren?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 29, 2010 9:40 am
OMM: wat een gedoe toch. Soms snap ik echt niks van sommige mensen. Ben je ongerust omdat je 2 dagen totaal geen contact op kan nemen met iemand die geen teken van leven geeft, is degene achteraf helemaal boos daarom. Nou dan niet hoor ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 29, 2010 1:08 pm
Toch wel spannend dat samenwonen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 30, 2010 1:54 am
Het is nu zo mooi buiten. Overal sneeuw. De lucht lichtblauw en helemaal helder, en dan zo'n mooie ochtendzon. En die bomen die bomen zijn zo gaaf nu.
Het zou zomaar de hemel kunnen zijn xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 30, 2010 4:03 am
OMM: Dat was lang geleden dat ik anime had gezien.... W00t voor Haruhi!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 31, 2010 10:46 am
Lorraaa Het is nu zo mooi buiten. Overal sneeuw. De lucht lichtblauw en helemaal helder, en dan zo'n mooie ochtendzon. En die bomen die bomen zijn zo gaaf nu.
Het zou zomaar de hemel kunnen zijn xD De sneeuw is wel mooi ja, maar ben het een beetje beu aan't worden sad ik mis de lente. De eerste keer dat het sneeuwde, ergens halfweg december, was het echt adembenemend hier. Maar toen lag er ook wel bijna 20cm sneeuw op sommige plaatsen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 31, 2010 12:41 pm
OM: Disney weet alles wel zoetsappig te maken XD Maar ach, heb je ten minste geen hersens nodig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 31, 2010 2:31 pm
OMM: Heb behoefte aan vakantie xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 02, 2010 1:42 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 02, 2010 5:02 am
Beerke Lorraaa Het is nu zo mooi buiten. Overal sneeuw. De lucht lichtblauw en helemaal helder, en dan zo'n mooie ochtendzon. En die bomen die bomen zijn zo gaaf nu.
Het zou zomaar de hemel kunnen zijn xD De sneeuw is wel mooi ja, maar ben het een beetje beu aan't worden sad ik mis de lente. De eerste keer dat het sneeuwde, ergens halfweg december, was het echt adembenemend hier. Maar toen lag er ook wel bijna 20cm sneeuw op sommige plaatsen. Tja ik moet zeggen dat ik het ook wel redelijk zat ben. Maar toen ik dat poste zat ik lekker warm binnen en hoefde ik niet naar buiten. Dan is het zo slecht nog niet :')
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|